Wszyscy się spuszczają nad Carbonem lub Most Wanted (2005) a ja bym oddał obie nerki za remaster NFS Porsche Unleashed. Nikt nie pamięta tej części? ( ͡°ʖ̯͡°) ヽ( ͠°෴°)ノ
@Analitykzbozejlaski1_-: to była gra. Można było ustawiać samochód, oglądać auta z każdej strony, oprócz ścigania była opisana też historia marki i konkretnego modelu. Teraz wszystko nastawione na multi, mało która gra wyścigowa to teraz tryb dla jednego gracza. Pograłbym w jakiś remake tej gry ( ͡°ʖ̯͡°)
Strasznie wczoraj przegiąłem. Składałem mustanga do piątej rano. Film mi się urwał jak montowałem tylny spoiler. Teraz mnie krzyż n--------a. Trochę się przespałem, ale musiałem wstać rano bo mam obowiązki. Mam pracę. Niektórzy mówią, że nie można składać lego jak się ma 30+, ale to nie prawda. Można, tylko trzeba wstawać rano do pracy. Na tym polega odpowiedzialność. #lego
Kochani, mirkuję z Wami już 10 lat. Pierwszy wykop jaki pamiętam to słynna pergola, przeżyłem kilka afer i sporo fajnych akcji. Mam nawet swój tag (bardzo przepraszam, że dawno nie pisałem) #wejsciesilowe z ponad 1k obserwujących i ponad 700 mireczków obserwuje mój profil. Bardzo to miłe i muszę Wam wyznać, że w sumie to jestem od Was uzależniony. #oswiadczenie #feels
Do lat 80. XX wieku Peugeot zarabiał pieniądze głównie ze sprzedaży konserwatywnych, dużych sedanów typu 504 lub 505. W 1978 przejął dwa europejskie oddziały korporacji Chrysler - Simcę i angielską grupę Rootes, które miały doświadczenie w budowie małych samochodów miejskich - Simki 1100 oraz Hillmana Impa. Wiedzę, jaką w ten sposób zdobył, wykorzystał do budowy auta, które trwale zmieniło postrzeganie marki na rynku i okazało się hitem sprzedażowym, z pięcioma milionami
#heheszki #humorobrazkowy
źródło: comment_bYZUSOfXI7LoYI7hXKznh5D3rang5BSJ.jpg
Pobierz