Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko277
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Decentgirl
Decentgirl

Decentgirl

Dołączył 6 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 190
  • Znaleziska 2
  • Mikroblog 188
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3
H.....7
konto usunięte 16.02.2023, 13:31:50
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 78
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 08:38:51 via Wykop
  • 0
@ArmageddonPrzeciwBladziom

są słabsze fizycznie? Założę się, że w zapasach rozłożyłabyś mnie na łopatki. Podobnie rozpykałabyś mnie, siłując się na rękę. Zawsze byłem mikrym i opóźnionym - w rozwoju fizycznym - przegrywem. Dlaczego więc taki przegryw ma mieć takie same normy jak rosły dwumetrowy Chad z umięśnieniem wyrzeźbionym jak baleron, skoro powinien dźwigać tyle co anorektyczna baletnica?


Limity i ogólnie obowiązki oraz prawa wynikają ze statystycznej osoby z grupy. Niestety też nie
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 08:42:03 via Wykop
  • 0
@ArmageddonPrzeciwBladziom Poza tym to głównie wynika z układu rozrodczego kobiet, przy częstym dźwiganiu kobiety mogą mieć później problemy z donoszeniem ciąży, więc to nie jest kwestia troski o to, żebyśmy się nie przemęczały.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 09:04:10 via Wykop
  • 0
@ArthasMenethil: No właśnie to może odpowiesz na pytanie skoro facet może więcej, jest silniejszy, sprawniejszy, mądrzejszy i ma obowiązki to dlaczego ma takie same prawa jak kobieta która ich nie ma? (。◕‿‿◕。)
Zupełnie nieracjonalny sposób myślenia. Statystyczny mężczyzna jest silniejszy i sprawniejszy, jednak nie 'mądrzejszy', więc nie wiem czemu miałoby to wpływać na prawa dotyczące głosowania, czy podjęcia pracy. Skoro to, że fizycznie
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 09:17:47 via Wykop
  • 0
@reydel: ale robisz fikołki. k0biety noszące ten sam ciężar co faceci w pracy nazywasz nierównością. Już pominę to że jest wiele grubych i silnych bab jak i wychudzonych szczurów wśród facetów.Twój argument opierasz na tym, że średnio faceci są silniejsi,
Grube i silne baby mają taką samą budowę układu rozrodczego, który uniemożliwia im dźwiganie, ze względu na możliwość późniejszych powikłań z donoszeniem ciąży. Mówimy o statystycznych osobach z danej grupy,
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 18:58:59 via Wykop
  • 0
@ArthasMenethil: Czemu mężczyźni mieliby zarabiać więcej na magazynach tylko dlatego, że są w stanie podnosić większe ciężary? Przecież to nie ma żadnego wpływu na zyski dla firmy. Premiowane są najczęściej np. Ilości zrealizowanych paczek, bo najczęściej na ilości pozycji firma zarabia, a tempo pracy w tym przypadku nie zależy od płci.

Tak jak pisałam wyżej, w kwestii poborów nie ma dyskusji, więc nie rozumiem czemu przywracasz ten argument skoro wszyscy
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 17.02.2023, 19:17:42 via Wykop
  • 0
@ArthasMenethil: Skoro uważasz, że jedyna wartość kobiet dla społeczeństwa to jaką wartość Ty dodałeś do społeczeństwa? ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 18.02.2023, 06:18:38 via Wykop
  • 0
@ArthasMenethil: To, że jest sprawniejszy fizycznie nie ma wpływu na zaangażowanie, a co za tym idzie tempo pracy, nawet jeśli masz takie przekonanie to przecież kobieta zarabiałaby mniej przez premiowanie, jeśli byłaby to prawda.

Może wrócimy do tematu jak już spełnisz jakikolwiek swój obowiązek dla społeczeństwa.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 18.02.2023, 08:49:50 via Wykop
  • 0
@ArthasMenethil: Tylko spokojnie, a mówią, że to kobiety są zbyt emocjonalne. Czemu miałabym Ciebie zwyzywać, na ten moment to Ty wyśmiewasz prace w rodzinnej firmie, jakby to był powód do wstydu. Zarzucasz kobietom brak wkładu w społeczeństwo i brak jakichkolwiek obowiązków, a sam ani nie masz wkładu ani nie spełniłeś żadnego z obowiązków jako samiec.
  • Odpowiedz
josedra52
josedra52
04.01.2023, 12:41:45
  • 25
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 149
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 08:22:45
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 08:41:31
  • 0
@Variv Jakie to ma znaczenie czy jest legalna czy nie? Tak czy inaczej aborcji nigdy nie brałabym pod uwagę jakby dziecko było zdrowe, czy to znaczy, że w takim razie mój partner może postawić mnie przed decyzją, że albo usunę dziecko albo on robi aborcje prawną i nie dostanę żadnego wsparcia finansowego na wspólne dziecko? Dziecko to naprawdę spore wydatki, jakby rząd wprowadził aborcje prawną to również musiałby wprowadzić kolejne finansowe
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 08:47:59
  • 0
@Variv A poza tym nie ma czegoś takiego jak równość, świat nie jest czarno-biały. Równouprawnienie byłoby sprawiedliwe w momencie, gdy prawa są dopasowane do statystycznej osoby z grupy społecznej, a nie powinny polegać na nakładanie dokładnie tych samych praw. Różnice jakie występują w naszej biologii są nie do przejścia. Kolejnej rzeczy, której nie jestem w stanie zrozumieć to jak można się odnosić przy dyskryminacji do limitów wagowych w kodeksie pracy, taka
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 09:19:20
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 09:24:43
  • 0
@Serzka

To jest twoja opinia. Ja mam inną. Oni mieli układ, ona się nie wywiązała.

A to jak mieli układ, że na pewno wykona aborcję jak będzie wpadka to co innego, wtedy jak najbardziej aborcja prawna powinna mieć miejsce. Natomiast, jeśli wspólnie podjęli decyzje, że nie planują dziecka, a po prostu antykoncepcja zawodzi to absolutnie nie powinno być takiej opcji.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 09:32:42
  • 0
@Serzka

Ok. 1000 zł miesięcznie wynosi twoja rata na telefon? I zamierzasz ją płacić aż do momentu, gdy dziecko skończy naukę?

Btw. Kobieta może oddać dziecko do okna życia. Nie musi go wychowywać.


Tak, 9k do spłacenia, jednak przed zakupem wykalkulowałam sobie wcześniej czy mnie na to stać, tak samo jak z rozpoczęciem współżycia, powinno się wykalkulować czy stać Cię na utrzymanie dziecka :) Mimo tego jest super opcja, jak Cię
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 09:52:50
  • 0
@Serzka

moim zdaniem najbardziej sprawiedliwie byłoby to, że jeśli ona chce urodzić to dziecko to niech rodzi, ale niech nie wymaga od niego alimentów itd

...nie wymagam od nikogo aborcji? Jedynie aborcji prawnej jak już.


No jak nie jest to wymaganie jak stawiasz kobietę przed wyborem albo aborcja albo żadnego wsparcia chociaż finansowego? To nie jest wcale sprawiedliwe.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 10:18:46
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 10:45:02
  • 0
@Variv Tak, tylko nadal nie jest to sprawiedliwość w kontekście prawnym.
Mężczyzna nie ponosi w takim razie żadnych konsekwencji, dokonuje aborcji prawnej.
Kobieta ponosi konsekwencje albo aborcji albo porodu.

Uważam, że jest to zwyczajny brak logiki, w tym, żeby nadawać prawa drugiej stronie, żeby było 'równo', a ze sprawiedliwością nie miałoby to nic wspólnego.
Aborcja prawna byłaby nadużywana i jedynie podatnicy byliby na tym stratni.
Tak jak pisałam wyżej aborcja prawna
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 10:47:56
  • 0
@Variv > Aborcja prawna dla facetów poprawiłaby skuteczność antykoncepcji. Ilość wpadek by spadła.
Jakieś badania?
Bez badań też mogę napisać, że byłoby na odwrót i przy powszechnie stosowanej technice 'z wyciąganiem' mniej by się przejmował, bo zawsze może zrobić aborcje.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 11:00:00
  • 0
@Variv Z resztą, o czym my rozmawiamy, w momencie legalizacji aborcji na życzenie, rząd nie wprowadziłby aborcji prawnej, ponieważ będzie działało to tylko na niekorzyść Państwa ze względu na większą ilość aborcji, które właśnie byłyby skutkiem braku perspektyw na wychowanie dziecka w lepszych warunkach przez brak środków mężczyzny, chyba że Państwo zaproponuję środki dla samotnej matki, z których rzeczywiście będzie w stanie utrzymać siebie i dziecko, ale oczywiście to też na
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 11:26:31
  • 0
@Zgrywajac_twardziela

To już sąd musiałby zdecydować, skoro kobieta jest tak głupia, żeby wrabiać faceta w dziecko, to myślę, że byłaby na tyle głupia, żeby komuś się wygadała.

To prawda, przy dużych zarobkach mężczyzny, kobiety bardzo często naciągają alimenty w górę. Jednak te podstawowe 500-800zł to tak naprawdę nie ma jak z tych pieniędzy zabierać dziecku, bo to starczy jedynie na podstawowe rzeczy.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 12:58:09
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.01.2023, 14:52:27
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.02.2023, 09:49:40 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Filippa
Filippa
08.01.2023, 17:12:16 via Android
  • 214
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 222
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 09.01.2023, 10:42:18
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 09.01.2023, 12:09:12
  • 1
@RedTiger
Zależy od sytuacji życiowej, 16-latka w ciąży musiałaby zrezygnować z nauki, nie jest w stanie utrzymać siebie samej oraz dziecka bez wsparcia, więc jeśli ma rodziców, którzy jej pomogą lub ten 30-latek będzie je utrzymywał to nie koniec świata, jednak tak czy inaczej to powinna być jej decyzja czy chcę mieć to dziecko. Bez wsparcia z żadnej ze stron to nawet sobie nie wyobrażam scenariusza, w którym miałaby urodzić.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 09.01.2023, 12:20:08
  • 1
@RedTiger > Ja się nie dziwie, że chcecie zabijać ich dzieci odgórnie. Wstrzymać taką ciążę to nadrzędny cel.

