Dobra, szybkie pytanie bo zdania są podzielone xd
Czy warto ryzykować użycie płynu do uszczelniania chłodnic? Ford Focus 2002 TDCi 1.8
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #ford #kiciochpyta #naprawa
Czy warto ryzykować użycie płynu do uszczelniania chłodnic? Ford Focus 2002 TDCi 1.8
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #ford #kiciochpyta #naprawa
Auto ma nalatane niemal 500k :D co powinno być do tej pory zrobione? z jednej strony dużo, ale moje ma na blacie 260 z czego kolejne 200 w pamięci i jeździ.
#motoryzacja #pytaniedoeksperta #pytanie #mechanikasamochodowa #mondeo #ford
Z upierdliwych kwestii, to jednak spalanie. Ja poniżej 13,5l/100 w raczej miejskim ruchu zejść nie potrafie, i to jężdząc delikatnie. IVDC nie mam, ale z tego co kojarze jeden amortyzator to plus minus 1500 zl.
Koła zmiennych faz rozrządu potrafia sie wysypać, u mnie problemu z tym nie ma, ale
Zacznijmy od tego skąd wogóle temat tych tuleji chodzi po internecie i "środowisku". Ten blok silnika jeździł też w S60R/V70R. Tam przy 300 KM rzeczywiście takie usterki wystepowały. Druga kwestia ludzie modowali Focusy ST, bo skoro RS mial 305 KM to i ST zróbmy, i tam
@oli91: i dlatego się go blaszkuje : ) nie wiem kto tą metode wymyślił, ale działa i różni się od kołkowania czy zamykania bloku. Poprostu miedzy tuleje wciska sie blaszki na ścisk, co chyba powoduje że tuleja nie ma gdzie się rozszezać pod wplywem temperarury, a ze miesa tam mało, to rozszeżona może pęknąć. A