Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko194
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
PechowyCzlek
PechowyCzlek

PechowyCzlek

Dołączył 5 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 139
  • Znaleziska 126
  • Mikroblog 13
  • Obserwujący 59
  • Obserwowane 1

3128

Tak Polscy lekarze diagnozują raka trzustki u młodej osoby...

Tak Polscy lekarze diagnozują raka trzustki u młodej osoby...

Cześć Wykopowicze! Ostatnio napisałem swój pierwszy wpis, szukając pomocy ze swoim rakowym problemem. Postaram się przybliżyć swoją historię i proszę abyście się z nią zapoznali. Mam 30 lat, w lutym pojawił się u mnie silny, przeszywający ból w prawym dolnym rogu brzucha, tam gdzie znajduje...

PechowyCzlek
z
wykop.pl
dodany: 29.07.2020, 07:47:05
  • 683
  • #
    rak
  • #
    nowotwory
  • #
    onkologia
  • #
    zdrowie
  • #
    koronawirus
  • #
    ama
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:03:52
  • 261
@Khon: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:08:29
  • 40
@regularne_ekspresje: 7-8 KG, jeszcze w maju ważyłem 82 KG, później równia pochyła do 74 i tak tą wagę utrzymuję, jednak myślę nad lekiem, który przyjmuję, czy gdyby nie on, to waga byłaby niższa. Pierwsze badanie było 1,7, drugie 1,9, trzecie 1,4 (zaokrąglam), w ostatnim badaniu była już praktycznie w normie, jednak związana była lekko ponad normą. Stres pojawił się dopiero przy problemach, zawsze byłem otwarty i radosny.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:23:11
  • 189
@antypatol: Dziękuję, popłakaliśmy sobie w domu po wizycie na USG, teraz już tylko staram się czerpać radość z każdego dnia, dopóki nie pojawią się silne bóle.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:31:47
  • 68
@nowylepszyinternet: Koniecznie postaraj się dostać na USG dopplera jeżeli masz taką możliwość w okolicy, niestety w okolicy małych miast takie cudeńka są niedostępne. To badanie pokaże Ci, czy węzły są unaczynione. Wczoraj oglądałem materiał na temat HCV, wykonaj test, skoro miałeś coś z próbami wątrobowymi. Ciężko mi coś doradzić poza wiedzą, którą sam nabyłem w międzyczasie.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:34:53
  • 124
@ZostaneMistrzem: Zgadzam się, jednak w tej sytuacji bardziej staram się zwrócić uwagę na problem z podejściem do pacjenta, zwracanie uwagi na problem bilirubiny, utraty wagi czy węzłów chłonnych nie przynosił odzewu. Obecnie czytając wiele artykułów, zauważyłem że specjaliści nakazują kolegom po fachu aby posiadali tak zwaną czujność onkologiczną, ja spotkałem się co najwyżej z docinkami i nieprzyjemnym traktowaniem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:40:10
  • 10
@eternitydreamer: Na początku tylko stolec, przez kilka dni był uformowany, lecz odrobinę jaśniejszy, coś w stylu szarości z brązem? Później brązowy, a następnie silne uczucie parcia, luźny stolec z pokarmem w kolorze brązowo-pomarańczowym. Bóle zaczęły się po tygodniu od majowego USG, tuż pod mostkiem (bliżej lewej strony) i lewym dolnym rogu tak jakby pod śledzioną, lekarz stwierdził, że tam jest tylko śledziona i nie ma co tam boleć PANIE! Ból
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:43:23
  • -7
@calka-rekurencyjna: Nie zaszkodzi walczyć, to Twoje zdrowie, pamiętaj o tym. Oczywiście mogłeś przejść jakieś zapalenie kiedyś i to pozostałość, lecz jeżeli rośnie, to na pewno nie pozostawiłbym tego na wiarę w słowa lekarzy, pamiętaj że rak tworzy się często latami bez objawów, a w Polsce nie kierują na tomograf bo to drogie badanie według nic. Sugerują, że mocno inwazyjne, ale w Niemczech badanie takie wykonują nawet wtedy, kiedy pojawia się
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:48:57
  • 0
@Yakotak: Badań krwi miałem tyle, że już brzydzi mnie widok igieł. Wydałem na to około czterystu złotych, może więcej, w ostatnim badaniu miałem lekko podwyższone PDW i lekko niższe MPV (jeżeli dobrze pamiętam), to może wskazywać na rozwijającą się anemię.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:51:36
  • -1
@Lubie_Budyn: Jeżeli masz bóle pleców, warto rozwiązać to badaniami, rezonans to równie dobre badanie, bardziej czułe od USG, a istotne jest w trzustce aby badanie miało kontrast, a tutaj problem jest taki, że musisz mieć skierowanie, tego lekarze boją się jak ognia?
