@LudzikIT: Powiem szczerze, że nie wiem dokładnie jak wygląda teraz temat. Warto zawsze jednak napisać, bo jak teraz nie szukają, to może będą za tydzień-dwa :) Wiem, że szkolenia są regularnie przeprowadzane.
co się #!$%@?ło to ja nie wiem. Zamawiam rival 300 fade do komputronika, kontaktuje się dziś z opiekunem mojego zamówienia, który miał numer telefonu 000000000, ale dodzowniłem się do punktu w którym miałem odebrać myszkę. Dowiedziałem się, że takie zamówienie wgl. nie znajduje się w systemie ( ͡°͜ʖ͡°) #komputronik #sklepyinternetowe #takaprawda
#android Mireczki orientujecie się może jaki smartfon wybrać? Do 1500zł, wyłącznie w poniższych sklepach: do wyboru neonet, mediaexpert, komputronik, mycenter, euroadgrtv Póki co mam chęć na Moto X play, ale może jest coś lepszego godnego uwagi. Nie mam dużych wymagań, aby aparat nie robił #!$%@? zdjęć. Niestety budżet jest nie do przekroczenia nawet o zeta, co więcej zakupu można dokonać tylko w wymienionych sklepach.
Witajcie drogie wykopki ! W związku z pojawieniem się znaleziska na głównej TU o nieuczciwych zagraniach sklepów RTV/AGD postanowiłem stworzyć AMA. Sam jestem pracownikiem jednej z dużych sieci a jako że zaczął się okres świąteczny być może moje odpowiedzi pomogą wam ustrzec się przed zbytnią...
Zamawiałem dziś rano u was produkt przez sklep internetowy. Bardzo szczęśliwy wybrałem sposób dostawy ekspresem do 14 w soboty (no bo skoro mogłem i był pokazany to czemu by nie otrzymać tego szybciej).
Niestety... wybrany sposób dostawy jest możliwy tylko dla zamówień złożonych do piątku popołudnia. No to dlaczego w ogóle mogłem wybrać taki sposób dostawy ? Tak trudno to zaprogramować, żeby w soboty nie był on widoczny ?
faktycznie wygodniej byłoby jakby opcja nie była dostępna. Napisze do naszego zespołu zajmującego się stroną. Mam nadzieję, że znajdą najbardziej optymalne rozwiązanie ( ͡º͜ʖ͡º)
Taka ciekawostka. Jak kupujecie w komputroniku przez ich stroje internetowa z odbiorem w salonie to oni traktują to jako rezerwacje. Bardzo sprytnie omijają w ten sposób prawo do zwrotu przez 14 dni które przysługuje osoba prywatnym które kupują przez internet. Ja się nadzialem niestety. Co ciekawe pan w salonie kiedy chciałem zrobić zwrot nawet nie oderwał zwrotu od monitora kiedy z nim rozmawiałem o tym. Jego słowa "takie coś to działa tersz
Cześć. Tak jak już niektórzy zauważyli - zakup odbywa się w salonie, więc nie przysługuje opcja zwrotu w ciągu 14 dni. Ustawodawca dał taką możliwość, gdyż zamawiając towar przez internet nie jesteśmy w stanie go zobaczyć i sprawdzić jego stanu. W tym przypadku taka możliwość istnieje.
Często jednak przyjmujemy zwrot towaru mimo to, jeśli jest on w nienagannym stanie. Tutaj decyzję podejmuje kierownik salonu zapoznając się z konkretną sytuacją.
@Wirtuoz: Nie wiem dokładnie jak jest w innych sklepach, ale myślę, że system podobny jak u nas, czyli podchodzą indywidualnie - jeżeli towar jest w dobrym stanie, to można oddać :)
@stjimmy: Znajduje się fizycznie w sklepie, bo został do niego zamówiony na życzenie klienta :) Salony mają określoną "pojemność", nie wszystko może być na miejscu. Każdy może jednak zamówić dostawę produktu, który jest na magazynie.
@plumkajacy_kalafior: przeczytaj proszę moją wcześniejszą odpowiedź :) Zwrot w ciągu 14 dni nie obowiązuje gdy umowa zakupu została zawarta w sklepie. Tylko w takim przypadku.
@zippyo: tak samo zapewne mówili Allegro przed wejściem Ebay ;) Specyfika polskiego rynku jest taka, jaka jest (patrz marże itp), więc nie sądzę, żeby Amazon wprowadził rewolucyjne rozwiązania w tym zakresie. Chociaż faktycznie jest na lepszej pozycji, bo to wielka, międzynarodowa korporacja. My jesteśmy polską
@Wirtuoz: mówiłeś, że rozmawiałeś tylko ze sprzedawcą (który faktycznie nie zachował się profesjonalnie na co zwrócę uwagę). Może z kierownikiem byłoby łatwiej.