Dajcie już spokój rozszyfrowaliśmy was ( ͡° ͜ʖ ͡°)


xD Dobra, a ja głupia myślałam, że prowadzisz dyskusje na serio :/
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 09.01.2023, 12:50:41
  • 1
@RedTiger

Żadne tłumaczenia się tutaj nie zdadzą, to wszystko wynika z biologicznego zagrożenia.

A zagrożeniem są właśnie młodsze laski, bardziej urodziwe bardziej płodne mogące dać zdrowe potomstwo.

Ja się nie dziwie, że chcecie zabijać ich dzieci odgórnie. Wstrzymać taką ciążę to nadrzędny cel.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 09.01.2023, 13:26:34
  • 1
@RedTiger
Ja mam wrażenie, że redpill za bardzo opiera się na pierwotnych instynktach, a ludzie to coś więcej(może nie wszyscy, bo najczęściej te prawdy się sprawdzają przy Karynach). Racja jest w tym ziarnko prawdy, ale nie można myśleć zerojedynkowo. Może kwestia złej interpretacji wykopków i zamykanie się w swoim punkcie widzenia? Autentycznie można sobie zrobić krzywdę czytając te tagi na wykopie. Jako przykład widziałam nieraz teksty na wykopie, że nie można
  • Odpowiedz
Reretos
Reretos
01.12.2022, 19:13:47
  • 606
A wy jak #rozowepaski cieszycie się ze swojego uprzywilejowania, czy uważacie, że to niesprawiedliwe, że mężczyźni w Polsce muszą pracować 5 lat dłużej i w każdej chwili mogą zostać powołani na 90 dni do wojska?
Jak się czuje taka uprzywilejowana osoba? Czujecie się z tego powodu lepsze od mężczyzn?
#obowiazkowecwiczeniawojskowe #dyskryminacjamezczyzn
  • 254
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 02.12.2022, 08:45:00
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Weronika1986
Weronika1986
26.09.2021, 13:34:33
  • 113
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 27.09.2021, 12:23:09
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 27.09.2021, 13:31:33
  • 1
@Wap30 Jak już zacząłeś ze mną dyskusje to mógłbyś nie wyrywać moich wypowiedzi z kontekstu? Proszę Cię głównie ze względu na to, że nie chcę cały czas korygować założeń wyciągniętych na podstawie urwanych fragmentów.

Feminizm nie pomija mężczyzn, ale nie jest też ruchem stworzonym dla ich emancypacji, ze względu na to, że mężczyźni nigdy nie byli podlegli, widzisz różnice?

To jest pełne zdanie, więc oczywiście, że mam na myśli podległość ze
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 28.09.2021, 07:12:07
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 28.09.2021, 13:07:30
  • 1
@Wap30 Nie za bardzo skłaniam się do odpowiedzi po przeczytaniu tego:

Feminizm nie ma na celu maksymalizacji dobrobytu mężczyzn, tylko kobiet. Kobiet, które postrzega jako będące w konflikcie czy rywalizacji z mężczyznami, a przynajmniej z "patriarchatem" który tych ostatnich premiuje. Perspektywa która zakłada, że ledwo wykluty chłopiec ma jakąś metafizyczną siłę nad innymi za którą musi pokutować to chora, szkodliwa, parareligijna perspektywa która jest żadnym fundamentem do zdrowego wychowywania