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:54:35
  • 70
@graf_zero: Trochę zbierałem się z myślami, czy opisać ten przypadek, czy nie zostanę zlinczowany, ale uznałem, że koniec z tym, ktoś musi coś powiedzieć, aby inni młodzi ludzie zwrócili uwagę na swoje zdrowie. Nie mam historii nowotworowej w rodzinie, nie palę, mam dobre wyniki, więc wymyślam, a jedyny argument to taki że jestem młody, więc raka mieć nie mogę. Chciałbym również zwrócić uwagę, że nie każdy lekarz na mojej drodze
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:56:16
  • 4
@ZostaneMistrzem: Masz dużo szczęścia, ja cały czas sugerowałem problemy ze stolcem, bólami i utratą wagi, które wskazywać mogły na trzustkę, żaden nie chciał o tym słyszeć.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:57:28
  • -3
@dildo-vaggins: Dwa razy USG nic nie wykazało, marzec i maj, dopiero lipcowe na lepszym sprzęcie wykazało, że coś siedzi we mnie. Pamiętajcie, że u nas młodych rak rozwija się bardzo szybko.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 08:57:42
  • 6
@pomarancza_testovirona: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:03:15
  • 3
@mecenas_dudala: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:04:28
  • -5
@tonamini: Zdecydowanie, ból oznacza nic dobrego. Wtedy był tylko stolec, a trzeba pamiętać, że widoczne objawy w tym nowotworze oznaczają złe rokowania na starcie.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:05:03
  • -1
@wojna: Tak.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:05:57
  • 0
@HieronimBombka: Nie, BMI w normie, nie palę, wypić więcej/mniej się zdarzyło, jak każdemu. Jedynie jedna osoba miała cukrzycę.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:06:17
  • -2
@Eskeel: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:07:02
  • -1
@DesBatory: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:07:38
  • -2
@rafal-heros: Niestety na tomograf są potrzebne skierowania. Tych nikt mi nie udzielił, a finansowo też już słabo.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:08:08
  • 0
@xemonnt: USG może coś pokazać, lecz nie musi, to nie jest idealne badanie do tego typu schorzeń.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:10:27
  • -19
@iuxtaposed: Liczyłem na tomograf, lecz objawy oraz to, że lepszej jakości USG wykazało, że coś tam się tworzy, dają mniejsze nadzieje.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:10:38
  • -2
@matkakrawcowaojciecstefan: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:10:43
  • -1
@SnoopDOdoubleG: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:10:53
  • -1
@drapibroda: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:11:55
  • -46
@alphabeta: Miałem gastroskopię, poza zapaleniem przełyku (bez wycinków) nic nie stwierdzono. Leki na ZJD nie pomagają, a stresu dostarczają mi objawy nie związane z w/w dolegliwościami.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:14:19
  • 0
@dildo-vaggins: Oba u tego samego lekarza, jedno prywatnie, drugie na NFZ. Ogólnie to miły lekarz, zawsze służy odpowiedzią, więc wierzyłem w jego doświadczenie.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:14:25
  • 3
@kajelu: Nie omieszkam opublikować, kiedy zbliży się właściwy czas.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:14:40
  • -1
@KikU: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:15:27
  • -3
@VanGogh: Do biopsji jeszcze daleko, obecnie czekam na rozwój z kartą DiLO.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:15:38
  • -2
@Vincenzo: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:16:10
  • -1
@tothu: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:17:30
  • -2
@Jackoo: Są rodzaje raka, które lepiej rokują, tutaj pada podejrzenie na zewnątrzwydzielniczą funkcję trzustki, niestety one gorzej rokują.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:19:06
  • 1
@lado_lado: Większość pielęgniarek było bardzo miłych, niestety lekarz czy prywatnie czy na NFZ szedł drogą Gilberta, stresu i ZJD.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:20:01
  • -1
@cierpkiezale: Na chwilę obecną, cieszyć się tym co mam na co dzień.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:24:54
  • -6