Oto cytat z ulotki UOKiK "zakupy przez Internet", który odnosi się właśnie do omawianej przez nas sytuacji
"Może się zatem zdarzyć, że na stronie internetowej sklepu dochodzi jedynie do zamówienia towaru (rezerwacji), a umowa zawierana jest w salonie sprzedaży przed jego odbiorem. Tak jest w przypadku niektórych sklepów internetowych, które w swoich regulaminach lub też na samej stronie wskazują, że przez Internet można jedynie rezerwować towar.
Wszystko zostało wcześniej przeze mnie opisane. Tak jak wspomniałem, jeżeli produkt nie nosi widocznych śladów użytkowania, to kierownik sklepu zazwyczaj zgadza się na zwrot.
Klient odbierając sprzęt może go dokładnie obejrzeć i sprawdzić czy wszystko jest "OK". Takiej możliwości nie ma zamawiając do domu z internetu. Dlatego właśnie ustawowo daje mu się 14 dni na zwrot. Postaw się w naszej sytuacji, gdzie Klient
Hej, możecie mi polecić jakiegoś UPS do firmy, tak aby podtrzymał serwer, ewentualnie 1 kompa. Ile max taki ups da radę ? Czym się kierować w zakupie? jakieś polecane formy?
@matiusmm: Cześć. Przede wszystkim musisz kierować się mocą zasilacza w komputerze. UPSy mają wartość podaną w VA .To jest wartość wyższa wat, ups 500VA ma moc wyjściową 300W, czyli 80%. Jeżeli masz komputer o takiej mocy zasilacza to polecam jeden z podstawowych modeli. To są ups podstawowe, które potrzymają kompa 2-3 minuty czyli tyle ile potrzeba do bezpiecznego zamknięcia aplikacji i komputera Najbardziej popularne to marka APC, tutaj link do produktów:
@kinokijuf: ta opłata obowiązuje u nas od dawna. Obowiązuje za zakupy poniżej 200 zł. W przypadku produktów o niższej wartości zabezpiecza nas to przed zbyt wysokimi kosztami logistycznymi.
Do @Komputronik_pl Dostałem na prezent tablet firmy #dell . Po 3 miesiącach popsuł się i oddałem go bezpośrednio do serwisu producenta. Dzisiaj otrzymałem wiadomość, że sprzętu nie da się naprawić bo padła płyta główna, której nie mają na stanie. Piszą do mnie, że jak się zgodzę mogę z tym moim nienaprawionym tabletem iść do sklepu w którym został on kupiony tj. do Was ( #komputronik ) i na podstawie pisma z serwisu
Praktykujemy takie rozwiązania. Powinieneś się do nas zgłosić z uszkodzonym sprzętem oraz opinia serwisową, my zgłosimy sprawę w kanale dystrybucji i po około 2 tygodniach rozliczymy się z klientem najprawdopodobniej nowym produktem.
Trochę #gorzkiezale, trochę #oswiadczenie, ale wczoraj minął miesiąc (link dla przypomnienia) , odkąd sklep #komputronik w #galeriaantoniuk w #bialystok ustala, czy moją karta pamięci #goodram jest zepsuta, a jeśli tak to dlaczego. Znudziło mi się już jeżdżenie do nich i słuchanie kolejnych bzdurnych wymówek, telefon do mnie mają, mogą zadzwonić. Ich obiecane dziesięć dni minęło już dawno, zwyczajowe 14 na tego typu sprawy też. Nie wiem jeszcze jak się sprawa
Dziwną sytuację wczoraj miałem w komputroniku w Elblągu. Szukałem taniej kieszeni na dysk 2.5 cala USB 2.0. Na stronie komputronika znalazłem to: http://www.komputronik.pl/product/68222/Akcesoria/Akcesoria_USB/4World_Obudowa_USB_2_0_na_dysk_HDD_2_5_SATA_aluminowa_czarna.html Patrzę na dostępnośc no i mają w Elblągu. Lece szybko do salonu i pytam Pana sprzedawce o tą obudowę to zrobił dziwną minę i zaczął mi wciskać jakąś super hiper za 50 cebulionów. Tłumaczę mu, że na ich stronie znalzałem taką i taką za tyyle i tyle. Zaczął sprawdzać
@m00n: Cześć, tutaj mamy przypadek, z którym borykam się już od jakiegoś czasu, IT obiecuje, że pracuje nad tym i wkrótce problem zostanie naprawiony.
Obudowa wróciła z reklamacji, gdyż był problem z łączem. Została podpięta jednak do alokacji sklepu, gdzie dokonywana była reklamacja. Nadal jednak nie sprawna.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dzwonił do mnie sprzedawca i też kazał przeprosić, bo nie miał złych zamiarów oferując inną obudowę. Daj znać czego szukasz,
czy dla mirkujących z wami przewidujecie jakieś upusty albo gratisy? :)
Myślę o takim sprzęcie, no ale wszędzie jest ta sama cena
http://www.komputronik.pl/product/292480/Elektronika/Laptopy_Tablety/DELL_Inspiron_15_7559_1120_.html