Autor: Robert Nystrom
Game Programming Patterns to książka opisująca różne wzorce projektowe występujące i wykorzystywane podczas tworzenia gier.
Trafiłem na nią przypadkiem, poprzez podrozdział opisujący pętlę gry, która zoastała bardzo ciekawie zaprezentowana.
Zaczynając od krótkiego historycznego wstępu poprzez przykłady użycia, negatywne strony danego podejścia itp.
Autor obecnie pracuje w EA i jest Lead Software Engineer, Electronic Arts Tiburon od 2001 roku.
Tu jego CV: http://www.stuffwithstuff.com/bob-nystrom.html
Książka jest darmowa (w
źródło: comment_GhOAdUzejicBBNfXv7eNShQo5pd94yhJ.jpg
Pobierz












































Apka normalnie kosztuje 17,50 PLN ale w ramach promocji, jeszcze przez dwa dni jest do pobrania za darmo.
http://wificommander.com/
https://www.microsoft.com/pl-pl/store/p/wifi-commander-3d-analyze-monitor/9nblggh20fr1
#windowsphone #windows #windows10 #app4free
źródło: comment_yJxNmHy6Tt0rwcdcYkZe3jXtDJync4vq.jpg
Pobierz