@markaina: Niemiecki lekarz zasugerował, że przy dobrych wynikach, wahaniach bilirubiny, moich objawach oraz nowym obrazie USG, ciężko wypatrywać innych problemów. Obecnie odpisując Ci, czuję kłucie na szerokości pleców.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:26:30
  • -3
@guestuser: Widzę jak tkanka tłuszczowa ze mnie schodzi, chudsze ręce i nogi oraz łopatki. Trochę tłuszczyku zawsze miałem, ale otyły nie byłem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:29:44
  • -3
@Kopytko1: Niestety nikt mnie nigdzie nie kieruje, masz DiLO radź sobie sam.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:30:38
  • -1
@zajacisko: Najpierw ciężko było dostać się gdziekolwiek, później lekarze prywatnie czy na NFZ nie widzieli potrzeby kierować.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:31:16
  • -3
@wrgki: Koniec maja w Polsce, środek lipca w Niemczech. Mam zdjęcia USG.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:32:32
  • -3
@theos87: Nic co było zauważalne na pierwszy rzut oka.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:36:56
  • -38
@markaina: Jeszcze nie, jednak objawy są takie jakie wymieniłem, czuję się coraz gorzej, diagnozy nikt nie postawił oficjalnie, jednak Niemiecki lekarz wskazał mi punkty, których być nie powinno, oznaczył je: płyn? jelito? nowotwór? Zbierając wywiad, problemy z bilirubiną, stwierdził, że dużo opcji nie ma, ponadto węzły pojawiają się kolejne, nowe, cała szyja i kark jest pod nimi zasypana.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:38:25
  • -2
@lig76: Początkowo ból okolicy, po jakimś czasie wyczuwalne grudki, obecnie tylko pieczenie tych okolic i bezbolesne grudki na napiętych żyłach.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:39:50
  • -5
@Maljevic: Uwidoczniony fragment trzustki bez zmian ogniskowych, niestety nie mam w tej chwili przy sobie badań.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:41:10
  • 7
@CXLV: Tak zrobię.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:42:10
  • -2
@nadsztygar: Korzystałem z wizyt NFZ i prywatnie, nikogo specjalnie trzustka nie obchodziła.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:42:29
  • -1
@Maly_Jasio: Tak, po świętach, ale szybko ustały.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:44:58
  • -1
@ComboBreaker: Prof. Lampe w jednym z wywiadów powiedział, że od błędnej komórki do objawów może minąć nawet 12-17 lat, ciężko powiedzieć jak jest w moim przypadku.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:45:34
  • -3
@dungones: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:45:42
  • -3
@powaznyczlowiek: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:46:26
  • -1
@KollA: Jak tylko dojdzie do diagnozy podam więcej szczegółów. Nie lubię żartów ze zdrowia, tym bardziej w związku z poważnymi objawami.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:47:53
  • -12
@krwawytornister: CA 19-9 występować może, lecz nie musi. Wiele rodzajów raka trzustki nie wykazuje reakcji na ten marker. Lekarz nie rozpoznał, mimo usilnych próśb sugerował tylko, że te objawy i badanie USG na to wskazują.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:49:08
  • -3
@krashann: Niestety nie, czytałem ostatnią historię 39 latka co miał taką samą sytuację co ja. Markery w normie.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:50:43
  • -3
@Iudex: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:51:12
  • -3
@janbebech: Obecnie szukam ścieżki leczenia, niestety sam, lekarz nie pokierował.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:51:47
  • -10
@krzemas: Sam nie chciał za wiele sugerować, jednak podszedł do tematu profesjonalnie, konsultował ze mną zarówno moje wyniki i objawy.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:53:53
  • -3
@KollA: @nadsztygar: Niestrawiony pokarm, badanie kału na tłuszcz, bóle w okolicy trzustki, utrata wagi, lekkie zażółcenie dołu oczu, a obecne USG wykazało w jamie brzusznej problem. CRP i OB w normie w każdym badaniu.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:56:12
  • -1
