Ehhh, gdyby te klatki z DLSS 3 były interaktywne...
Po ograniu paru tytułów przez ostatnie pół roku z DLSS 3 mam takie zdanie, że ta technologia jest spoko, ale bardziej w ramach przypudrowania noska gotowemu performance'owi, niż robienia super wydajności z jakiegoś keku 20 FPS.
Czyli fajnie jest to mieć jak na surowo wyciągasz 60-70 klatek. Wtedy z DLSS3 masz ich 120 i oczy widzą jedwab na ekranie, opóźnień nie ma i
Po ograniu paru tytułów przez ostatnie pół roku z DLSS 3 mam takie zdanie, że ta technologia jest spoko, ale bardziej w ramach przypudrowania noska gotowemu performance'owi, niż robienia super wydajności z jakiegoś keku 20 FPS.
Czyli fajnie jest to mieć jak na surowo wyciągasz 60-70 klatek. Wtedy z DLSS3 masz ich 120 i oczy widzą jedwab na ekranie, opóźnień nie ma i
Rok 2023 i można powiedzieć, że w końcu można cieszyć się taką grą jaka ona miała być w zamyśle twórców. #!$%@? rozmazywacz aka TAA żegnam ozięble i mam nadzieję, że