Wpis z mikrobloga

Wołam @Komputronik_pl

Zamawiałem dziś rano u was produkt przez sklep internetowy. Bardzo szczęśliwy wybrałem sposób dostawy ekspresem do 14 w soboty (no bo skoro mogłem i był pokazany to czemu by nie otrzymać tego szybciej).

Niestety... wybrany sposób dostawy jest możliwy tylko dla zamówień złożonych do piątku popołudnia. No to dlaczego w ogóle mogłem wybrać taki sposób dostawy ? Tak trudno to zaprogramować, żeby w soboty nie był on widoczny ?

Genialnie logiczna jest też odpowiedź pracownika:

"Jako, że zamówienie złożył Pan dzisiaj, dostawa może nastąpić dopiero w następną sobotę.
Możemy również zmienić formę transportu na dostawę w dni robocze, wtedy paczka dotarłaby do Pana w poniedziałek, maksymalnie we wtorek."

Czyli gdybym się nie odezwał to dostałbym przesyłkę dopiero w następną sobotę ? Gdzie tu logika :D zapłaciłem dodatkową kwotę za szybką wysyłkę ekspres zamiast brać darmową, a jeszcze tydzień miałbym czekać?

Oczywiście dogadam się z opiekunem klienta i będę chciał dostawy w tygodniu, oraz zwrotu kwoty za przesyłkę ekspresową (bo ta w tygodniu z tego co widziałem u was jest darmowa), ale proszę powiedzcie mi czy dałoby radę to zmienić tak by ta forma dostawy nie pokazywała się w soboty skoro nie jest obsługiwana w soboty. Dużo ludzi się pewnie na to nabiera...

#komputronik
  • 1