@DominatorAlfa: Mam partnerkę od prawie 15 lat, nie mam dzieci i w tym wypadku to pozytyw. Chciałem swoim przypadkiem pokazać młodym by nie lekceważyli problemów zdrowotnych, wystarczy zajrzeć na siepomaga, aby zobaczyć ilu młodych ludzi obecnie trafia z diagnozą raka trzustki.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 09:58:06
  • -1
@dos_badass: Śledzę Wykop od wielu lat, ale postanowiłem się tu zarejestrować w związku z moim problemem, a także by dać szansę innym, na to by się nie poddawali, kiedy lekarze mówią idź do domu.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:07:23
  • 3
Drodzy Wykopowicze, staram się na bieżąco odpisać na Wasze odpowiedzi, ale jest ich dużo i nie wszystko widzę na czas. Tomografii nie wykonano gdyż lekarze nie widzieli potrzeby, bo krew jest w normie i USG też, po wykonaniu nowego USG w Niemieckim szpitalu, przekazałem je do lekarza POZ, który wystawił kartę DiLO przypadek D37.7.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:08:49
  • -4
@markaina: Próby wątrobowe w normie, bóle w nadbrzuszu po lewej stronie odpowiadają okolicy trzustki. Są częstsze i intensywniejsze.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:11:04
  • -4
@ludzki_mammograf: Ogólnie liczyłem na tomograf, koszty krwi jakie wydałem dawno by go pokryły. Bo czytałem, że to jedyne badanie, które może to wykluczyć. Do USG zawsze przygotowywałem się dość dobrze.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:14:04
  • -7
@filftp: Badania oraz wyniki, a także resztę danych udostępnię gdy tylko trafi do mnie informacja z tomografii. Nie chcę na chwilę obecną udostępniać danych, aby ktoś nie sprawił problemów mi z dalszym leczeniem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:16:36
  • -17
@markaina: Lekarze olewali sobie sprawę po całej długości, krew utajona w kale przy problemach z jelitach została w wynikach ukazana jako ujemna. Przy problemach z jelitami, o których wspominasz, krew pojawia się w stolcu, tej nie odnotowano w badaniach. Ponadto problemy często dotyczą OB i CRP, które są w normie, a także niedokrwistości i biegunek.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:18:40
  • -2
@KollA: Mój kuzyn ma piasek i kamienie oraz moja mama. Kreon przyjmuje nic więcej, waga zaczęła spadać sama z dnia na dzień.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:20:17
  • -10
@krwawytornister: Rozumiem co chcesz mi przez to powiedzieć, lecz gdy postawiona zostanie diagnoza wskazująca, nie wiem czy będę miał czas na opisanie tej historii. Wystarczy dowiedzieć się co oznaczają węzły chłonne jamy brzusznej bez zmian infekcyjnych lub bakteryjnych.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:22:37
  • -9
@Schnurlostelefon: Z dnia na dzień czuję się coraz gorzej, utrzymuję wagę na poziomie 74 KG, a od maja zjechała mi bez zmian w diecie aż o 7-8 KG. Stolce są pływające, co wskazuje na nieprzyswajanie składników pokarmowych, przed korzystaniem z Kreonu były luźne, jaśniejsze lub brązowo-pomarańczowe z niestrawionym pokarmem, lekarz na widok zdjęcia zapytał dlaczego łykam pokarm.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:24:08
  • -3
@BionicA: Zapalenie trzustki sprawia bóle takie, po których pewnie chodziłbym po ścianach. Nowe USG wykazało węzły chłonne w jamie brzusznej, wolny płyn, a także niewidoczny ogon trzustki.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:26:10
  • -6
@jonsson: Byłem u onkologa w większym mieście, który tak naprawdę mnie pogonił, objawy, które opisałem oraz węzły chłonne w jamie brzusznej mogły by sugerować inne schorzenia, gdyby wskaźniki bakterii, wirusów lub zapaleń by drgnęły, u mnie jedynie bilirubina się zmienia, ostatnia morfologia wykazała również wachnięcia PDW (góra) i MPV (dół)
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:26:21
  • -3
@rena2464: Niestety nie wiem jak odblokować.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:27:38
  • -2
@lukwac: Dziękuję i współczuję z powodu taty.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:28:36
  • 0
@megawonsz9: Będę informować dopóki będę mógł, chcę zwrócić uwagę na problem, jeżeli (mam nadzieję) wyszłoby co innego, każdego przeproszę.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:29:01
  • -3
@Benio_Czarodziej: Udostępnię informacje w momencie całkowitego rozpoznania.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:29:11
