Aktywne Wpisy
illmatic +211
#ukraina #oswiadczenie #wojna #lidl #biedronka #niedzielahandlowa
Nie polecam wspierać tych zbiórek. Sprawdziłem fundacje ktora stoi pod dyskontem i nie ma informacji na stronie ile jest przekazywane na faktyczne działania statutowe. Prosiłem wielokrotnie o te informacje ale nie były mi udostępnione.
Osoby zbierające pieniądze nie przekazują informacji jaki procent zbiórki jest przekazywany na cele statutowe.
Pani prezes fundacji ma siatkę firm z pracownikami tymczasowymi oraz sprzątającym oraz fundacje.
To wszystko powoduje ze uważam
Nie polecam wspierać tych zbiórek. Sprawdziłem fundacje ktora stoi pod dyskontem i nie ma informacji na stronie ile jest przekazywane na faktyczne działania statutowe. Prosiłem wielokrotnie o te informacje ale nie były mi udostępnione.
Osoby zbierające pieniądze nie przekazują informacji jaki procent zbiórki jest przekazywany na cele statutowe.
Pani prezes fundacji ma siatkę firm z pracownikami tymczasowymi oraz sprzątającym oraz fundacje.
To wszystko powoduje ze uważam
Bill_Kilgore +470
Auto ma nalatane niemal 500k :D co powinno być do tej pory zrobione? z jednej strony dużo, ale moje ma na blacie 260 z czego kolejne 200 w pamięci i jeździ.
#motoryzacja #pytaniedoeksperta #pytanie #mechanikasamochodowa #mondeo #ford
Z upierdliwych kwestii, to jednak spalanie. Ja poniżej 13,5l/100 w raczej miejskim ruchu zejść nie potrafie, i to jężdząc delikatnie. IVDC nie mam, ale z tego co kojarze jeden amortyzator to plus minus 1500 zl.
Koła zmiennych faz rozrządu potrafia sie wysypać, u mnie problemu z tym nie ma, ale
W żadnym nie widziałem pękniętej tulejki . Za to w każdym jakaś opadła. Starsi koledzy mają teorie z warsztatu, że w te silniki wsadził ktoś tuleje nie poprawnie . Uległy awari i ktoś od nowa je tulejował. Po takiej naprawie auto szło do nowego właściciela i długo nie pojezdziło u niego .
@Alchemik88: koła często zmieniane są z rozrządem .
@swital
Rozrząd przy głowicy wymieniony 392k, koła zmiennych faz sprawdzane przy robieniu głowicy i też były ok.
Ubytku płynu nie sprawdzę na poczekaniu jak będę oglądał auto, te szybkie testy na CO2 w płynie chłodniczym coś dadzą? Czy jakaś inna metoda? Czy może zostaje rozebranie silnika żeby sprawdzić stan tulei. Jak by trzeba je robić to pewnie cena w tysiące idzie...
Zacznijmy od tego skąd wogóle temat tych tuleji chodzi po internecie i "środowisku". Ten blok silnika jeździł też w S60R/V70R. Tam przy 300 KM rzeczywiście takie usterki wystepowały. Druga kwestia ludzie modowali Focusy ST, bo skoro RS mial 305 KM to i ST zróbmy, i tam
Sprawdzę węże, białą chmurę za nami i coś będę mógł stwierdzić. Po rozmowie z właścicielem to raczej dochodzę do wniosku, że auto było dbane
@oli91: i dlatego się go blaszkuje : ) nie wiem kto tą metode wymyślił, ale działa i różni się od kołkowania czy zamykania bloku. Poprostu miedzy tuleje wciska sie blaszki na ścisk, co chyba powoduje że tuleja nie ma gdzie się rozszezać pod wplywem temperarury, a ze miesa tam mało, to rozszeżona może pęknąć. A