Wpis z mikrobloga

Trochę #gorzkiezale, trochę #oswiadczenie, ale wczoraj minął miesiąc (link dla przypomnienia) , odkąd sklep #komputronik w #galeriaantoniuk w #bialystok ustala, czy moją karta pamięci #goodram jest zepsuta, a jeśli tak to dlaczego. Znudziło mi się już jeżdżenie do nich i słuchanie kolejnych bzdurnych wymówek, telefon do mnie mają, mogą zadzwonić. Ich obiecane dziesięć dni minęło już dawno, zwyczajowe 14 na tego typu sprawy też. Nie wiem jeszcze jak się sprawa zakończy, ale na chwilę obecną #niepolecam #motzno
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@totalski: no tak ale jak skorzystaleś z gwarancji to aktualnie te 14 dni które masz zapisane w ustawie nie dotyczą ciebie. Ciebie dotyczy to co jest zawarte w gwarancji a i z tym różnie bo gwarant mógł zawrzeć w takiej gwarancji praktycznie co tylko mu się podoba. Jakbyś skorzystał z rękojmi to po 14 dniach bez ustosunkowanie się sklepu do twoich żądań musiałby je spełnić.
  • Odpowiedz
napisałem do galerii i czekam na wyjaśnienia

@Komputronik_pl: I niemal natychmiast, bo o 11 miałem telefon, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i nowa karta czeka na mnie w salonie. Właśnie odebrałem i wprawdzie nie mam kamerki, bo ta pojechała na Kaukaz (a miały jechać razem), ale wygląda że wszystko z nią OK. Dziękuję! :)
  • Odpowiedz