Wpis z mikrobloga

Taka ciekawostka. Jak kupujecie w komputroniku przez ich stroje internetowa z odbiorem w salonie to oni traktują to jako rezerwacje. Bardzo sprytnie omijają w ten sposób prawo do zwrotu przez 14 dni które przysługuje osoba prywatnym które kupują przez internet. Ja się nadzialem niestety. Co ciekawe pan w salonie kiedy chciałem zrobić zwrot nawet nie oderwał zwrotu od monitora kiedy z nim rozmawiałem o tym. Jego słowa "takie coś to działa tersz tylko jak pan przez allegro kupuje". Nie wiem czy był tak głupi czy głupca robił ze mnie. Tak czy inaczej nie polecam tego sklepu.

#komputronik #komputery #sklepy #opinia
Wirtuoz - Taka ciekawostka. Jak kupujecie w komputroniku przez ich stroje internetowa...

źródło: comment_wU0bWNQ5zDE5LRhijE1gQGvKD73tS57l.jpg

Pobierz
  • 147
@Wirtuoz: ma to trochę sens. Przecież odbierasz osobiście ale fakt, że przy odbiorze na miejscu powinna być opcja zapłaty gotówką bo tak to potem każdy ma inną interpretację...
@kovalski: @Wirtuoz: Nie wymyślajcie, mają do tego prawo.

http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/

"13. Czy odbiór osobisty towaru zakupionego w sklepie internetowym powoduje utratę prawa do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni?
Nie, odbiór osobisty rzeczy kupionej w e-sklepie nie powoduje utraty przez konsumenta prawa do odstąpienia od umowy.
Należy przy tym odróżnić sytuację, w której faktycznie doszło do zawarcia umowy sprzedaży przez internet, od sytuacji w której na stronie www sklepu jedynie
@Wirtuoz: Skoro już nie mogę edytować to zaczynam się zastanawiać czy przypadkim nie mają racji :) Przecież jak odbierasz w ich salonie to tam dokonujesz zakupu. Jakbyś zamówił kuriera do domu to by wtedy faktycznie był zakup poza lokalem :)
@piastun:
@graf_zero:
@TheNaturator: dlatego piszę o tym jako o ciekawostce, a nie oszustwie.. Dla porównania sklep X-kom nie stosuje takiej praktyki i możesz kupić na stronie odebrać w salonie i masz prawo do zwrotu jakby to był zakup internetowy. Więc napisałem to po ze jeżeli ktoś chce mieć szansę na zwrot to lepiej żeby unikał tego sklepy. A druga sprawa to podejście do klienta. Koleś był chyba kierownikiem salonu,
@Wirtuoz: jeśli chodzi o podejście do klienta no to okej, nie miła sprawa. Miałem czasami jak Ty ale miałem też czasami tak że z gościem w sklepie patrzyliśmy na oferty innych sklepów żeby znaleźć to czego nie mogłem kupić tam. Odnośnie tego mam mieszane odczucia.