Nie na tym
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 29.09.2021, 06:52:15
  • 1
@Wap30 Nie masz racji, to o czym piszesz to wygląda bardziej na mizoandrie połączoną z radykalnym feminizmem, chociaż nie znam nazwy tego ruchu, ale na pewno nie jest to feminizm. Jeśli jakikolwiek ruch "feministyczny" dąży do wywyższania praw kobiet nad męskimi to nie jest to ruch feministyczny, koniec kropka. To nie jest moje osobiste rozumienie feminizmu, a jego definicja.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 29.09.2021, 11:51:32
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 29.09.2021, 12:15:12
  • 1
@Wap30 Wypowiedź tej Pani jest z 1990 roku i dotyczy krajów, w których nie ma równouprawnienia, a w dzisiejszych czasach w Polsce nikt na szczęście nie musi pokutować z powodu redystrybucji władzy na rzecz kobiet tak, żeby prawa mężczyzn i kobiet były zrównane, bo już mamy równouprawnienie.
  • Odpowiedz
dioxyna
dioxyna
29.03.2021, 10:54:03
  • 408
Kraków zasponsorował uczennicom podpaski i tampony, w radzie gdyby miały problem z dostępem z różnych powodów.
Część polskich mężczyzn potężnie się zesrała.
Zatem ogłaszam najnowszy pomysł który wyrówna tę dyskryminację - darmowe pieluchy dla dorosłych i dojrzewających mężczyzn. Żeby się nie obsrać.
Nie ma za co ʕ•ᴥ•ʔ
https://aszdziennik.pl/132611,krakow-zapewni-dziewczynkom-darmowe-podpaski-a-oto-7-meskich-reakcji?fbclid=IwAR0UNRvHzoe2n63egQ1oMRMgw_JoJ8Cox4FdRnGBl1DEma3PWztUyc5y0X0
#neuropa #dyskryminacjamezczyzn #feminizm #rozowepaski #krakow
  • 232
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 09:56:42
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:07:00
  • 0
@KakaowyTaboret Nie zrozumiałeś. Porcje są na tyle duże, że na pewno każdy chłopiec się zaje, a dziewczynka najwyżej nie zje wszystkiego. Oczywiście, że stołówki przygotowują takie porcje jedzenia, żeby każde dziecko się najadło.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:08:00
  • 1
@guma888 @KakaowyTaboret @CyfrowyD Przepraszam za totalny bałagan w komentarzu z cytatami i pogrubieniem
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:10:24
  • 0
@guma888 > dobra, przyjmuję argumentacje. Proszę jeszcze o liste bezpłatnych świadczeń i dodatków dla mężczyzn.
Nie rozumiem, do której części mojej wypowiedzi nawiązujesz? Nic nie pisałam o bezpłatnych świadczeniach i dodatkach, z jakiego zakresu miałoby to być? Medycznego?
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:20:46
  • 1
@KakaowyTaboret Jest różnica między kupowałem jedzenie w szkole, a dofinansowaniem na posiłek. Środki higieniczne przeznaczone są dla tych 20% dziewczynek, które nie mogą chodzić do szkoły podczas menstruacji. Dofinansowanie na posiłek jest dla dzieci z rodzin uboższych. Ja osobiście kupowałam, nie miałam dofinansowania. Co więcej zawsze mówiłam, że poproszę trochę mniej, bo wszystkiego nie zjem, a mimo tego płaciłam tyle samo, więc są dwie strony medalu.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:25:54
  • 0
@sildenafil Powszechne w polsce poniżanie chłopców i obrzezywanie? Nie słyszałam o tak wielu przypadkach, skąd to info?
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 30.03.2021, 10:36:40
  • 2
@KakaowyTaboret Uważam, że nikt nie powinien chodzić głodny. Posiłki z dofinansowania w szkołach powinny być wystarczająco duże, żeby zapewnić zapotrzebowanie każdego. Zauważ, że dziewczynki w wieku 7-10 lat mają większe zapotrzebowanie kaloryczne od chłopców, a później chłopcy, więc najlepiej żeby były wystarczające dla wszystkich, niż to rozdzielać ze względu na płeć. Inna kwestia jedzenia, które można kupić tutaj porcje są zależne od wymysłu prywatnej firmy, a Ty pisałeś, że je kupowałeś.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 31.03.2021, 12:36:41
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 01.04.2021, 06:41:11
  • 1
@CyfrowyD
Ogólnie zgadzam się, też absolutnie nie miałabym problemu, gdyby z podatków, które płace coś poszło tylko na mężczyzn np. na organizacje działające na rzecz mężczyzn w sądach rodzinnych czy właśnie rozwiązanie różnic wieku emerytalnego. W momencie, gdy je zrównamy przydałby się jakiś fundusz, z którego byłaby większa dopłata za opiekę nad chorym rodzicem czy dziećmi w wieku 1-4 lat. Ciężko jest zrobić coś z czego wszyscy będą zadowoleni.
A wiadomo,
  • Odpowiedz
alberto81
alberto81
22.03.2021, 15:42:29 via Android
  • 117
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 23.03.2021, 12:37:08
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 23.03.2021, 13:39:38
  • 2
@RatedR A dziękuje :) Ogólnie uważam, że nasze biologiczne różnice powinny nas łączyć, a nie dzielić i przede wszystkim powinniśmy się nawzajem wspierać. Nigdy bym nie powiedziała mojemu niebieskiemu, że jestem rozczarowana, że mało zarabia tak jak on by mi nigdy nie powiedział, że jest rozczarowany, że nie wyglądam jak ideał z insta.
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
10.01.2021, 18:17:23 via AMWv2
  • 30
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 11.01.2021, 13:38:42
  • 7
@sztefen_muller Jaki sens ma wrzucacie tego zdjęcia Toma w porównaniu z Kelly? Kelly miała problemy zdrowotne na tle psychicznym po gwałcie i molestowaniu, później wyszły też choroby genetyczne. To jest nie w porządku, że porównujesz zdrową osobę do kobiety po przejściach i podpinasz to pod 'O PACZ JAK BABY SIĘ STARZAJO A MY FACECI TO JAK WINO HEHE'.
  • Odpowiedz

1866

Piekło kobiet? Nie, to piekło mężczyzn. Sprawdź fakty

Pokaż treści 18+

Piekło kobiet? Nie, to piekło mężczyzn. Sprawdź fakty

Feministki mówią, że kobiety w Polsce mają ciężej, że jest piekło kobiet. Trudno się zgodzić, jeśli kobiety zabijają się rzadziej, szybciej przechodzą na emeryturę, mniej pracują, dłużej żyją, ich emocje i słabości są tolerowane, dostają niższe wyroki, praktycznie już nie rodzą itd..

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 12.11.2020, 12:54:08
  • 275
  • #
    polska
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    stulejacontent
  • #
    przegryw
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 13:08:21
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 16:32:05 via iOS
  • 0
@wardenga: Nawet nie wstawiłeś statystyk o agresji względem mężczyzn, więc nawet nie można się odnieść. Powinno tego punktu nie być, bo traci na wiarygodności cały artykuł.
Masz jakiś pomysł na ten punkt i jak należałoby go rozwiązać?
DOgi
DOgi
10.11.2020, 18:51:34
  • 14
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:02:47
  • 0
@LaDainian_Tomlinson

1. Wiek emerytalny 65, kobiety 60. Wiąże się to z opieką nad rodzicami, menopauzą

Tu można skończyć czytań ten wysryw

Wyjaśniam, dlaczego Państwo tak zdecydowało.
Jednak powinieneś doczytać dalej, skoro nie zrozumiałeś mojego punktu
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:09:14
  • 1
Czy Wy nie macie babć, matek, córek, żon? Skąd u Was zupełny brak empatii? Równouprawnienia jest względne, biorąc po uwagę nasze fizjologiczne różnice, trzeba znaleźć złoty środek. Tutaj powinniście walczyć o swoje prawa w sądach rodzinnych, a nie burzyć się o dzień basenu tylko dla kobiet i marnować czas. Czemu w większości kobiety zajmują się promocją profilaktyki badań męskich narządów? Wklejacie statystki, że przeciętny mężczyzna spędza 8 lat na emeryturze, a kobieta
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:10:53
  • 0
@JestemPrzegrany Chyba nie myślisz, że go usunęłam. Moderacja ściągnęła
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:22:05
  • 0
@Fidel1 Państwo nie zdecydowało tak tylko ze względu na wychowywanie dzieci, ale wiele innych czynników, o których pisałam wyżej. Jestem za tym, żeby wiek emerytalny był kwestią wyboru i każdy powinien mieć prawo, żeby przejść na emeryturę w wieku 70,60,50 lat. Jak pojawią się jakieś strajki w tym kierunku to chętnie wezmę udział :)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:39:14
  • 1
@JestemPrzegrany A i jeszcze odniosę się do Twojego komentarza o tym, że wycieram sobie mordę kobietami z XV wieku. No właśnie nie, jeszcze niedawno. Moja prababcia była gwałcona przez swojego męża i dopiero po kilku latach, ktoś z rodziny ją wziął do siebie, bo nikt nic z tym nie mógł zrobić. Chciałam tylko pokazać skalę problemów kobiet z przeszłości w porównaniu do Waszych teraźniejszych 'problemów' z otwarciem basenów. Również chciałam zaznaczyć,
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 14:47:38
  • 1
@Fidel1 Takie są przepisy, a jaka jest rzeczywistość? Nawet w przypadku, gdy rodzic ma jednego syna, najczęściej opieka spoczywa na jego żonie albo jest przekierowana do domu starców. Ile znasz przypadków, gdy to mężczyzna opiekuję się niedołężnym rodzicem, a ile że kobieta? Bo ja jedynie znam przypadki, w których na kobiecie spoczywa ten obowiązek. Z resztą nie będę się tłumaczyć z decyzji Państwa, chciałam Wam jedynie wytłumaczyć skąd to się bierze.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 15:51:58 via iOS
  • 0
@Fidel1: Prawnie jest to oczywiście „przywilej” jednak na jego podstawie nie stwierdzić, że kobiety mają lepiej, a mężczyźni gorzej w tej kwestii.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 16:06:08 via iOS
  • 0
@Fidel1: Nie zgadzam się
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 16:29:23 via iOS
  • 0
@Fidel1: Z tezą, że ogółem kobiety mają lepiej, bo mają możliwość przejścia wcześniej na emeryturę. Na podstawie tego przywileju nie można tego stwierdzić. Jak wchodzimy na płaszczyznę tego co jest lepsze to powinniśmy się odnieść do całości obrazu. W momencie, gdy kobieta szybciej się wypompowuje(ciąże, menopauza itp) to odchodząc wcześniej na emeryturę traci na jej wysokości, a nie ma wyboru, bo nie jest w stanie dłużej pracować. Patrząc z tej
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 16:53:27 via iOS
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 17:32:48 via iOS
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 12.11.2020, 18:05:57 via iOS
  • 0
@Fidel1: No tak, myślę, że wyśrodkowanie na 62 lata byłoby idealne, jeśli chodzi o minimum.
Jeśli chodzi o prace na magazynie to każdy jest człowiekiem i to rozumie, że w pracy są osobne słabe i silniejsze. Mamy w firmie naprawdę fajnego Pana, który jest dosyć mały i też ma problem z noszeniem ciężkich rzeczy, ale zawsze jakiś młodszy większy chłopak mu pomoże i jeszcze nie słyszałam o tym, żeby ktoś
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 07:55:00
  • 0
@Fidel1 > Jeśli "paczki" ważą 25 kg i mężczyzna nie może ich nosić, to się go zwalnia, miejsca pracy gdzie paczki ważą <10 kg są zajęte przez kobiety.
Nie bądź okrutny, to że jest kilka towarów przy których potrzebuje pomocy to nie znaczy, że trzeba człowieka zwolnić, nadrabia na czasie przy kompletacji mniejszych części i nikt na tym nie traci.

Bzdura, jest tego dużo, na głównej wykopu masz temat o politechnice
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 08:27:36
  • 0
@Nestorm Skąd taki pomysł? Po przepracowaniu określonej liczy lat i przekroczeniu minimalnego wieku emerytalnego, ale nie może być takich sytuacji, że kobieta chcę pracować dłużej, a nie może.
W tym momencie niektóre kobiety zmuszane są do wcześniejszego pójścia na emeryturę, a mężczyźni do czekania do 65 roku życia. Tak nie powinno być.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 09:00:07
  • 0
@Fidel1 > Ale ja nie jestem okrutny, takie są przepisy, można zwolnić mężczyznę bo nie jest w stanie nosić towarów o określonej wadze. Sąd pracy, w takim przypadku, nie ma żadnej podstawy do przywrócenia pracownika.
Tylko tłumaczyłam Ci, że nikt nie chcę zwalniać tego Pana i nie widzi powodu, żeby miał zarabiać mniej. To byłoby chore, gdyby miałoby być inaczej.

Jakieś źródło?

Jest dużo kobiet, które udzielają się medialnie w tych
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 09:21:03
  • 0
@Nestorm

• dalszą pracę i zawieszenie emerytury,

• przejście na emeryturę i kontynuowanie pracy.


No właśnie nie, w tym cały problem, nie zawsze mogą kontynuować pracę, bo są wypychane z rynku przez
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 09:39:27
  • 1
@nestorm
Wolny rynek! Tylko, że wtedy kobiety stają przed wyborem albo Cię zwalniamy albo idziesz na emeryturę. A szukanie pracy w wieku 60 lat to nie lada wyzwanie. Mężczyźni stają przed tym 'wyborem' 5 lat później, więc przez 5 lat mają naliczane składki. Mówię tylko, że ten przywilej jest względny pod kątem dobra dla kobiety, jak i mężczyzny, dlatego wiek emerytalny powinien być równy.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 13.11.2020, 10:05:49
  • 0
To nie jest żadne źródło na potwierdzenie "Głównie kobiety walczą o zrównanie wieku emerytalnego.", prawie wszystkie organizacje na rzecz praw mężczyzn (nie wszystkie, bo część zajmuje się wyłącznie prawami mężczyzn jako prawo do bycia ojcem) walczą o równy wiek emerytalny.

Dobrze, w takim razie powinnam użyć sformułowania "też kobiety walczą o równy wiek emerytalny".
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 14.07.2020, 12:31:37
  • 1
Mirki!
W rodzinnej firmie chcemy pościgać klienta, który od roku nie zapłacił za faktury.
Jego sklep niby stoi, ale nie odpowiada na maile, telefon też. Sklep jest w Zagórzu, więc na drugim końcu Polski.
Znalazłam jego facebooka, oczywiście sam religijny shit, więc chciałam napisać wiadomość na facebooku, że taki religijny, a taki nieuczciwy. Tylko boję się czy to nie będzie nękanie? XD
Czy jest sens czy lepiej dać sprawę do sądu?
#
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl
Autor
14.07.2020, 12:42:06
  • 0
ale mu wjedziesz na ambicie xd pewnie się nie pozbiera po tym katolicko moralnym ciosie i jutro z rana odda kaskę No właśnie liczyłam na to, że nie będzie mógł przez to zasnąć i stanie się dobrym człowiekiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl
Autor
14.07.2020, 12:43:15
  • 0
terminowe przedsądowe wezwanie do zapłaty, nie zapłaci to wtedy sprawa - u mnie 99% faktur niezapłaconych jest ściaganych po wezwaniu lub przez sąd Wysłałam póki co wezwanie do zapłaty z systemu, ale to już chyba czas, żeby skontaktować się z jakąś firmą windykacyjną.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl
Autor
14.07.2020, 12:54:30
  • 0
Sklep nie ustosunkował się w ciągu 14 dni na rękojmię. Sprawa trafiła do e-sądu, dostałem wyrok nakazowy, poszedłem do komornika, komornik nie ma z czego ściągnąć. Czekam od 4 lat. Badum tsssss


Mieliśmy dłużnika na ponad 10k, byliśmy w sądzie, a on i tak przepisał wszystko na kogoś z rodziny, a firma rowerowa dalej funkcjonuje i jest dosyć popularna ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl
Autor
14.07.2020, 12:56:29
  • 0
Jak dzieci, będą się na Facebooku wyzywać ( ̄෴ ̄)

- Wysyłasz emaila z wezwaniem do zapłaty (to już zapewne było kilka razy)
- Wysyłasz pocztą za potwierdzeniem odbioru "ostateczne przedsądowe wezwanie do zapłaty"
- Wytaczasz pozew w odpowiednim sądzie jak zleje powyższe
- Zatrudniasz firmę windykacyjną jeśli nadal nie ma efektów

Myślałam, że sama to ogarnę bez interwencji szefowej, ale rzeczywiście będzie trzeba to rozwiązać drogą formalną
  • Odpowiedz
k.....9
k.....9
konto usunięte 18.04.2020, 13:33:38
  • 734
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 110
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 19.04.2020, 13:23:27
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
emerjot
emerjot
15.04.2020, 11:19:10
  • 407
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 16.04.2020, 10:33:53
  • 0
@nieaktywny_88: Raczej są, widać łatkowanie w dolnej części
Tak czy inaczej piękne (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
B.....W
B.....W
konto usunięte 05.03.2020, 20:10:12
  • 195
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 151
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:31:09
  • 1
@programista1992: Z jednej strony piszesz, że świat nie jest czarno-biały, a z drugie, że wszystkie kobiety uwielbiają chadów. Twoje posty nie byłyby tak krzywdzące, gdybyś używał sformułowania 'dużo kobiet' ლ(ಠ_ಠ ლ)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:37:56
  • 1
@programista1992: Odnosiłam się do tego, że napisałeś o tym, że z przeciętniakiem kobiety są dla hajsu albo z strachu przed samotnością. A przeciętniak to nie niski zakolak z cofniętą szczęką czy grubas.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:42:43
  • 1
@wilhelm99: Ja mam 161cm, więc wystarcza 172+. Wiadomo, że wysokie kobiety chcą wyższego od siebie faceta, więc wymagania 180+ nie są niedorzeczne w takich przypadkach.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:45:44
  • 1
@programista1992: We mnie wzbudza pożądanie dopiero rozmowa i błysk w oku, a nie sam wygląd. Z resztą chady mnie odstraszają, nie lubię szerokich żuchw ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:48:06
  • 0
@wilhelm99: No 165cm to trochę za mało, bo szpilki (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 07:55:51
  • 1
@programista1992: Wiesz, że ludzie mają różne preferencje? Rzeczywiście dużo kobiet może lubić typowych chadów jakich przedstawiasz, szczególnie te, które szukają kogoś kto je zaspokoi, a nie partnera. Załączam przykładowego ładnego Pana (。◕‿‿◕。)
Decentgirl - @programista1992: Wiesz, że ludzie mają różne preferencje? Rzeczywiście ...

źródło: comment_1583481248d0aiZP3vjdbClMygIi5NMq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:05:04
  • 1
@programista1992: No oczywiście, że posiada cechy 'chada', przecież nie wrzucałabym wymarzonego faceta, który zupełnie nie jest atrakcyjny XD
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:06:40
  • 1
@wilhelm99: Może @Waderra: Nie przeszkadza 165cm, ja lubię chodzić w szpilkach, więc u mnie mniej niż 170+ nie przejdzie.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:11:15
  • 1
@programista1992: Błagam Cię, nie uwierzę, że tylko 20% jest na podobnym poziomie atrakcyjności jak ten Pan. Na ulicy rzadko spotykam Panów, którzy byliby dla mnie odpychający, chyba że Wy rzeczywiście siedzicie cały czas w piwnicach ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:12:03
  • 1
@wilhelm99: Nie mówię o przekreślaniu, tylko o preferencjach.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:19:15
  • 1
@programista1992: Ojezu znowu tinder, czyli cała dyskusja nie miała sensu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:25:14
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:27:31
  • 1
@wilhelm99: Nie brzmi absurdalnie, jestem w stanie zrozumieć, że facet odrzucił kobietę, bo ważyła kilka kilo za dużo, a woli szczuplejsze. Poza tym skoro ma tendencje do tycia to na miejscu faceta trochę bym się bała, że po dłuższym czasie związku się zapuści.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 08:42:33
  • 1
@programista1992: Życie w związku z racjonalnego punktu widzenia wiąże się z pewnymi wymianami korzyści, ale to nie znaczy, że wszyscy tylko patrzą z perspektywy 'co będę z tego miał/a?'. Dla mnie tak nie jest, więc uszanuj to nie zamykaj wszystkich ludzi w swoich ramkach.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 09:05:51
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 11:10:54
  • 1
@Rumix24: A co to znaczy, że ktoś jest brzydki? Dla Ciebie to ktoś średnio atrakcyjny czy osoba np. z brakiem uzębienia i wadami genetycznymi? Ciężko odpowiedzieć na to pytanie, nigdy bezdomny do mnie nie zagadał, chyba że o hajs xD A bycie biednym mi nie przeszkadza o ile mężczyzna się stara, żeby zmienić swoją sytuacje finansową. Jak jest się na etapie chęci założenia rodziny to kobieta nie będzie szukała wśród
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 12:30:23
  • 1
@TestoDepot: Walisz 'czyli' i obracasz wszystko według swoich teorii spiskowych xD
Tylko chciałam zwrócić uwagę na to, że nie powinniście używać sformułowania, że wszystkie kobiety lubią chadów. Za każdym razem jak widzę zdjęcie przykładowego Chada z tagu to nie potrafię zrozumieć jak dla kogoś może być taki chad atrakcyjny.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 12:46:20
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 13:07:26
  • 1
@programista1992: Co?! XD Proszę o cytat
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 13:55:26
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:06:02
  • 1
@programista1992: Potrafisz zrozumieć to, że każdy ma inny gust? Poza tym, jeśli kogoś szczerze pokochasz(do czego kobiety są zdolne :o ) To dla Ciebie staje się najatrakcyjniejszą osobą na świecie. Jest różnica między eksperymentami w internecie, w których kobiety klikają na zdjęcia najprzystojniejszych według nich samców, a co innego prawdziwe życie.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:10:27
  • 1
@Doomino: A chciałam dobrze ¯\_(ツ)_/¯ Uważam, że na każdego gdzieś tam czeka bratnia dusza. Tylko do czasu aż ją znajdą będą tak zachowawczo i zawistnie podchodzić do kobiet, że każda to wyczuje i się zrazi.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:12:52
  • 1
@programista1992: Mnie kiedyś jeden facet prawie zgwałcił, drugi zdradził. Czy teraz pisze posty, że wszyscy faceci są tacy sami?
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:18:05
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:22:36
  • 1
@programista1992: Czy preferują niskich zakolaków to nie wiem, ale są z nimi w związkach. Chociaż najczęściej ich partnerki nie są pięknościami. No jejku, ludzie dobierają się na podobnym poziomie atrakcyjności, oczywiście są wyjątki. Tylko pisanie, że wszystkie kobiety uwielbiają chadów jest przesadą.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:23:32
  • 1
@programista1992: To dobrze, lepiej się nie obnoś (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:28:24
  • 1
@programista1992: XDDD
To był jej pierwszy facet ever, czemu zakładasz, że puszczała się wcześniej z chadami? Jak Ty tak możesz?
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:31:01
  • 1
@programista1992: Oni serio nie są przystojni.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:33:11
  • 1
@programista1992: Jest kierowcą tira u janusza, więc raczej tak średnio. Ja bardziej myślę, że szukała kogoś z kim może spędzić resztę życia, ale żeby od razu nazywać go bieciakiem to przesada.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:46:16
  • 0
@programista1992: Weszła w związek jak miała 23 lata, więc do tego czasu mogła ogarniać sobie chadów, więc argument, że tylko dlatego, żeby jej młodość i uroda nie przeminęła, jest bezsensu. Raczej to nie jest kwestia chłodnej kalkulacji tylko Twoich oczekiwań od życia.
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 14:49:16
  • 1
@programista1992: A poza tym uroda tak szybko nie przemijają, chyba nie myślisz, że kobiety wiążą się z 'przeciętniakami' tylko po 30 i tylko wtedy kiedy już zaliczyły chadów?
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 15:06:00
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 06.03.2020, 15:08:21
  • 0
@Doomino: 'm out (ʘ‿ʘ)
  • Odpowiedz
AryanWonderBoi
AryanWonderBoi
05.03.2020, 05:21:11
  • 3318
Dlaczego mężczyźni mimo [statystycznie] o parę lat krótszego życia nadal muszą pracować o parę lat dłużej niż kobiety? Z czego to wynika? Z tego że nie mają tzipy? Z "równouprawnienia"? Czy z przeświadczenia że mężczyzn można wykorzystywać dłużej? A może jeszcze z tego powodu że wyrabiają więcej normy i są lepszą siłą napędową gospodarki? Jak to z tym jest, bo laik w temacie życia here.
#pytanie #pytaniedoeksperta
  • 308
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.03.2020, 08:21:58
  • 9
@AryanWonderBoi: Ja akurat jestem za tym, żeby wiek emerytalny był taki sam. Coraz więcej małżeństw dzieli się na równo obowiązkami, również przy opiece nad dziećmi. Niestety nie wszystkie, bo nadal widzę chociażby wśród znajomych, że oboje pracują po te 8h, a jeszcze po pracy kobieta poświęca co najmniej 2 godziny na ugotowanie obiadu, posprzątanie, a facet co najwyżej zakupy zrobi. Z drugiej strony obowiązki domowe nie powinno mieć wpływu na
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.03.2020, 08:53:29
  • 3
@RonnieO: Też uważam, że to kwestia indywidualna, dlatego napisałam, że nie powinno mieć to wpływu na wiek emerytalny, jednak ujęłam to w komentarzu, bo chociaż ten niższy wiek emerytalny rekompensuje niektórym kobietom czas poświęcony na dom. Według mnie dobrym układem w przypadku, gdy jedna osoba ogarnia dom, jest praca na 3/4 etatu, jednak wysokość emerytury w tym przypadku też spada ( ͡° ʖ̯ ͡°) Tak jak
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 05.03.2020, 09:09:01
  • 1
@RonnieO: Nie wychowują już tyle dzieci, bo to są ogromne koszty, jeżeli chcesz oprócz tego mieć pieniądze na własne przyjemności. Kiedyś wystarczała jedna pensja na 5 osobową rodzinę, a teraz z dwóch pensji nie wyobrażam sobie mieć jednego dzieciaka. Chociaż kiedyś ludziom naprawdę niewiele do szczęścia było potrzebne.
  • Odpowiedz
7na10
7na10
03.03.2020, 01:37:46 via Android
  • 974
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 288
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 03.03.2020, 11:02:51
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Decentgirl
Decentgirl
Decentgirl 03.03.2020, 11:40:38
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 20.06.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 17.08.2020

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking