Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Pickett
Pickett

Pickett

Dołączył 10 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1082
  • Znaleziska 1066
  • Mikroblog 16
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 1

334

Najpierw była bójka, potem autobus przejechał 19-latkę. Śledztwo wznowione

Najpierw była bójka, potem autobus przejechał 19-latkę. Śledztwo wznowione

Prokuratura Okręgowa w Katowicach złożyła wniosek o wznowienie postępowania w sprawie bójki, do której doszło przed tragicznym wypadkiem na ul. Mickiewicza, pod koniec lipca 2022 roku. Postępowanie zostało umorzone przez Prokuraturę Rejonową Katowice Północ kilka miesięcy temu.

Slazag
z
slazag.pl
dodany: 24.11.2022, 13:10:40
  • 190
  • #
    polska
  • #
    katowice
  • #
    wypadek
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    slask
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:01:05
  • 7
@Pitrso: To źle pamiętasz niemoto mentalna. Grupa młodzieży się kłóciła, szarpiąć się również na ulicy. Zachowanie godne ubolewania, ale nie usprawiedliwia w najmniejszym nawet stopniu tego co się stało dalej. Podjechał autobus i celowo, z pełnym wyrachowaniem, potrącił (stuknął ją maską) jedną z dziewczyn. Na skutek czego część młodzieży - w pełni zasadnie - zaczęła dobijać się do przednich drzwi autobusu. W reakcji na to kierowca, mający pełną swiadomość, że
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:03:04
  • -2
@cenay: To źle się orientujesz, ciemniaku. Przede wszystkim nie masz pojęcia o tym jak działa prawo.

Grupa młodzieży się kłóciła, szarpiąć się również na ulicy. Zachowanie godne ubolewania, ale to co robiła młodzież i ewnetualne paragrafy pod jakie to podpada NIE MA ABSOLUTNIE NIC DO RZECZY do oceny późniejszych działań kierowcy autobusu.

Do grupki podjechał autobus i celowo, z pełnym wyrachowaniem, potrącił (stuknął ją maską) jedną z dziewczyn. Na skutek
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:05:27
  • 3
@Bunch: Żenujące to są takie amoralne typy jak ty i rzesze ciemnoty, które taki odpad społeczny popierają. Sytuacja wyglądała tak:

Grupa młodzieży się kłóciła, szarpiąć się również na ulicy. Zachowanie godne ubolewania, ale to co robiła młodzież i ewnetualne paragrafy pod jakie to podpada NIE MA ABSOLUTNIE NIC DO RZECZY do oceny późniejszych działań kierowcy autobusu.

Do grupki podjechał autobus i celowo, z pełnym wyrachowaniem, potrącił (stuknął ją maską) jedną z dziewczyn.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:11:07
  • 2
@MarnaImitacjaTuwima: Na takie podstawie ciemny człowieku, że bójka nie usprawiedliwia ani prawnie, ani moralnie asbolutnie żadnego z działań kierowcy. Od egzekwowania prawa są sądy i policja, a nie jakiś psychopata za kółkiem który postanowił dokonać samosądu i pozabijał ludzi wyłącznie dlatego... że ci się miedzy sobą kłócili na ulicy, a on mial zły dzień.

Czy Ty masz coś nie tak z głową, że ci takie oczywistości trzeba tłumaczyć?
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:16:34
  • 1
@MarnaImitacjaTuwima: To jest całkowicie bez znaczenia. Trzymaj się wątku i nie mąć jasnych kwestii, bo to oznacza wyłącznie, że masz problemy z abstrakcyjnym myśleniem. Równie bełkotliwie i bez sensu mógłbyś pytać, czy ktoś by wymordował całą rodzinę siekierą, gdyby ktoś jej wczesniej nie wyprodukował. Co to ma do rzeczy? Absolutnie nic!
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:19:57
  • 2
@_komentator_: Oczywiście, że było zasadne, koleżko. Istnieje coś takiego jak prawo obywatelskiego zatrzymania jeśli jest się świadkiem przestępstwa. Celowe potrącenie osoby na ulicy, jest przestępstwem i to poważnym! Podpadać może nawet pod usiłowanie zabójstwa, a już na pewno pod zamiar ewentualny spowodowania poważnego uszczerbku na zdrowiu. Jest też przestępstwem drogowym!
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:29:34
  • 1
@MarnaImitacjaTuwima: Kwestia jest badana ponownie przez prokuraturę, ponieważ prokuratorem generalnym jest psychopata z rządu, niejaki Ziobro, i wyłącznie dlatego. Totalny nieuk prawny, amoralna kreatura, populista, który węszy co masy pier... a masa to z definicji ciemnota. I na tej podstawie wymusza pewne decyzje.

Sytuacja jest bezdyskusyjna i jasna prawnie. Młodzież można ewentualnie oskarżyć za bójkę i stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym (szarpali się na ulicy).

Kierowca podpada bezdyskusujnie pod zabójstwo, usilowanie zabójstwa,
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:43:48
  • 0
@_komentator_: Jedną z podstawowych przesłanek do zatrzymania obywatelskiego jest to, że osoba ta może stanowić zagrożenie dla innych osób. Trudno o lepsze jej wypełnienie niż kierowca autobusu, który CELOWO potrąca dziewczynę na ulicy, bo... a bo tak sobie uznał, że da nauczkę gówniarzom. To CHYBA SĄ WYJĄTKOWE OKOLICZNOŚCI?

Już nie mówiąc o tym, że rolę mogły pełnić zwykłe emocje - potrącono ich koleżankę. Emocje kierowcy są całkowicie wykluczone z rozważań
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 09:18:39
  • 2
@10minuteman: Nie masz bladego pojęcia o prawie, to może milcz. Istnieje coś takiego jak zatrzymanie obywatelskie. Do którego przesłanki w pełni zostały tutaj wypełnione (patrz wyżej - wątek założony przez niejakiego cenay). Zresztą to jest kwestia poboczna. Najistotniejszą kwestią jest tutaj to, że dobijanie się do drzwi powstało wskutek (w pełni przewidywalny) poważnego przestępstwa, którego dopuścił się sam kierowca - potrącenia z pełbym wyrachowaniem dziewczyny.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 09:34:52
  • 0
@10minuteman: Wszystko co piszesz jest i moralnie i prawnie całkowicie bez znaczenia. Poza tym jest żałosnym błędem rozumowania.

Kierowca postanowił dokonać samosądu popełniając przestępstwo z które już powinien iść siedzieć (potrącił świadomie dziewczynę na ulicy), wszystko co się wydarzyło później do skutek jego własnych działań. Jego dalsze reakcje tego co stworzył, to decyzja żeby zamordować ludzi. Jest ewidentnie zabójcą i nie ma tu żadnego ale. Powinien dostać dożywocie! W US
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 09:35:31
  • -2
@Sam_w_domu: O... i jeszcze to!
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 09:41:57
  • 1
@10minuteman: Bronienie się przed faktem, który samemu się spodowało, ani moralnie, ani prawnie nie jest żadną przesłanką. Kur... sama dała d--y, a potem zamordowała faceta, że ją zgwałcił. Była w jakimś stopniu usprawiedliwiona!

Tak można skrócić twoje rozumowanie. Od którego wyłącznie ręce opadają, bo człowiek jest w szoku jak amoralni, albo zwyczajnie tępi ludzie żyją (tak ty) wokół nas! Niedobrze się zwyczajnie robi!

I się wcale nie dziwię, że wystarczy
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 09:48:59
  • 1
@10minuteman: Najbardziej niesmaczne jest tu to, że ty - jak wszyscy tobie podobni - niemal na pewno robisz z jednego względu! Jesteś tchórzliwą, bojącą się własnego cienia ciotą, którą przeraża szarpanina na ulicy! A skoro to cię przeraża, to nawet ewidentny morderca który wymordował akurat takie zdarzenie, jest w twoim mniemaniu lepszy i usprawiedliwiony! Co bez dyskusji czyni z ciebie amoralną kreaturę. Ale już nawet chrześcijaństwo - sam jestem niewierzący,
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 10:03:16
  • -1
@cenay: A teraz napisz coś co ma sens, a nie zlepek paru pojęć, których nawet nie zacząłeś rozumiec i ogólny wyrzyg z ust! Bo nawet na chore teksty moge odpowiadać, ale na teksty które nie mają absolutnie żadnego sensu - przykro mi, nie jestem w stanie. NIe da się sensownie odpowiedzieć na bełkot! To prawa logiki!
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 10:11:26
  • -1
@10minuteman: Ja cię nie chcę uważać. Przy twojej psychologii, rozumieniu moralności, ocenach zdarzeń, na 99% nim jesteś! Czy zdajesz sobie z tego sprawę czy nie. Przykro mi. Alternatywnie, jesteś po prostu wybitnie głupi i nie umiesz ogarniać abstrakcji związanych z moralnością i prawem. Alternatywnie jesteś socjopatą! Czwartej opcji nie ma!!!
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:05:01
  • -1
@cenay: Skończ nudzić pustosłowiem.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:06:03
  • -1
@MarnaImitacjaTuwima: Nie bredź dłużej, naucz się myśleć. Polecam pierwszy lepszy podręcznik z logiki formalnej, albo - na początek (bo masz skrajne braki) - jakieś zestawienie błędów rozumowania z przykładami.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:06:39
  • -1
@10minuteman: Obowiam się, ze twoje obawy mijają się z rzeczywistością.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:09:35
  • 0
@MarnaImitacjaTuwima: Czy Ziobro akurat w tym macza palce? Na 100% nie wiem, ale najpewniej tak zważywszy, że to zero intelektualne uważa że ma prawo maczać palce w każdej głośnej sprawie karnej w Polsce.

I przestań udawać kogoś kim nie jesteś, bo jakby cię przepytać, to by się okazało, że nie rozumiesz dodawania ułamków zwykłych, jak każdy tego rodzaju amoralny krzykacz w sieci, przekonany o własnej wybitności.

Zresztą mam gotowe pytanie testowe, jedno
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:15:23
  • 0
@10minuteman: Ja mam nawet gotowy teścik dla takich jak ty (opracowałem taki zestaw precyzyjnie na takie okazje, gdzie mi bezczel z zaniżonym pojmowaniem czegokolwiek podskakuje). Wszystko poziom szkoły podstawowej! Pierwsze zadanie testowe:

W pierwszej połowie meczu zawodnik A miał wyższą skuteczność (odsetek trafionych) strzałów na bramkę, niż zawodnik B, w drugiej połowie meczu zawodnik A miał ponownie wyższą skuteczność strzałów na bramkę, niż zawodnik B. W całym meczu zawodnik B
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:29:37
  • -1
@MarnaImitacjaTuwima: To że się mylisz udowniłem ci dawno. Ty po prostu nie umiesz logicznych faktów przyjąć do wiadomości.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:35:44
  • -1
@10minuteman: Czekam na odpowiedź, panie jakoby przetestowany i utwierdzony w swoich rojeniach o wielkiej wnikliwości. Co nie przeszkadza ci w jednoczesnym wygadywaniu niestworzonych bredni i ewidentnym braku rozumienia elementarnej logiki!

Powtarzam, to poziom szkoły podstawowej! Więc powinno to być dla ciebie małe piwko. Oczywiście mam jeszcze z 50 podobnych pytań, ale chyba nie chcesz odpaść na pierwszym?
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:58:57
  • 0
@MarnaImitacjaTuwima:

"A co pytania - jest to możliwe, kwestia proporcji gdyz ogolnie zawodnik A może mniej razy strzelać na bramkę ogolem niż zawodnik B przez co w ogolnym rozliczeniu moze wyjsc wynik na jego korzysc."

Albo rozumiesz, albo myślisz że rozumiesz, precyzyjniej, bo to co napisałeś nie uzsadnia tezy, że jest to możliwe. Sama ogólna ilośc strzałów na bramkę jest tu całkowicie bez znaczenia, w sensie że o niczym nie
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 12:27:36
  • -1
@MarnaImitacjaTuwima: Dobra, nie chce mi się dalej prowadzić tej bezsensownej debaty, więc tylko prawidłowa (tzn. możliwa do przyjęcia) odpowiedź na to pytanie, które zadałem.

Procent skuteczności z całego meczu nie jest średnią arytmetyczną z procentów z połów ze względu na to, że procent jest wielkością relatywną, a nie absolutną. Zalezy od podstawy z jakiej jest brany (i to podświadomie słusznie zauważyłeś). 10% jabłek z koszyka, to co innego niż 10%
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 14:30:31
  • -2
@10minuteman: Nie pobłażaj sam sobie, bo to wyłącznie śmieszne!

426

Pitchfork - tajny projekt Google, który zastąpi programistów?

Pitchfork - tajny projekt Google, który zastąpi programistów?

Google zastąpi programistów sztuczną inteligencją? Pojawiły się informacje o projekcie, w ramach którego sztuczna inteligencja uczy się pisania kodu przy zachowaniu jego wysokiej jakości i bezbłędności. Co to oznacza? Czy sztuczna inteligencja "zabierze pracę" kolejnej branży?...

hahacz
z
rmf24.pl
dodany: 24.11.2022, 21:49:19
  • 346
  • #
    komputery
  • #
    programowanie
  • #
    programista15k
  • #
    informatyka
  • #
    google
  • #
    ciekawostki
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 10:16:05
  • 5
Buahahahahah. Tyle na ten temat powiem. Trzeba mieć naprawdę sporą dozę urojeń będąc Googlem, żeby takie rzeczy pier... bo nawet gdyby AI było 200 lat rozwoju w przyszłość, to nadal byłoby to niemożliwe z powodu absolutnego braku standaryzacji czegokolwiek na świecie, za co samo Google w ogromnej mierze odpowiada (np. tworząc i narzucając non stop swoje własne języki programowania, bo się akurat z kimś pokłóciło). Na bełkocie żadnego AI nie da się
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 11:53:02
  • 0
@TheDzions: Ta, tak jak wgrywanie losowych pluginów i themów na Wordpressie. Jakoś to się klei, połowa nie działa, ale ok, Wordpress to Worspress, wiele wymagań tam nie ma. A potem sadzasz takiego kolesia na jakieś Magento 2 i on uważa, że tam też wszystko da się zrobić przez panel. Tylko tu jest jakieś parę milionów zmiennych więcej. I c--j ;)

3499

Dobry piesek broni dziecko przed innym psem

Dobry piesek broni dziecko przed innym psem

Akcja dzieje się od początku do końca

Splendor
z
streamable.com
dodany: 12.11.2022, 14:51:04
  • 273
  • #
    swiat
  • #
    psy
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    zwierzaczki
Pickett
Pickett
Pickett 13.11.2022, 03:03:31
  • -5
Żaden dobry piesek broni... a prostu normalny pies broni własnego stada. Jakby jego stado było żłożone z morderców i gwałcicieli, też by bronił! Przed złym psem? Nie, po prostu przed innym psem. Wprost niesłychane! Kto by się spodziewał, czy cokolwiek takiego przeżył! Psy to zwierzęta stadne! No kurcze! Niesamowite! Ręce opadają nad poziomem intelektualnym ludzi wychowanych od małego w sieci!
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Pickett
Pickett
Pickett 13.11.2022, 03:09:06
  • -14
@Kargaroth: Normalny, po prostu sporych rozmiarów (a więc mający fizyczne możliwości) pies. Nie ma w tym absolutnie nic niezwykłego. Każdy kundel tak się by zachował.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:07:15
  • -3
@Dignus: Każdy zdrowy emocjonalnie i mający poczucie wartości pies. W szczególności jeśli zna dzieciaka od niemowlęcia. Chyba że mówisz o psie który jest zaburzony, lub nie jest przywiązany do stada, z powodu tego, że stado ma złożone z debili nie umiejących wychować psa.
Pickett
Pickett
Pickett 25.11.2022, 08:13:58
  • -3
@Dignus: Chodzi o to, że każdy przywiązany do stada i zdrowy emocjonalnie pies stanąłby w obronie członka rodziny, i na tym filmiku nie ma nic niezwykłego. Skądinąd to ciekawe, że masz attention span krótszy niż tydzień!

779

Nowy Jork to nie jest miasto dla normalnych ludzi.

Nowy Jork to nie jest miasto dla normalnych ludzi.

Dla wszystkich marzących o życiu w Nowym Jorku. Daje do myślenia. (Angielski wymagany)

janek_kenaj
z
youtu.be
dodany: 12.11.2022, 16:04:08
  • 382
  • #
    ciekawostki
  • #
    nowyjork
  • #
    usa
  • #
    emigracja
  • #
    tury
Pickett
Pickett
Pickett 13.11.2022, 03:01:52
  • 1
A kto normalny kiedykolwiek sądził, że to jest miasto dla normalnych ludzi? Sami Amerykanie kpią z tego siedliska pozerstwa, wyobcowania i smrodu!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

830

14-latek wrzucił żywe koty do rzeki. Uwiecznił to na filmie...

Pokaż treści 18+

14-latek wrzucił żywe koty do rzeki. Uwiecznił to na filmie...

Wprost trudno uwierzyć, że w umysłach nastolatków mogą zrodzić się tak upiorne pomysły. 14-latek, któremu kibicował wspólnik, nagrywający całe zajście telefonem, wyrzucił z mostu do rzeki Węgierki dwa koty.

Krol_Dzielni
z
infoprzasnysz.com
dodany: 10.11.2022, 20:57:51
  • 273
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    patologiazewsi
  • #
    koty
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    patologia
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:29:31
  • -14
Zdajecie sobie oczywiście sprawę z tego, że każdy kot umie pływać? Rasy (np. niektóre z Turcji), których sierść nie nasiąka zbyt mocno, nawet uwielbiają. Zwykły kot bowiem nie lubi być mokry, bo nie jest tak zwinny jak jest zmoczony (z powodu ciężaru), a przynajmniej taka jest teoria na ten temat, skąd to się ewolucyjnie wzięło.

Zachowanie skrajnie karygodne, ale trzeba coś mieć z głową nie tak, żeby z tego, że kot nie
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:41:31
  • -7
@Zwardi: Kto tu kota topi, geniuszu?
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:43:33
  • -13
@Pickett: BTW. Mój kot ma to gdzieś i często leży w umywalce (choćby całej mokrej), a wodę to już w ogóle zaczął pić tylko laną z kranu, także..., nawet koty mają na temat wody różne zdanie, a mówiąc bardziej serio - na 99% nic się temu kotu nie stało! Wyluzujcie trochę. Młodzież zawsze była durna i bezmyślna. A wy się zachowujecie jak stare dziady, które nigdy nic w zyciu skandalicznego
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:51:36
  • 13
@jan-kopec: Na 99% nic im się nie stało. Nurt żaden, wysokość żadna, koty umieją pływać. Nie w takie maniany się same pakują łażąc wszędzie gdzie przy zdrowym rozsądku nie powinny.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:07:08
  • -14
@misstrant: Umysłowość ludzi wychowanych w internecie. Nie rozumieją nic ze świata, przejmują sie tym czym nie trzeba, nie przejmują się tym co trzeba, robią skandale z normalnych czyt. trafiających się w każdym pokoleniu i nie oznaczających złej woli czy wady charakteru (wszakże często bezmyślnych, ale taka jest młodzież) zachowań itd.

A potem crowd-minusują twojego posta który im to tłumaczy, bo mają zaniżony poziom zrozumienia tego na jakim świecie żyją!

W
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:19:06
  • -11
@YouCanCallMeSusanIfItMakesYouHappy: Nie rozmawiamy o mnie, a o tym dlaczego takie dno jak ty opowiada się za aborcją dla głupich, a jeszcze śmie żyć!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:23:20
  • -7
@Keris: ;)
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:28:37
  • -8
@zimonmol: No to wszystko w porządku ;)
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:31:27
  • -8
Przekopiuję na główny wątek, bo ręce opadają!

Umysłowość ludzi wychowanych w internecie. Nie rozumieją nic ze świata, przejmują sie tym czym nie trzeba, nie przejmują się tym co trzeba, robią skandale z normalnych czyt. trafiających się w każdym pokoleniu i nie oznaczających złej woli czy wady charakteru (wszakże często bezmyślnych, ale taka jest młodzież) zachowań itd.

A potem crowd-minusują twojego posta który im to tłumaczy, bo mają zaniżony poziom zrozumienia tego na jakim świecie
  • 22
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:36:15
  • -9
@YouCanCallMeSusanIfItMakesYouHappy: Dowiedz się wpierw co podpada pod paragraf, ciemnoto, potem się wypowiadaj. Żaden z moich postów pod żadny paragraf prawa państwowego nie podpadał, a to że cenzura olewająca sobie wolność słowa w ramach prawa jest nawet tutaj - tylko kompromituje ten portal! Pod paragraf podpadałoby gdybym ci groził śmiercią, ja ci tylko proponowałem pomoc w realizacji twoich własnych pomysłów, gdybyś wreszcie doszedł do prawidłowego wniosku ile jesteś warty wypisując brednie
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:43:28
  • -6
@YouCanCallMeSusanIfItMakesYouHappy: Oczywiście że masz dom z dźwiękoszczelnych materiałów! Jak każdy kto siedzi w zakładzie zamkniętym! Napisz coś czego nie wiem!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 05:52:08
  • -14
@Pickett: Jak masz zamiar minusować, kolesiu/koleżanko, to miej chociaż tyle honoru żeby napisać z czym dokładnie się nie zgadzasz w mojej wypowiedzi. Inaczej jesteś ścieszny/śmieszna! Emocjonalnie uruchomionym zwraciem mózgu bez żadnego zrozumienia czym i dlaczego jest!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:01:22
  • -10
@Pickett: Jeden już się jako zwarcie określił (minus i to na posta który po prostu takie zachowania ośmiesza). Czekam na kolejne przykłady spięcia w komórkach ameby przekonanej o swoich racjach, a nie potrafiącej sformułować nawet odpowiedzi!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:18:08
  • -14
@jan-kopec: Gratuluję, miałeś jaja żeby się wypowiedzieć.

1. Koty umieją pływać, wysokość jest mała, nurtu rwącego nie widać. Jest oczywiste dla każdego kto żyje wśród zwierząt na co dzień, że raczej nic poważnego poza najedzeniem się strachu kotu się nie stanie. I te dzieciaki prawd. miały tego świadomość (a przynajmniej podświadome, wywiedzone z doświadczenia z tym co koty same potrafią o---------ć, przekonanie)!

2. Młodzież zawsze ma głupie pomysły, i nie jest
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:24:41
  • -14
@Jasper666: Znacznie bardziej skażony myślą, niż twój kiedykolwiek będzie, patrz moje posty niżej na głównej.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:32:45
  • -9
@Polias: Myślę, że bardziej tknięty za niemolaka, niż twój będzie przez całe życie, ale wierz w co chcesz ;)
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:35:24
  • -10
@Pickett: I kolejny zestawik dna, które na kolejnym etapie łańcucha daje minusy, a ma za niski iloraz żeby potwierdzić to świadomą odpowiedzią z czym się nie zgadza. Co za dno intelektualne! Aż na wymioty zbiera przez takich ludzi!!!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:58:53
  • -11
@jan-kopec: Masz coś sensownego do powiedzenia, czy tylko potrafisz mówić, że ktoś pieprzy, a nie umies wskazać w którym momencie? Za duży wysiłek intelektualny? Leniu patentowany! Bo albo nim jestes, albo sam nie rozumiesz z czym sie ze mną nie zgadzasz. Czy jedno czy drugie cię wyłącznie ośmiesza! Za szybko cię pochwaliłem!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 07:05:48
  • -10
@jan-kopec: I jak zwykle okazuje się, że mamy do czynienia z dnem intelektualnym, które myśli że ma coś do powiedzenia przez to że napisze "nie mam ci nic do powiedzenia". Lecz się ciemnoto! - póki czas!!! Możesz zacząć od tego, że realnie odpowiesz na to co napisałem ;D
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 07:08:12
  • -8
@jan-kopec: Szkoda mi na takie coś co zaprezentowałeś tu sobą jakiegokolwiek czasu. Padło intelektualne z zaniżonym ilorazem to padło, nie mój problem.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 07:11:11
  • -9
@jan-kopec: Nie, ja po prostu mam szacunek do siebie.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 07:15:49
  • -9
@jan-kopec: Uczelnie? Rzecz bez znaczenia w dzisiejszych czasach. Ludzie sami się uczą. Ale to bardzo ciekawy tekst, zważywszy że to ty mnie bezpodstawnie obrażasz i niczego nie chcesz pojąć, a jednocześnie sam się określasz mianem plebsu. Jesteś pewien że wziąłeś pigułki?
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:07:44
  • -3
@slx2000: Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nigdzie nie napisałem że pochwalam to zachowanie. Jedyne co napisałem to a) że młodzież z natury miewa tego typu głupie, bezmyślne, często okrutne zachowania b) że na tym filmiku nie dostrzegam sadyzmu, a prędzej właśnie taką głupotę c) że kotu najpewnie nic się nie stało poza najedzeniem się strachu
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:08:41
  • -3
@Polias: A teraz przezczytaj to co napisałem ze zrozumieniem, a nie jak analfabeta funckjonalny
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:11:17
  • -3
@Cadfael: Jaka patola. Po prostu jest faktem, że młodzież miewa głupie pomysły i chorobliwe zachowania. Nie tylko zresztą ludzka. Tutaj masz świeży fragment o orkach, które w ostatnim czasie zaczęły atakować łodzie na morzach:

In reality, these terrifying attacks could be just a game played by a few rambunctious juvenile males, says Jared Towers: “These games sometimes impose themselves for a while before disappearing. Orc society operates very much by
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:23:51
  • -1
@slx2000: Nikt tu nie mordował kotów, a bezmyślne okrucieństwo jest niestety częstą tendencją wśród młodzieży, szczególnie męskiej, i po to jest wychowanie żeby takie tendencje temperować. Co innego jednak dać im za takie zachowania nauczkę (od czego są zresztą rodzice, a nie ty), a co innego robić nagonkę w sieci!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:24:46
  • -3
@Cadfael: Każdy inteligentny człowiek jest obcykany w podstawowych paragrafach kraju w jakim żyje i funkcjonuje.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:28:42
  • -2
@LadarianDiadem: Bzdury wypisujesz, bo ewidentnie nie wiesz co oznacza realne znęcanie się nad zwierzętami. Tutaj masz typową szczeniacką głupotę, istniejącą od zarania dziejów w każdej kulturze, za którą rodzice powinni dać gówniarzom poważną połajankę i tyle. Bo to nie jest - niestety - nic niezwykłego w tym wieku, szczególnie wśród samców. Tutaj masz świezy przykład odpałów wśród młodych orek, które zaczęły ostatnio atakować łodzie (kilka incydentów w tym roku):

In
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:35:20
  • -2
@h264x: Oczywiście, że nic im sie nie stało, najadły się tylko strachu. Koty, wbrew mniemaniu niektórych upośledzonych życiem od małego wyłącznie w sieci, umieją pływać.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:40:21
  • 0
@McJerry: Dokładnie.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 18:29:21
  • -4
@LadarianDiadem: Więcej o takich kwestiach zdołałem zapomnieć, niż ty kiedykolwiek się nauczysz, więc nawet nie próbuj udawać, że jest inaczej. Tobie się miesza brak empatii - typowy dla ludzi młodych, szczególnie samców, którzy nie mają jeszcze w pełni wykształconego mózgu - i typowa tendencja do robienia na przekór, bycia niepoprawnym, przekraczania norm, z sadyzem: czyli czerpaniem przyjemności z cierpienia, Mylisz podstawowe pojęcia!

Tak, serio to pisze o orkach. Ponieważ takie
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:07:24
  • -3
@Cadfael: Bo jesteś głupi. Jak nie sprawdzałeś żadnych paragrafów, to nawet nie rozumiesz przeciętnego tekstu o jakims przestępstwie jaki czytasz i czy autor mówi z sensem, czy mija się z rzeczywistością. Nie mówiąc juz o komentarzach losowych ludzi. Nie rozumiesz też praw jakie ci przysługują, czy problemów prawnych jakie moga się wiązać z róznymi, często losowymi, sytuacjami.

Gratuluję samozadaniowanej tępoty!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:14:54
  • -4
@Cadfael: Napisz coś z sensem, to może odpowiem, śmieszny ludku żyjący w swoim własnym, małym, urojonym światku, będącym samookreśloną fantazją kogoś oderwanego od faktów, na temat tego jak wygląda REALNA rzeczywistość.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:17:30
  • -3
@Cadfael: Nie wysraczy, ale jest niezbędne! Człowieku z zaawansowanymi brakami w zdolności rozumowań logicznych.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:20:01
  • -3
@Cadfael: Nie, prawdziwe życie PO PROSTU. Te chłopaczki, których widzisz na nagraniu, wbrew temu co sądzisz - absolutnie nie rozumiejąc psychologii - mogą wyrosnąć na naprawdę wartościowych ludzi, którzy kiedyś np. wręcz będą działać na rzecz dobra zwierząt. Po prostu masz za niskie zrozumienie świata, żeby pojąć nawet tak prostą rzecz ja dorastanie i rozwój emocjonalny.

Ja znam ludzi którzy w młodości zabili kota. Nie jednego takiego człowieka. Czy to
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:31:10
  • -4
@Cadfael: W normalnym środowisku. Klasa średnia. Ja po prostu znam wielu ludzi. 14 lat to dopiero początek okresu dorastania i własnie wówczas najgorsze rzeczy w życiu się robi, co ci doskonale opowie psychologia rozwojowa. Wówczas właśnie człowiek, który jak był mały - jak większość dzieci - kochał odruchowo zwierzątka, może zacząć palić mrówki lupą, zrzucić kota z mostu, czy próbowac innych chorych rzeczy, bo się w tym okresie czuje chętnym
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:38:34
  • -2
@Cadfael: Dostęp do faktów masz w dokumentach, śmieszny ludku, które żeby rozumieć musisz rozumieć prawo, czyli właśnie paragrady! Co cię tu przerosło? Opowiedz mi o tym, bo zawsze chcę słuchac tego jak można być pomylonym mentalnie (strasznie ciekawe psychologicznie).
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:46:20
  • -4
@Cadfael: Przestań pier... Kłócisz się z faktami! Najlepsze i najbardziej cenione książki czy filmy o dorastaniu zawsze pokazują też takie zjawiska, bo takie zjawiska są niestety normą! W szczególności wśród młodzieży, która albo w ogóle nie wychowywała się ze zwierzętami i z żadnym w życiu w związku z tym się nie przyjaźniła, albo wychowywała się w środowisku, gdzie zwierzęta traktuje się jak produkt (wiec, rzeźnie, przemysł mięsny itp.).

Po prostu
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 19:51:55
  • -4
@Cadfael: Nie, to są po prostu fakty. Znane powszechnie na całym globie, każdemu kto czymkolwiek jest zainteresowany, poza własnym małym światkiem, i kto stara się realnie zrozumieć otaczający świat. I możesz sobie powtarzać do usranej śmierci, że jest inaczej, albo kiedyś dorośniesz i coś zrozumiesz, albo umrzesz głupcem! Podstawową rzecz jaką na początku musisz zrozumieć jest bardzo prosta: świat nie wygląda i nie działa tak, jak ty chciał(a)byś żeby działał.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 20:06:21
  • -3
@Cadfael: Twoje minusiki świadczą o tym, że jesteś żałosny! Swoje poczucie wartości budujesz na tym, że ktoś się z tobą zgadza! Bo masz zaniżoną samoocenę. I nie dziwne że taki człowiek nie rozumie otaczającego go świata!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 20:07:46
  • -4
@Cadfael: Teraz jeszcze okazujesz się dnem społecznym najwyższego poziomu, czyli zwykłym trolem. Jak wszystko co napisałeś okazało się brednią, to się sam sobą i swoimi tępymi wypowiedziami zaczynasz cieszyć, nigdy niczego się nie ucząc!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 20:09:24
  • -3
@Cadfael: Idź spać błaźnie intelektualny, najwyższy czas. Nie zakładaj też tani trolu, że ja się twoim tolerskim zachowaniem przejmuje. Ja tylko tobą gardzę. Bo tylko na to coś takiego coś takiego jak ty zasługuje! EOT.

5256

Film z okazji naszego Święta Niepodległościo od Ołenay Zełenśkiej.

Film z okazji naszego Święta Niepodległościo od Ołenay Zełenśkiej.

Ktoś chyba kroi cebulę obok.

SynMichaua
z
streamable.com
dodany: 11.11.2022, 08:54:38
  • 277
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 18:40:37
  • 12
@mangahelper: Przez 6 miesięcy miałem u siebie w domu rodzinę z Ukrainy. Wszystkie dofinansowania ponad wzrost rachunków jaki się z tym wiązał oddałem im. Ostateniego nawet nie dostałem w całości (z powodu własnego formalnego błędu) i byłem z 2 000 PLN w plecy tylko i wyłącznie na tym (obok wielu innych aspektów). I takie coś jak ty coś do mnie jeszcze śmie pisać, bo realnie - samemu nic nie robiąc
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 18:50:23
  • 6
@mangahelper: W co takie coś jak ty wierzy czy nie wierzy, absolutnie mnie nie obchodzi, bo takim czymś jak ty każdy porządny człowiek wyłącznie gardzi! Ty jesteś po prostu pier..., skupionym wyłącznie na sobie, nic nie wartym egoistą w dodatku z zaawansowanym analfabetyzmem funkcjonalnym z matmy (bo ci się wydaje że jakieś wielkie koszta poniosłeś).

Ja bogatym czy uporządkowanym człowiekiem nie jestem. Mi samemu nierzadko nie starcza do umownego pierwszego!
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 18:59:31
  • 1
@mangahelper: Świetnie. Im więcej śpisz, tym mniej ludzie muszą na ciebie patrzeć!

576

Stargate SG-1 intro

Stargate SG-1 intro

W tym roku pękło 25 lat od rozpoczęcia 1 sezonu serialu. Intro lekko ulepszone ze skalowaniem do 4K

av18
z
youtube.com
dodany: 06.11.2022, 13:26:32
  • 255
  • #
    rozrywka
  • #
    stargate
  • #
    gimbynieznajo
  • #
    seriale
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:11:09
  • -4
@s-a-m: A to że coś będzie według ciebie lepsze nikogo nie obchodzi, bo wszyscy znamy uruchomione bezguścia, które powiedzą, że Killer jest lepszy od Ojca Chrzestnego i wszyscy mający gust i iq takimi gardzimy! Ale nie to tym tu rozmawialiśmy, pajacu!

Rozmawiamy tu o tym, że sam sobie przeczysz i wszczynasz kłótnię, bo za dużo wyćpałeś dzisiaj! Ponieważ w żadnym momencie wcześniej, póki sam nie zacząłeś, nie zacząłem wyśmiewać twojego
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:13:50
  • -4
@s-a-m: Masz coś jeszcze do powiedzenia analfabeto funkcjonalny, czy twój temat z 20 w jakich teraz się wypowiadam mogę już zamknąć?
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:17:04
  • -4
@s-a-m: W takim razie temat zamknięty, analfabeto funkcjonalny. Pytam, żebyś miał świadomość. Pzdr.
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:19:52
  • -4
@s-a-m: Przeczytaj ją jeszcze raz, tym razem z elementarnym zrozumieniem tego kto co po kolei pisze i najlepiej - na trzeźwo! Pa.
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:23:51
  • -4
@s-a-m: Ta jasne. Wytrzeźwiej i rano to sobie poczytaj. Btw. starożytne - o gustach się nie dyskutuje, wówczas rozumiano w rodzaju naszego - nie dyskutuj z głupcem! (bo cię sprowadzi do własnego poziomu i wygra doświadczeniem). To gdybyś chciał udawać, że sztuka nie posiada wartości obiektywnych i nie ma lepszych czy gorszych gustów (każdy Rzymianin czy Grek by cię wówczas wyśmiał do gleby!)! Posiada! -- Ale sie ani razu nie
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:28:18
  • -4
@s-a-m: Bo się nie znasz na pojęciach, powtarzasz modne brednie. Nic nie pisałem o tym, czy Dr. Who, czy Star Trek, czy Star Gate jest lepszym serialem. Bo akurat wszystkie, w swoich gatunkach, są genialne. Ale w swoich gatunkach. Za najlepszy z nich osobiście uważam Star Treka, bo mi leży intelektualny teatr najbardziej.
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:33:09
  • -2
@s-a-m: @s-a-m: I jeśli chcesz o głębi treści seriali rozmawiać, to nie jest kwestią gustu, a faktem, że Star Trek ma poziomy wyżej do powiedzenia niż Dr Who, i setki poziomów wyżej do powiedzenia niż Stargate. To jest zwyczajny fakt, a nie kwestia gustu! Co nie zmienia faktu że i ja czasami wolę się pofascynować fantazją i swobodą Stargate, której nie ma w takim zanadrzu Star Trek, niż
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:35:21
  • -3
@s-a-m: Zwaliłeś już konia żałosny samotniku i teraz już nie usiłujes udawać, że masz jakieś racje, tylko chojraka zgrywasz im bardziej się kompromitujesz?
Pickett
Pickett
Pickett 06.11.2022, 20:40:57
  • -3
@s-a-m: Ty możesz rozkazywac co najwyżej własnej łapie, bo na tyle cię stać, nie innym ludziom!
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:20:46
  • -1
@ostatni_lantianin: A o czym ja piszę? Telenowelę z tego zrobili, bo pomieszało im się bycie serio, z byciem drama-queen.
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:24:12
  • -1
@Brut_all: Jak nie dotrwałeś nawet do Borga, czyli o ile pamięć mnie nie myli, 2-giego sezonu, to oczym ty człowieku w ogóle się wypowiadasz, skoro pierwszy sezon - i tak konieczny do obrzejrzenia dla odpowiedniego wczucia w całość, ale jednak - uchodzi za totalną padlinę powszechnie! Nie mówiąc już o tym, że ogólnie Star Trek klasyczny - a już w szczególności TNG - to bardziej teatr, a nie typowy serial
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:36:21
  • -1
@TenebrosuS: Najgłupsza rzecz jaką można zrobić z naprawdę dobrym serialem. Zapominasz jak dobry był oglądany po kolei i coraz bardziej wydaje ci się, że był głupi, bo przecież oglądasz wybrane epizody, niby najlepsze. Tylko one nie mają 90% treści przez to, że tak robisz! Tobie się tylko wydaje, że pamiętasz kontekst - nie pamiętasz skrajnej większości kontekstu ie. nie rozumiesz sensu tego co oglądasz teraz. A ten sens potrafią budować
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:38:55
  • 0
@ostatni_lantianin: Gdzie jest problem w tym, że SG-1 jest infantylny? Jets, bo taki miał być. Nie udaje czegoś czym nie jest. To jest najistotniejsze. To niezobowiązujące action-adventure zrobione ze stylem, wyobraźnią i humorem. Z bardzo pomysłowym i kreatywnym światem przedstawionym.

Nie wszystko musi być na serio! A już na pewno lepsze coś lekkiego i nie do końca serio, ale ze stylem, klimatem i duszą, niż pseudo-intelektualne, silące się sztucznie na
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:50:32
  • -2
@RoninX: Nie było zbyt teatralne, było zbyt melodramatyczne, a i to zbyt wielkie słowo, było po prostu na poziomie telenoweli z tymi wszystkimi "emocjonalnymi" wątkami i retrospekcjami z ziemi. Zaprzedało wszystko co stanowiło wcześniej SG. Przygodę, humor, akcję, wyobraźnię, budowanie szerokiego świata i planu, napięcie narracyjne itd.
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 03:59:39
  • -2
@chris_june: To nie są banalne sprawy. Ludzie tym żyją dzień po dniu - wystawą medialną we wszelkich możliwych wydaniach. I żyją coraz głupszą, sami stając się coraz bardziej głupi. Książki już czytać przestali, a teraz przez to że nie mają nawet tej edukacji, chłoną coraz większą tandetę na ekranie.

Wiesz skąd to wiem? Otóż stąd że piszę o tym od dekad. Znam ludzi w sieci, którzy 20 lat temu napisali
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 04:15:48
  • -2
@ziele_pda: Ta, powodzenia! Jak 15 tazy w ciągu epizodu zmienisz to będzie dobrze!
Pickett
Pickett
Pickett 10.11.2022, 04:17:57
  • -1
@Martwy_stwor: Niewytłumaczona w Star Treku (TNG)? To ciekawe, bo o ile wiem, to mimo że to czasem olewają, mają bazujący na zaawansowanym AI translator, który podłapuje pewne formy strukturalne i na bazie posiadanych języków (dziesiątek tysięcy) tłumaczy. Więc tutaj przynajmniej usiłowali to wytłumaczyć, przynajmniej na początku. Są nawet odcinki w Treku w których celowo to nie działa jak powinno.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:11:36
  • -2
@ostatni_lantianin: SG-1 się źle nie zestarzało, chyba że sam zdziadziałeś i nie umiesz już się bawić.
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 06:11:57
  • -5
@ziele_pda: Ty w ogóle masz pojęcie, że ripy bywają z kanałów z reklamami, albo przerywnikami takiej czy innej długości, z wejściem takiej długości, albo innym - skróconym - tyle razy w ciągu epizodu, albo inną ilość razy, w zależności czy było nadawane we wtorek, czy w piątek, czy tylko tak sobie pier.. o swojej wybitnej zdolności syncu napisów o którym nie masz pojęcia?
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 17:06:00
  • -2
@ostatni_lantianin: Nie przejmuj się, większość osób tak ma z wiekiem ;) Zdziadzienie można określić mianem pseudo-powagi tj. bycia zbędnie serio.

510

NASA. Wyprawa po niewyobrażalny majątek do kosmicznego skarbca.

NASA. Wyprawa po niewyobrażalny majątek do kosmicznego skarbca.

Ludzkość planuje wyprawę na planetoidę, którą tworzą niemal wyłącznie najcenniejsze metale, m.in. złoto. Zdaniem naukowców jej wartość kilkadziesiąt razy przewyższa PKB całej kuli ziemskiej.

sumienieputina
z
polsatnews.pl
dodany: 05.11.2022, 20:46:56
  • 292
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
Pickett
Pickett
Pickett 11.11.2022, 04:14:12
  • -4
@3tcmsh: Chodzi o to czy sprawdziłeś jakie są liczby w oryginale, co napisał autor tłumaczenia, i na jakiej podstawie sam liczysz. Bo to wszystko może bazowac na totalnym myleniu pojęć na każdym z tych poziomów. Błąd w wyliczeniach mógł być w oryginalnym atrykule, pomieszać coś mógł autor tłumaczenia, a wreszcie ty sam. Co w ogóle wziąłeś za podstawę? Można podejrzewać np. że wypowiadając się o dolarach autor polskiego tekstu używa
Pickett
Pickett
Pickett 23.05.2020, 20:49:55
  • 1
@Luperek: Czemu się nie nadaje według Ciebie?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pickett
Pickett
Pickett 23.05.2020, 20:49:22
  • 1
@DEATH_INTJ: Czemu to zakopujesz? Masz jakąś sensowną krytykę względem posta, czy tak sobie kliknąłeś?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C.....w
C.....w
konto usunięte 26.05.2020, 20:23:49 via Android
  • 0
@Pickett to kretyn programista
  • Odpowiedz

11

Jak się manipuluje komentarzami na poskich portalach na przykładzie

Jak dodawać sobie łapki na Wirtualnej Polsce, czy jest to powszechne i co z tym zrobić.

Pickett
z
wykop.pl
dodany: 23.05.2020, 20:25:58
  • 18
  • #
    polska
  • #
    informatyka
  • #
    propaganda
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 31.07.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 21.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl