Ktoś wrzucił fotkę Semi i naśmiewają się że wygląda paskudnie ¯\(ツ)/¯
Co do wyglądu, to jej kształt wynika tylko i wyłacznie z próby osiągnięcia jak największej aerodynamiki. Ta wielka ciężarówka uzyskała lepszy współczynnik aerodynamiczny niż Bugatti Chiron. W ten sposób uzyskano kilkdziesiat km zasięgu więcej z tej samej baterii.
W zasadzie nieistotne czy ciężarówka jest na benzynę, czy na energię elektryczną. Idiotyczne kształty klasycznych kabin stawiają wręcz maxymalny opór. Popatrz np. na jakiegoś MANa, Sześciokąt. Przód całkowicie prosta powierzchnia prostopadła do kieru ku jazdy. W zasadzie chyba nie dałoby się gorszej aerodynamiki uzyskać niż ta...
@Opposition_Fuhrer: e ale wiesz, że porównujesz tesle na rynek amerykański do MANA na rynek europejski, w europie tiry nie sa płaskie dlatego, że nikt nie wie co to aerodynamika tylko są inne powody, głównie chodzi o rozmiar. Tak wygląda współczesna ciężarówka usa, juz az takiej duzej różnicy nie ma co?
@Opposition_Fuhrer @artiom143 Jest jeszcze kwestia prędkości. W Europie ciężarówki mogą jeździć maks. ok 90 km/h i przy tej prędkości opór powietrza nie ma aż takiego znaczenia. W USA ciężarówki jeżdżą w niektórych stanach 120 km/h i tu już opór powietrza ma duży wpływ na zużycie paliwa.
Cathie o FSD Tesli. Mówi to samo co ja mówię od dawna. FSD już dziś jest 5x bardziej bezpieczny niż średnia ludzkich kierowców. Mimo wszystko najmniejsza niedoskonałość FSD jest nagłaśniana w mediach a ludzie to krytykują.
Z resztą praktycznie wszystkie głośne afery z wypadków Tesli to spekulacje że pewnie FSD to spowodował, ale później okazuje się że FSD nie był włączony i to wina kierowcy. Oczywiście te informacje już nir trafiają do ludzi.
Nie rozumiem dlaczego od FSD wymaga się absolutnej perfekcji aby uznać ją za wystarczająco bezpieczną. Przecież ludzcy kierowcy są beznadziejni i bez przerwy powodują wypadki.
Statystycznie w roku 2022 użycie FSD uratowało ok 39 000 żyć ludzkich.
:D:D:D Przez długi czas, żeby zapisać się do bety tesli należało mieć bardzo wysoki rating bezpieczeństwa kierowcy. Kilka miesięcy temu otworzyli betę dla wszystkich, ale i tak przeciętny kierowca korzystający z FSD jest dużo lepszy od przeciętnego kierowcy w USA. Dodatkowo każdy, kto włącza FSD jest turbo skupiony i gotowy do działania, ja się dziwie, że tutaj
@Opposition_Fuhrer: Właśnie w taki sposób można łatwo manipulować statystyką. Byś musiał porównać taki sam profil kierowcy, w takich samych drogach w tej samej klasie samochodów, żeby jakieś wnioski wyciągnąć. Mimo to 39k na cały świat to i tak grubo przewalony stat, wklej źródło.
@texas-holdem: tak, ale to Erdoganowi zależało na tych zdjęciach i trzymał jego rękę nie chcąc jej puścić. Widać że Musk co jakiś czas kula na niego. Chłopek ewidentnie przegiął.
Kiedy politycy oficjalnie się spotykają to jest normą że chwilę pozują do zdjęć ściskając sobie ręce, ale to nie jest oficjalne spotkanie. Natknęli się na siebie gdzieś na trybunach. Pewnie zamienili że trzy słowa.
2 lata temu w kilka osób z wypoku zrobiliśmy zrzutkę na lektora do filmów Andreasa. Już tutaj postowałem te filmy i zawsze były mocno plusowane, ale tylko tyle, bo nikt ich nie oglądał ( ͡°ʖ̯͡°)
Polecam obejrzeć, to jedynie 20 minut a meterial naprawdę dobry.
Przypominam że każdy może łatwo pomóc innym ominąć cenzurę w dostępie do tora, łatwo tworząc torbridge za pomocą snowflake. Absolutnie nic wam nie grozi z tego powodu, jedynie udowtepniacie odrobinę przepustowości. Wystarczy otworzyć np. tę stronę: https://relay.love kliknąć "aktywny" i pozostawić zakładkę otwartą.
Ewentualnie możecie sami sobie zrobić stronę, osadzić na niej snowflake i uruchomić lokalnie.
@Opposition_Fuhrer ciekawe jakie to wrażenie.. mnie jazda na aktywnym tempomacie czasami przyprawia o zawał jak samochód zaczyna hamować pózniej niz powinien( w moim odczuciu) albo jak ustawie za duży zakres prędkości i zaczyna przyśpieszać jak #!$%@? gdy auto które jest celem daje w palnik
źródło: 16844428212611985012082606603136-01
Pobierz