Wpis z mikrobloga

Polski Amazon to jakiś żart.

Najpierw wysyłają produkt odnowiony zamiast nowego. Po zgłoszeniu na obsługę klienta dostaję informację, że produkt zostanie wymieniony na NOWY, i ze zostanie wyslany w ciagu 2 tygodni od daty nadania zwrotu. Zwrot nadany tego samego dnia w ktorym otrzymałem produkt. Po uplywie dwoch tygodni zamiennik nadal nie jest wyslany. Obsługa klienta twierdzi ze wysyłka jest blokowana przez dział ds. weryfikacji zamówień. Proszą o kontakt mailowy. Po kontakcie, odpowiedź na pytanie "Kiedy produkt zostanie wysłany" brzmi: "Aktualnie produkt jest nie dostępny, jak tylko będzie dostępny to szacowaną datę dostawy wyślemy Panu w wiadomości e-mail." W tym samym czasie, taki sam zegarek jest dostępny na stronie amazon.pl. Obsługa klienta twierdzi, ze mogę sobie czekać, albo anulować zamównienie.

Wysoka jakość obsługi klienta, taaaa

#amazonpl #amazon #gorzkiezale
  • 9
  • Odpowiedz
@nudziarz123: nie wierze w to że każdemu wysyłają refurbished z opisem nowego, bardziej obstawiam błąd kogoś na magazynie. A jeśli tak to anulowanie i zakup nowego rozwiąże problem szybciej niż walka z customer service
  • Odpowiedz
@DzieckoSzczescia @BloodyBogdan ... Żeby kupować sprzęty elektroniczne w necie to trzeba mieć kasę razy 2 lub 3 właśnie na takie sytuacje to jest po prostu #!$%@?...
... A ktoś tu pisał czemu za drugim czy za trzecim razem ma się nie dostać sprzętu też używanego i tak dalej to sobie poczytajcie historię jak ludzie wypisują ile razy dostali coś co nie wyglądało jak o nowe albo ewentualnie jakiś jeden element był dziwnie
  • Odpowiedz