  • -2
@Amadeo: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:29:21
  • -3
@jacynty: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:29:40
  • -3
@wasper: Gdy otrzymam kompletną diagnozę udostępnię.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:30:40
  • -1
@krzysztoforek: Dobre, aż śmiechłem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:31:01
  • -3
@Bekazwas: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:36:50
  • -8
@kociooka: Problem ze stolcem opisywany przy problemach z jelitami nie jest nic a nic podobny do mojego.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:37:52
  • -2
@pienick: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:38:44
  • -3
@Ana77: Lekarz POZ dopiero teraz wystawił kartę DiLO bo miał nadzieję, że specjaliści podejdą właściwie do tematu.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:41:42
  • -9
@Schnurlostelefon: Pierwszy raz kiedy oddałem dziwne stolce, lekarz POZ zobaczył ich zdjęcia, stwierdził, że wygląda to na zewnątrzwydzielniczą funkcję trzustki, w kale znaleziono tłuszcz oraz w krwi bilirubinę. Od tamtej pory chodziłem po specjalistach, którzy temat zbywali. Utrata wagi, węzły chłonne szyi, karkowe oraz za uchem, a także pod lewą pachą, do tego dziwne stolce oraz bóle w okolicy trzustki są wystarczającym sygnałem by działać, tym bardziej, że problem narasta.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:42:16
  • -1
@hyatt: Miejmy nadzieję, wówczas przeproszę oficjalnie wszystkich, którzy poczuli się tym wpisem urażeni.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:43:07
  • -3
@Cantwoo: Dziękuję, nie będę kłamał, że nad tym myślałem, bo chciałbym aby w takim wypadku ktoś poniósł konsekwencje tych decyzji.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:44:39
  • -5
@cky0: Suchość w ustach to objaw cukrzycy, która też jest problemem związanym z trzustką. Upieraj się na tomograf.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:44:52
  • -2
@trekkers: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:46:05
  • -5
@hyatt: Wymieniłem lekarzy, którzy byli w swoich fachu idealni, wspominam o osobach, które takie problemy, które są wymieniane przy raku trzustki, olały.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:47:24
  • -4
@su1ik: Nie, to Niemiec.Mój lekarz POZ stwierdził, że to przez NFZ bo nie dają pieniędzy na badania, ale skoro w Niemczech tomograf jest na każdą nie normalną sytuację, to w takich wypadkach powinno się reagować, skoro tyle mówi się o czułości onkologicznej.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:47:59
  • -3
@gatherei: Dziękuję, w tym problem, ze względu na wiek, każdy mnie bagatelizuje.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:48:08
  • -2
@KononowiczSuchodolska: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:49:01
  • -6
@hyatt: Tak, lecz tak duża ilość węzłów bez zmian we krwi jest bardzo niepokojąca, szczególnie teraz gdy są w jamie brzusznej również powiększone.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:49:50
  • -4
@cyb3rm4n: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:50:23
  • -5
@biustek: Niestety ZJD nie daje takich objawów.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:52:03
  • -7
@sugr: Zapalenie trzustki uwidacznia się na USG w postaci zwapnień, jest to nie mały ból, a także krew reaguje w postaci prób trzustki. Węzły chłonne w jamie brzusznej jako wynik infekcji również wykazałyby się we krwi.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 10:52:18
  • -3
@szynszyla2018: Udostępnię w momencie końcowego rozpoznania.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:01:20
  • -6
@bartpl: Nie oszczędzam, wydałem więcej niż normalnie bym mógł, lecz teraz jestem spłukany, bo za każdym lekarzem badanie na HP, na wirusy, bakterie, to i tamto, a to wszystko kosztuje. Nikt nie zakłada raka u siebie w pierwszej kolejności.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:02:18
  • -8
@Silvestre_Cucumeris: Nie oszczędzam, wydałem więcej niż normalnie bym mógł, lecz teraz jestem spłukany, bo za każdym lekarzem badanie na HP, na wirusy, bakterie, to i tamto, a to wszystko kosztuje. Nikt nie zakłada raka u siebie w pierwszej kolejności.

Ponadto na tomograf musisz mieć skierowanie, a nikt takiego wydać nie chce.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:03:14
  • -9
@TheGreatCornholio: Lekarz wykonujący USG wskazał, że przy tych objawach, węzłach chłonnych w jamie brzusznej, wynikach to nic innego nie przychodzi mu na myśl, lekarz POZ stwierdził, że karta DiLO z D37.7.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:04:54
  • -3
@whiskas: Jeżeli nie będzie to rak, sam wyślę Ci litra :) Niestety nie byłbym, nikt właśnie o tym nie mówi, a niedawno chłopak 19 letni na to zapadł, piłkarz, nie mówiąc o przypadkach ze siepomaga czy innych zbiórek. W Polsce niewiele mówi się o nowotworach u młodych, a to błąd.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:05:53
  • -23
@OstreStronyBrony: W mojej okolicy nie ma szans na szybkie TK, ze względu na brak skierowania oraz faktu, iż są kolejki w wyniki wirusa.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:08:17
  • -15
@ryba_twojej_mieczty: Utrata wagi, praktycznie nagła bez zmiany diety, węzły chłonne w duże ilości w okolicach szyi, karku i obojczyków oraz w jamie brzusznej teraz są poważnym powodem do niepokoju, tym bardziej w momencie kiedy są problemy ze stolcami i bólami, Kreon wsparł trawienie, co oznacza, że jeżeli pomógł na problem z trzustką, tzn. że coś pewnie się w niej dzieje.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:10:49
  • -10
@Camis: Na skierowanie, bez niego nie dostaniesz się na TK z kontrastem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:14:09
  • -8
@Schnurlostelefon: Przed pojawieniem się stolców stresu w ogóle nie miałem, wesoły i pogodny człowiek.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:14:49
  • -4
@jonsson: Mówiłem o wszystkim, nowe USG widział na razie tylko lekarz POZ, który wystawił kartę DiLO no bo coś tam jest.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:14:58
  • -3
@rena2464: Tak zrobiłem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:16:42
  • -8
@kociooka: W mojej okolicy terminy wciąż są dalekie, obecnie około miesiąca czasu, a bez skierowania nikt na TK z kontrastem mnie nie przyjmie.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:19:47
  • -20
@fafulec: Tak, przecież piszę wszędzie, że czekam na skierowanie na TK, ale 90% objawów i innych składa się na raka trzustki, to tak jakby spojrzeć w słońce za chmurami i powiedzieć, że to pewnie lampa świeci.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:20:09
  • -4
@nemesisevil: Bilirubina.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:27:31
  • -9
@kociooka: Byłem w większym mieście, w sumie to dwóch u dwóch specjalistów. Ale cały czas to samo. Oczywiście, że chodzi o moje życie, ale nie oszukuję się, że w przypadku raka trzustki skończy się na miłej atmosferze.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:28:50
  • -6
@robcio26: Liczę na to, że go nie mam, ale po prostu ciężko jest nie myśleć o nim, w przypadku tylu objawów i tym, że lekarz POZ stwierdził że coś tam jest patrząc na zdjęcie USG.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 11:39:26
  • -3
@jonsson: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 12:18:22
  • -3
Drodzy Wykopowiecze, informuję, że chcę wykonać TK by mieć pewność w 100%, jednak nikt skierowania wydać mi nie chce, bo nie, bo to niemożliwe, bo młody, o tym właśnie ten wątek, jak lekarze po wynikach badań i USG mają tak dużą pewność, że moje schorzenie na pewno rakiem nie jest. Koszty jakie poniosłem do tej pory dawno by pokryły tomograf i nie byłoby to problemem, jakim są wizyty u lekarzy, na każdą
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 12:46:46
  • -10
@iuxtaposed: Miałem wykonywane dwukrotnie próby wątrobowe oraz trzustkowe, w normie poza ciągle podwyższoną bilirubiną, widać ją po dołach gałek ocznych. Biegunek nie mam, oddawałem od lat stolec w godzinach wieczornych, od kwietnia raz oddaję rano, raz wieczorem, raz wcale, stolce były luźne, postrzępione z kawałkami jedzenia i tłuszczem, dopiero Kreon naprawił sytuację, lecz stolce są pływające.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
29.07.2020, 12:47:26
  • -2
@iuxtaposed: Oczywiście, dlatego w tej chwili nie piszę nazwisk i innych danych, które mogłyby to zweryfikować.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 07:54:25
  • 2
Obecnie jestem po rozmowie z onkologią wojewódzką, w moim okręgu wygląda to tak, że moja karta DiLO jest źle wystawiona, bo taką to oni sami wystawiają, jako że to jest do diagnozy, lekarz onkolog nie przyjmie mnie wcześniej, ponieważ jest sezon urlopowy, a lekarzy brak, konsylium się nie odbywają, a ludzie zostają z kwitkiem. Lekarz ma mi wystawić skierowanie na TK po wglądzie w nowe USG, czyli znów muszę udać się prywatnie
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:08:49
  • 0
@cham_i_bezczel: Przy szczęściu USG coś może wykazać, ale ogólnie to podstępne bydle, które uwidacznia tak naprawdę TK z kontrastem.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:09:30
  • 0
@Wolf1986: Po prawej jest znikomy, raz na kiedy, ale od nocy dzisiejszej mam ciągły kłujący ból w nadbrzuszu, i po lewej stronie łopatki.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:10:37
  • 0
@grzech1991: Ból obecnie utrzymuje się od nocy w postaci kłującej w nadbrzuszu i pod lewą łopatką.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:13:59
  • 0
@hlep: Dziękuję.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:14:53
  • 1
@darklight: Poinformuję gdy tylko w końcu dadzą mi TK.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:17:17
  • 0
@RenkaRenkeMyje: Nazwiska oraz wszystkie dane udostępnię, jak dostanę TK.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
30.07.2020, 10:22:03
  • 1
@who_cares2: @who_cares2: Ból pojawił się pod koniec maja, jest on znośny, kłujący, tak jakby ktoś dźgał mnie w okolice nadbrzusza i pod lewą łopatką. Pojawia się sporadycznie w ciągu każdego dnia, dzisiaj w nocy ból pojawił się taki sam, lecz nie odpuszcza. Lekarz, były dyrektor szpitala, stwierdził też, że okolice lewego podżebrza od lewego boku nie mogą mnie boleć, bo tam jest tylko śledziona.
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
31.07.2020, 09:52:21
  • 4
Udało mi się dostać skierowanie na TK i w miarę szybki termin prywatnie (wykonują od 5 sierpnia ze względu na wirusa), podejrzewam, że za tydzień maksymalnie dwa będę miał wyniki. Lecz sugerując się ostatnim USG w rozpoznaniu lekarz zaznaczył guza trzustki.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
31.07.2020, 10:10:36
  • 0
@Inphinitas: Możesz powiedzieć coś więcej o przypadku Twojej mamy, jak wyglądała sytuacja zanim została zdiagnozowała i co mówią lekarze?
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
31.07.2020, 10:11:23
  • 0
@hyatt: Będę najszczęśliwszą osobą na Ziemi, tego pragnę, mam dla kogo żyć i byłby to wielki prezent od losu dla mnie.
markaina
markaina
29.07.2020, 09:19:34
  • 855
Na stronie głównej AMA o raku trzustki od faceta, który nawet nie miał tomografii, ale go strzyka w plecach i on wie, że to rak trzustki i ostro jedzie po lekarzach. Bo ma bilirubinę w normie i trochę płynu w brzuchu. W dodatku nie odpowiada na pytania o to kto i kiedy postawił diagnozę...
Macie wy rozum i godność? Tak łatwo wkręcić wykopków ckliwą historią?
#medycyna #onkologia #
  • 120
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 10:02:16
  • 14
Drodzy Wykopowicze, chciałbym abyście zapoznali się z przykładami podanymi na siepomaga, tam osoby z potwierdzonym rakiem miały o wiele mniej objawów, niestety strzykanie w plecach pojawiło się od kilku dni. Problemem były jaśniejsze stolce, cały pokarm nie strawiony, a także bilirubina, która mimo opadnięcia jest ponad normą w postaci związanej. Utrata masy ciała i wagi, a także reszta objawów mówi wiele, proszę czytajcie moje odpowiedzi na wasze komentarze. Palące okolice węzłów chłonnych
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 10:33:14
  • 0
@drakan8: USG wykryłoby zwapnienia, a także próby trzustki ze krwi dały by reakcję.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 10:34:18
  • 0
@DrKittens: Jeżeli nie teraz, to może się okazać, że "później" to za późno. Problem nie jest ustępujący, a wręcz cały czas narasta. Coraz gorzej wstawać mi z łóżka i jestem senny, co wcześniej nie miało miejsca.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 10:58:50
  • 1
Nie mogę obecnie udostępnić Wam swoich skanów, ponieważ nie chcę na chwilę obecną ujawniać tożsamości, gdy w końcu otrzymam diagnozę oficjalną to Państwu ją przedstawię. Nie czekam z założonymi rękoma, mój telefon jest gorący, a tylko cudem zwolniło się miejsce w szpitalu na wizytę odnośnie mojego problemu z miesiąca na trzy tygodnie. Rozumiem wasze wątpliwości, ale zapewniam, że liczne węzły chłonne w okolicy szyi, karku, obojczyka, a także w jamie brzusznej z
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 11:25:13
  • 0
@kurratttowwskii: Porozumiewałem się po angielsku, węzły są twardawe, lekko okrągłe, mniejsze i większe, a także twardawe i wyczuwalne pod względem ostrości. Nie czekam na nic, ale skierowania do szpitala czy na tomograf sam sobie nie napiszę, a lekarze w moim przypadku po prostu temat przerzucają.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 11:41:17
  • 0
W mojej okolicy najlepszy specjalista ma dostępną wizytę za na końcówkę sierpnia, reszta jest zamknięta lub na urlopach. Wcześniej też większość niedostępna nawet w pobliskim szpitalu bo wirus, i co gorsza wszędzie ten sam lekarz radiolog. Moje pojawiają się przy okazji wcześniej zlokalizowanego bólu w tej okolicy. Świeży temat.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 29.07.2020, 16:43:06
  • 2
@nemonormik: Jak będzie wszystko w 100% jasne przekażę informacje.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 30.07.2020, 07:56:27
  • 0
Obecnie jestem po rozmowie z onkologią wojewódzką, w moim okręgu wygląda to tak, że moja karta DiLO jest źle wystawiona, bo taką to oni sami wystawiają, jako że to jest do diagnozy, lekarz onkolog nie przyjmie mnie wcześniej, ponieważ jest sezon urlopowy, a lekarzy brak, konsylium się nie odbywają, a ludzie zostają z kwitkiem. Lekarz ma mi wystawić skierowanie na TK po wglądzie w nowe USG, czyli znów muszę udać się prywatnie
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 30.07.2020, 10:20:33
  • 0
@who_cares2: Ból pojawił się pod koniec maja, jest on znośny, kłujący, tak jakby ktoś dźgał mnie w okolice nadbrzusza i pod lewą łopatką. Pojawia się sporadycznie w ciągu każdego dnia, dzisiaj w nocy ból pojawił się taki sam, lecz nie odpuszcza. Lekarz, były dyrektor szpitala, stwierdził też, że okolice lewego podżebrza od lewego boku nie mogą mnie boleć, bo tam jest tylko śledziona.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 30.07.2020, 10:38:10
  • 0
@who_cares2: Ból nie musi być intensywny w każdym wypadku, wszystko zależy jak ułożony jest ewentualny guz i czy ma coś nacieka. Powiem, tak stolce są takie jakie są, zawierały pokarm i tłuszcz, ból jest cały czas mniejszy/większy, węzły nie znikają od kwietnia, ból obecnie występuje wyłącznie w tych samych punktach w lewej okolicy. Jestem już wychudzony, ważę obecnie 72 KG przy 187 CM, gdzie obecnie staram się jeść ile się
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 30.07.2020, 10:53:48
  • 1
Jeżeli badania są takie jakie są, a nikt nie chce zdiagnozować tych problemów, to jak mam szukać? Właśnie o tym cała dyskusja, nikt nie podejmować się leczenia poza lekami na ZJD i tłumaczeniem się zespołem Gilberta, obecne wyniki krwi pokazały dodatkowo podwyższone PDW oraz poniżej normy MPV.
  • Odpowiedz
PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek 13.07.2020, 12:01:35
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PechowyCzlek
PechowyCzlek
PechowyCzlek
Autor
13.07.2020, 12:18:30
  • 0
@DzikiChleb: Dzięki za odpowiedź :) Staram się nie stresować, ale ciężko kiedy czuje codziennie bóle i nikt mi nie chce na spokojnie wskazać drogi... Obecnie terminy wszędzie pod koniec lipca, sierpnia a nawet września... Grosza nie duszę, ale nie mam już więcej co, bo przez tego wirusa wszystko się sypnęło z pracą u nas -.-
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.07.2020

    Komentator
  • VIP
    od 30.07.2020

    VIP
  • Rocznica
    od 13.07.2022

    Rocznica
  • Ekspert
    od 29.07.2020

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking