Polski Amazon to jakiś żart.
Najpierw wysyłają produkt odnowiony zamiast nowego. Po zgłoszeniu na obsługę klienta dostaję informację, że produkt zostanie wymieniony na NOWY, i ze zostanie wyslany w ciagu 2 tygodni od daty nadania zwrotu. Zwrot nadany tego samego dnia w ktorym otrzymałem produkt. Po uplywie dwoch tygodni zamiennik nadal nie jest wyslany. Obsługa klienta twierdzi ze wysyłka jest blokowana przez dział ds. weryfikacji zamówień. Proszą o kontakt mailowy. Po kontakcie,
Najpierw wysyłają produkt odnowiony zamiast nowego. Po zgłoszeniu na obsługę klienta dostaję informację, że produkt zostanie wymieniony na NOWY, i ze zostanie wyslany w ciagu 2 tygodni od daty nadania zwrotu. Zwrot nadany tego samego dnia w ktorym otrzymałem produkt. Po uplywie dwoch tygodni zamiennik nadal nie jest wyslany. Obsługa klienta twierdzi ze wysyłka jest blokowana przez dział ds. weryfikacji zamówień. Proszą o kontakt mailowy. Po kontakcie,














źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz