Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko160
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Artur7600
Artur7600

Artur7600

Dołączył 12 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1201
  • Znaleziska 1130
  • Mikroblog 71
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 3
biesy
biesy
11.08.2025, 07:59:48
  • 723
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 59
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.08.2025, 07:29:25 via Android
  • 0
@biesy jak sie ten człowiek nazywa ?
  • Odpowiedz

452

Generał Hodges: Rosjanie szanują tylko siłę i tylko ona może ich zmusić do zawie

Pokaż treści 18+

Generał Hodges: Rosjanie szanują tylko siłę i tylko ona może ich zmusić do zawie

Jest dla mnie niewiarygodne, że strona amerykańska przyjęła to, co wydaje się rosyjską narracją - mówi Wirtualnej Polsce gen. Ben Hodges. Były dowódca wojsk amerykańskich w Europie nie wierzy w szybki pokój i uważa, że "dopóki Putin będzie żył, nadal będzie dążył do zniszczenia Ukrainy jako państwa"

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 24.03.2025, 07:55:44
  • 82
  • #
    usa
  • #
    putin
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    europa
Artur7600
Artur7600
Artur7600 25.03.2025, 06:34:21 via Android
  • 0
@kurnawszystkieloginyzajente

Tak, więcej eskalacji. Poprzednie eskalacje bardzo pomogły. Ukraińcy pokazali siłę i patrzcie jak ich ruscy szanują.

Ile lat nam będą te bzdury wciskać, że dopóki nie wplątamy się w 3 wojnę światową to będzie to za mało demonstracji siły z naszej strony.


I kiedy niby ruscy uszanowali taką zachodnią siłę? Hitler pokazał siłę i co? Napoleon pokazał siłę i co? Przeoranie sobie ogniem i stalą drogi do Moskwy to jeszcze

553

Pomnik BANDERY we Lwowie

Pokaż treści 18+

Pomnik BANDERY we Lwowie

Pomnik BANDERY

szczebrzeszyn09
z
m.facebook.com
dodany: 21.03.2025, 19:51:18
  • 110
  • #
    ukraina
  • #
    ukrainainfo
  • #
    wojna
  • #
    terroryzm
  • #
    kresyinfo
  • #
    lwow
Artur7600
Artur7600
Artur7600 23.03.2025, 06:06:24 via Android
  • 2
@xiv7 Hitler i Stalin też nie zabijali ludzi własnoręcznie. Czy można powiedzieć że są niewinni?

570

Podpalenie hali targowej w Warszawie. Litewska prokuratura oskarża Rosję

Pokaż treści 18+

Podpalenie hali targowej w Warszawie. Litewska prokuratura oskarża Rosję

Rosyjski wywiad wojskowy stoi za podpaleniami sklepu IKEA w Wilnie i hali targowej w Warszawie

Kaviar
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 17.03.2025, 10:46:45
  • 139
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
Artur7600
Artur7600
Artur7600 18.03.2025, 11:43:53 via Android
  • 1
@Kaviar nawet o wysadzenie nord stream oskarżyli ruskich, a plebs uwierzył. Lewactwo europejskie robi co może żeby wciągnąć nas do wojny. Mam tylko nadzieję że Trump zdąży zakończyć wojnę na Ukrainie zanim Europa będzie w stanie do niej dołączyć. Pewnie lewacy i tak nie odpuszczą, ale zacząć nową wojnę będzie trudniej niż przeciągnąć starą.

552

Kacapia chce aby Amerykanie w ramach NATO, wycofali się z Europy wschodniej.

Jak podają media, Rosja w Rijadzie zażądała od USA wycofania sił NATO z Europy Wschodniej. Na razie Waszyngton odrzucił. Czyli chcą aby cała Europa wschodnia przestała sie rozwijać bo wówczas nie będzie to kuło ruskiego społeczeństwa w oczy. Nato jest tylko pretekstem...

valerius-romulus
z
dorzeczy.pl
dodany: 21.02.2025, 09:51:49
  • 259
  • #
    wojna
  • #
    polityka
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.02.2025, 16:11:19 via Android
  • 0
@CzaryMarek @CzaryMarek

@verres: Wtedy zjechali nas Niemcy, generalnie Ruscy nie byli w stanie nas podbić ani w 1920 ani w 1939, wtedy 99% roboty wykonali Niemcy, teraz jak widać niewiele się zmieniło i dalej mają 10 razy lepszą propagandę niż armię i raczej by też nic nie zrobili.

No tak, nie byli w stanie nas podbić, dlatego musieli wygrać z Niemcami, którzy nas podbili :) teraz też są
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.02.2025, 16:41:59 via Android
  • -1
@CzaryMarek

@Artur7600: Lend Lease act, mówi to panu coś panie Ferdku? Niemcy wjechali im w dupę w kilka miesięcy byli pod Moskwą. Jakby nie:

1)wczesna i srogazima

2) zbytnia arogancja Hitlera, który nie słuchał swoich generałów

3)
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.02.2025, 16:48:25 via Android
  • 0
@CzaryMarek ja uważam że Polska nie miała nic wspólnego z tą wojną i nie powinniśmy się w to angażować, dlatego że jest to konflikt ruskich narodów, o którego przyczynach przeciętny Polak nie ma zielonego pojęcia. Mimo że się w to zaangażowaliśmy to myślę że Rosja nas nie zaatakuje, bo nie jest im to potrzebne. Gdyby jednak mieli w tym interes to myślę że bez USA Europa nie ma z nimi żadnych

526

Vance: USA mogą wysłać wojska do UA, jeśli Rosja nie zgodzi na jej niepodległość

Stany Zjednoczona mogą wysłać wojska do Ukrainy lub zastosować sankcje, jeśli Rosja nie zgodzi się na porozumienie pokojowe, które zagwarantuje Kijowowi długotrwałą niepodległość - powiedział wiceprezydent USA J.D. Vance w wywiadzie dla "Wall Street Journal".

Nokimochishii
z
tvn24.pl
dodany: 14.02.2025, 09:17:47
  • 206
  • #
    polityka
Artur7600
Artur7600
Artur7600 15.02.2025, 09:14:32 via Android
  • 0
@dziacha

rosja jak widać nie jest w stanie zagrozić niepodległości Ukrainy, ale 20% terytorium Ukrainy okupuje i wypadałoby je zwrócić

Nie jest w stanie zagrozić niepodległości... ilu jeszcze Ukrainców musi zginąć żeby tacy jak Ty zrozumieli jak wygląda rzeczywistość? Widziałeś może wypowiedzi Zelenskiego w ostatnich tygodniach? Chłop ma już łzy w oczach i jedno czego chce to zakończyć tą wojnę bo kraj zniszczony, masa ludzi zginęła, poborowi są wcielani do wojska
Artur7600
Artur7600
Artur7600 15.02.2025, 09:42:49 via Android
  • 0
@dziacha @dziacha

@Artur7600: jedni tracą na wojnie, a inni zyskują, Polakom zależy na tym, aby rosja była jak najsłabsza, a trwająca wojna powoli lecz systematycznie osłabia rosje, a straty w ludziach to tylko frazesy, ci ludzie nikogo nie obchodzą, nie bądźmy hipokrytami udającymi, że jest inaczej


Prawda że przywódców europejskich nie obchodzą straty na Ukrainie, ale my bądźmy ludźmi. Mnie ta wojna nie jest do niczego potrzebna. Żyłem

354

Jak Amerykanie uratowali Rosjan pod Chersoniem

Pokaż treści 18+

Jak Amerykanie uratowali Rosjan pod Chersoniem

Stany Zjednoczone zmusiły Ukrainę do powstrzymania ataków na wycofujące się rosyjskie wojska w listopadzie 2022 roku z p

konto usunięte
z
defence24.pl
dodany: 11.01.2025, 15:17:47
  • 108
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    usa
Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.01.2025, 03:20:35 via Android
  • 7
Brzmi jak nieudolna próba wytłumaczenia braku ukraińskich sukcesów na froncie. Utwierdza to mniej rozgarniętą część czytelników w przekonaniu że ruscy są słabi i ukry dali by sobie radę gdyby chcieli. Prawda jest jednak inna i widać ją gołym okiem.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.01.2025, 11:04:34 via Android
  • -2
@navaare

@Grooveer: Jaki as w rękawie? Co dało ruskim atomówka na początku wojny jak rozj@Bali sobie pysk i o kijów i hostmel?


Okrągłe g@wno

Opowiedz jeszcze w których bitwach rozj... sobie ten pysk. Za dużo propagandy się nałykałeś kolego.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.01.2025, 11:13:51 via Android
  • 4
@Mamciek widać że weszliśmy w jakąś nową mądrość etapu. Jeszcze niedawno było że ukry wygrywają (mimo braku wygranych bitew), potem było że może ruscy idą do przodu, ale wolno i z takimi stratami ze można powiedzieć że przegrywają, a teraz chyba wiemy że wojna się kończy i szukamy kozłów ofiarnych. Początkowo była to wina Polski, a teraz Amerykanów którzy nie pozwolili im wygrać. Szkoda że Ukraińcy nie szukają winnych we własnym
Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.01.2025, 11:20:21 via Android
  • -2
@navaare przecież tam nie było nawet żadnej bitwy. Wycofali się. Czy to było ze względu na negocjacje w Turcji czy brakowało im logistyki to już nie ma znaczenia. Tam nie było żadnej bitwy i ukraincy nikogo nie pogonili. Straty które podajesz nawet jeśli są prawdziwe to dotyczą raczej innych starć, które i tak w zdecydowanej wieszkosci wygrali Rosjanie. Tutaj nie ma sensu naginać rzeczywistości. Nawet jeśli kibicujesz Ukraińcom to trzeba mówić
Artur7600
Artur7600
Artur7600 12.01.2025, 16:03:00 via Android
  • 0
@navaare

@Artur7600:

>przecież tam nie było nawet żadnej bitwy

Przyjechali na zwiedzanie hahaha przy okazji obskakując

262

Nawrocki odpowiada Ukraińcom. "Jestem osobą ściganą przez Putina"

Pokaż treści 18+

Nawrocki odpowiada Ukraińcom. "Jestem osobą ściganą przez Putina"

"Widzę jeden interes, dla mnie to jest interes państwa polskiego. I pewnie w czasie tej kampanii wyborczej będziecie wielokrotnie słyszeć, że wypowiadam słowa, które nie podobają się na Kremlu, nie podobają się w Kijowie, nie podobają się w Brukseli" powiedział kandydat na prezydenta Karol Nawrocki.

travelove
z
rmf24.pl
dodany: 10.01.2025, 11:59:07
  • 162
  • #
    nawrocki
  • #
    wybory
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    wyboryprezydenckie2025
  • #
    polityka
Artur7600
Artur7600
Artur7600 11.01.2025, 11:50:42 via Android
  • -1
@Mordall

musieli mu ruscy jakąś podkładkę zrobić. Niby go "scigaja" a służy kremlowi w niszczeniu polski jak maciarenko czy kaczynski. przyglupy glosujące na pis tego nie rozumieją

Dlaczego tak uważasz? Czy są jakieś działania które na to wskazują ?
Artur7600
Artur7600
Artur7600 11.01.2025, 11:58:04 via Android
  • 0
@CashPoor

@marian-g: dobrze że Polacy za granicą zachowują się kulturalnie, nie robią trzody i nie kradną. Zawsze znajdzie się jakaś patologia, która u siebie w kraju nie nadaje się nawet do zamiatania chodnika i tą samą patologie eksportują za granicę.

Niezależnie od pochodzenia zagraniczną patologię trzeba odsyłać skąd przyjechała. To że zachód sobie z tym nie radzi nie znaczy że my musimy robić tak samo.

250

Znaleźli pamiętnik żołnierza z Korei Północnej. Pisał o "odkupieniu win"

Pokaż treści 18+

Znaleźli pamiętnik żołnierza z Korei Północnej. Pisał o "odkupieniu win"

"Ukraińskie Siły Specjalne udostępniły w sieci fragmenty pamiętnika północnokoreańskiego żołnierza, który zginął w obwodzie kurskim. Z dotychczas przetłumaczonych zapisków wynika, że wojskowy wziął udział w wojnie aby "odkupić winy" i odzyskać zaufanie Kim Dzong Una."

paramedix
z
polsatnews.pl
dodany: 28.12.2024, 19:34:44
  • 100
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    koreapolnocna
  • #
    wojsko
  • #
    rosja
  • #
    ruskimir
Artur7600
Artur7600
Artur7600 29.12.2024, 13:37:09 via Android
  • 1
Szkoda że nie podsłuchali jeszcze jego rozmowy z matką :) wykop miałby już komplet informacji o koreańskiej armii.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

327

Katastrofa samolotu w Kazachstanie. Putin przeprosił prezydenta Azerbejdżanu

Pokaż treści 18+

Katastrofa samolotu w Kazachstanie. Putin przeprosił prezydenta Azerbejdżanu

Przywódca Rosji Władimir Putin przeprosił w rozmowie telefonicznej z prezydentem Azerbejdżanu Ilhamem Alijewem za tragi

Zgryd
z
rmf24.pl
dodany: 28.12.2024, 13:35:59
  • 97
  • #
    rosja
  • #
    azerbejdzan
  • #
    lotnictwo
  • #
    polityka
Artur7600
Artur7600
Artur7600 29.12.2024, 10:04:35 via Android
  • -1
Przynajmniej przeprosił. Tego nie umiał zrobić ulubieniec wykopu Zełenski po "incydencie" w Przewodowie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

591

Lot 8432 został trafiony rosyjskim pociskiem, potwierdza wstępne dochodzenie

Pokaż treści 18+

Lot 8432 został trafiony rosyjskim pociskiem, potwierdza wstępne dochodzenie

Samolot został zestrzelony rosyjskim powietrzem ziemia-powietrze, a sygnał GPS w okolicy był zakłócany. Maszynie odmówiono też awaryjnego ładowania w Rosji.

RozkalibrowanaTurbopompa
z
euronews.com
dodany: 26.12.2024, 14:17:55
  • 89
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    azerbejdzan
  • #
    lotnictwo
Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 21:21:34 via Android
  • -10
@autotldr i ani słowa o odbywającym się ataku dronów. Cała prawda całą dobę :) ale to ludziom nie przeszkadza bo chcą mieć tylko potwierdzenie tego co już myślą. Przecież świat jest czarno biały :)
Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 21:50:37 via Android
  • -7
@yungdupa nie, źle zrozumiałeś.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 22:22:14 via Android
  • -1
Prikaz w Olgino? No widzę że na Twojej farmie nie próżnujecie i ciągle macie nowe hasła :) tak serio to być może nie wiesz to Ci powiem ze taka forma wypowiedzi obraża i sprowadza dyskusje do personalnych ataków. Pewnie uważasz że nie ma sensu dyskutować bo przecież prawda jest oczywista i tylko taka jaką znasz, ale moim zdaniem komentarze służą wymianie zdań nie tylko między ludźmi którzy się zgadzają. Gdzie ja napisałem
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

2704

Coraz więcej dowodów, że to Rosjanie zestrzelili dziś azerski samolot pasażerski

Pokaż treści 18+

Coraz więcej dowodów, że to Rosjanie zestrzelili dziś azerski samolot pasażerski

Rosyjska obrona przeciwlotnicza najprawdopodobniej spowodowała katastrofę Embraera 190 podczas ataku dronów na Czeczenię. "Russian air defense most likely caused the crash of an Embraer 190 passenger plane during UAV attack on Chechnya"

tomasztomasz1234
z
x.com
dodany: 25.12.2024, 21:32:47
  • 425
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    lotnictwo
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    ukraina
  • #
    militaria
Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 13:51:12 via Android
  • -15
Mnie zastanawia jeszcze kto stoi za atakiem dronów i czy przypadkiem samolot nie wleciał w jednego z takich dronów.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 16:38:07 via Android
  • -3
@Damian7s ale nie odpowiedziałeś na pytanie :) kto wysłał drony które zaatakowały czeczenie? Logika przyjęta tutaj na wykopie jest taka że jeśli ruskie rakiety zostaną strącone przez ukrainców i uderzą w bloki mieszkalne to wina jest po stronie ruskich -czyli atakujących. Dlatego moje pytanie jest - kto atakował dronami ?
Artur7600
Artur7600
Artur7600 26.12.2024, 21:04:42 via Android
  • -2
@Damian7s fakty są takie że część społeczności wykopu stosuje podwójne standardy do oceny sytuacji. Sympatia do Ukrainy przysłania oczy, a powodem jest tylko to że człowiek ma tendencje do kibicowania słabszym. Stronnicza interpretacja wydarzeń powoduje że budowany jest fałszywy obraz Ukrainy jako kraju który był i jest nieskazitelnie czysty. Mówi się że w Rosji ludzie zmanipulowani są propagandą, tymczasem wielu ludzi nie dostrzega wszechobecnej propagandy ukraińskiej, która zawładnęła polskimi i zachodnimi

426

Drony uderzają w rosyjskie wieżowce w masowym ataku.

Drony uderzają w rosyjskie wieżowce w masowym ataku.

Moment, w którym ukraińskie drony uderzają w 400-stopowy rosyjski wieżowiec - wywołując ogromną eksplozję. Nagranie pokazuje śmiercionośnego drona wlatującego w 37-piętrowy wieżowiec mieszkalny Azure Skies, zanim wybucha płomieniami.

sebpsx
z
youtube.com
dodany: 21.12.2024, 18:31:34
  • 252
  • #
    russia
  • #
    war
  • #
    ukraine
  • #
    drone
  • #
    911
  • #
    wtc
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.12.2024, 21:56:07 via Android
  • 1
Ukraińcy zabijają cywili? No nie może być ( ͡° ͜ʖ ͡°) pewnie wykop nie zobaczy w tym nic złego bo przecież to ukrofilski portal.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.12.2024, 21:59:13 via Android
  • 0
@darth_invader o Amerykanach też tak myślisz?
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.12.2024, 22:01:31 via Android
  • 0
@szubke bo przecież o to chodzi. Ta wojna ma trwać. Ukraina nigdy nie miała cienia szans wygrać.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.12.2024, 22:04:15 via Android
  • 0
@Imagination zastanów się czy to zmobilizuje do zaprzestania ataków czy może właśnie dołoży do pieca. Tutaj chodzi raczej o to żeby to wojna trwała i żeby czasem społeczeństwo rosyjskie się tym nie znudziło
Artur7600
Artur7600
Artur7600 22.12.2024, 22:24:56 via Android
  • 0
@Imagination to jest myślenie życzeniowe. Prawda jest taka że to zmobilizuje społeczeństwo rosyjskie do poparcia użycia jeszcze większej siły do zniszczenia Ukrainy. Żeby przestraszyć ruskich to by musieli chyba b---y atomowe tam wysłać a nie byle drona. Efekt tej akcji będzie taki że zginie jeszcze więcej Ukrainców, a wojna i tak skończy się podziałem Ukrainy. Ta akcja nie ma prawa w żaden sposób pomóc Ukrainie i jest tylko paliwem do tego
Artur7600
Artur7600
Artur7600 23.12.2024, 08:06:22 via Android
  • -1
@krzywy_kanister

@Artur7600: Czekaj to Ukraina zaczela atakowac pierwsza Rosje? Ukrainczycy bombarduja szpitale, sklepy cyiwlne mowiac, ze to cele wojskowe, sklady amunicji? No niezle sie wypowiadacie towarzyszu.

Daj spokój z tym towarzyszem bo to już nudne jest. Nic wam nowego nie wymyślili? Ja mówię o tym że Ukraińcy szczycą się atakami na cywilne bloki mieszkalne. Wydaje mi się że jest to dość proste do oceny pod względem moralnym. Ruscy zawsze

219

"Nowe doniesienia z Syrii. Media o sekretnej misji Ukrainy"

"Rebelianci, którzy przejęli władzę w Syrii otrzymali pomoc od Ukrainy. Kijów przekazał im m.in. drony - pisze "Washington Post". Wsparcie miało zostać udzielone, aby osłabić Rosję i jej syryjskich sojuszników. Gazeta podkreśla, że wkład Ukrainy nie był kluczowy..."

paramedix
z
polsatnews.pl
dodany: 11.12.2024, 06:38:20
  • 81
  • #
    syria
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    konfliktynaswiecie
  • #
    wojna
  • #
    wojsko
Artur7600
Artur7600
Artur7600 11.12.2024, 20:04:35 via Android
  • 3
Czyli opchneli uzbrojenie które dostali od zachodu, po to żeby wesprzeć islamskich terrorystów. W następstwie tego ruscy przerzucą więcej wojska w Ukrainę. Genialny ruch ukraińskich strategów. Szczerze mówiąc to wierzę w tą ich pomoc tak samo jak w wyspę węży, buczę i ducha Kijowa. Próbują się podpiąć pod tą akcję ale nie pomyśleli że to by zrobiło z nich głupców.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

19

ISW: Rosjanie tracili jesienią 53 żołnierzy na każdy zdobyty km2

Pokaż treści 18+

ISW: Rosjanie tracili jesienią 53 żołnierzy na każdy zdobyty km2

Przy takim tempie Rosja straciłaby 26 milionów żołnierzy żeby zająć resztę Ukrainy i zajęłoby to ponad 50 lat.

konto usunięte
z
kyivindependent.com
dodany: 06.12.2024, 16:14:55
  • 12
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    russiahateclub
  • #
    syria
  • #
    wojsko
Artur7600
Artur7600
Artur7600 06.12.2024, 16:53:59 via Android
  • 1
@Wwolt żeby to miało jeszcze jakiś sens to trzeba założyć że proporcje zasobów ludzkich czy materialnych będą takie same przez te 50 lat. To kompletna bzdura wypuszczona na potrzeby ukraińskiej propagandy. Nie da się dłużej utrzymać kłamstwa o sukcesach, to teraz narracja jest taka że może i ruscy wygrywają, ale przy takich kosztach że można powiedzieć że przegrywają.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 06.12.2024, 17:15:13 via Android
  • -1
@michal818 uczepili się jakiś mitycznych 3 dni... Nawet jeśli tak miało być to jakie ma to znaczenie? Ukraina jest zrujnowanym krajem. Masa ludzi nie żyje, a traumy ich rodzin będą się ciągły przez wiele pokoleń. Stracili znaczną część kraju, a to jeszcze nie koniec. Uważasz że Ukraina wygrywa? Nie przekonam Cie że jest inaczej, bo widać że fakty nie są dla Ciebie ważne.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 06.12.2024, 17:39:03 via Android
  • -1
@michal818 Tą miarą można określać najwyżej porażkę ukrainy. Masa zamordowanych, zbombardowane miasta i upadek całego narodu. Nie powiedziałem słowa o sukcesie.

291

"Zawstydzająca porażka Rosji". Analityk o zajęciu Aleppo przez islamistów

Pokaż treści 18+

"Zawstydzająca porażka Rosji". Analityk o zajęciu Aleppo przez islamistów

Opanowanie syryjskiego Aleppo przez islamistycznych rebeliantów to zawstydzająca porażka Rosji, która jest sprzymierzona z reżimem prezydenta Syrii Baszara al-Asada.

Bobito
z
biznesalert.pl
dodany: 01.12.2024, 14:12:08
  • 41
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    syria
  • #
    bliskiwschod
  • #
    swiat
Artur7600
Artur7600
Artur7600 02.12.2024, 15:39:03 via Android
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

612

W Kanale Zero kolejna osoba z Wiadomości TVP

W Kanale Zero kolejna osoba z Wiadomości TVP

Współpracę z Kanałem Zero zaczął Waldemar Stankiewicz, gość od najbardziej propagandowych materiałów wiadomości

Dziglipaf
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 30.11.2024, 17:45:27
  • 187
  • #
    kanalzero
  • #
    stanowski
  • #
    tvpis
Artur7600
Artur7600
Artur7600 01.12.2024, 06:22:22 via Android
  • -2
@Adam88448

orlen miał rekordowe zyski a teraz zyski spadły...


Czy to nie jest prawda? Ciekawi mnie jak uargumentujesz nieprawdziwość tego zdania.
Artur7600
Artur7600
Artur7600 01.12.2024, 10:53:42 via Android
  • -1
@Adam88448

@kamil150794 @Artur7600: Zdanie brzmiało "ostatnio jeden wykopek jako argument dobrego zarzadzania pisu podał że orlen miał rekordowe zyski a teraz zyski spadły" moge napisać że "ziemia jest płaska bo 2+2 = 4. To sposób manipulacji polegający na dodawaniu czegos obiektywnie prawdziwego obok czegoś co chcemy aby inni uważali za prawde. Pis dobrze rządził firmami bo zyski orlenu wzrosły a po zmianie władzy spadły. Obiektywna prawdą jest że
Artur7600
Artur7600
Artur7600 01.12.2024, 11:34:28 via Android
  • -1
@Adam88448

@Artur7600: Ja Ci podałem przepis na manipulacje, przykład z płaską ziemią miał pokazac mechanike, dajesz coś co jest obiektywną prawdą dla rozmówcy a w kolejnej czesci sugestie tak działa handel miedzy innymi.


"Obajtek się im udał. Może święty nie jest, ale zysk dla nas potrafił wypracować. Ceny paliw zależą od tego jak ukształtuje je rynek światowy, a nie tylko Polski. Tego wykopki nie są w stanie zrozumieć, ale czego
Artur7600
Artur7600
Artur7600 01.12.2024, 16:27:23 via Android
  • 0
@Adam88448 ale nie widzisz powiązania między władzą pisowską a Obajtkiem czy między Prezesem Orlenu a wynikami finansowymi firmy? Bo to że ziemia jest płaska i 2+2=4 to chyba powiązania nie ma. Co do cen to jak było tanio to było źle, jak było drogo też zle. Nie dogodzisz, ale tyle dobrego z tego wyszło że może odrobinę niższa inflację mieliśmy przez to

216

Czym jest "nowy" pocisk Rosji i dlaczego nikt się go nie boi?

Pokaż treści 18+

Czym jest "nowy" pocisk Rosji i dlaczego nikt się go nie boi?

W epoce nieustannych gróźb Kremla, wystrzelenie na Dniepr pocisku balistycznego zostało potraktowane jako zapowiedź prze

starnak
z
rmf24.pl
dodany: 29.11.2024, 10:52:35
  • 67
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    militaria
  • #
    rakiety
Artur7600
Artur7600
Artur7600 30.11.2024, 04:45:05 via Android
  • 7
@BykNieDajeMleka japończycy po zniszczeniu Hiroszimy też debatowali czy to napewno była b---a atomowa i czy amerykanie mają ich więcej. Frakcja pro wojenna w Japonii nie zmieniła zdania nawet po zniszczeniu Nagasaki. Widać że jak się człowiek uprze że ma być wojna to łatwo zdania nie zmieni, nawet jeśli wszystko wskazuje że nie ma szans na wyjście cało z takiej wojny. Artykuł mówi tylko że nowy pocisk bazuje na starej technologii. Co

315

Spakowali rowery, kosiarki, kinkiety. RUS dyplomaci wyprowadzają się z Poznania

Pokaż treści 18+

Spakowali rowery, kosiarki, kinkiety. RUS dyplomaci wyprowadzają się z Poznania

Przed budynkiem konsulatu Rosji w Poznaniu stanął autokar oraz samochody dostawcze. Pakowane są do nich między innymi walizki, zaklejone kartony, rowery, kosiarki, a nawet ozdobne kinkiety - relacjonuje reporter RMF FM Beniamin Kubiak-Piłat. Dyplomaci mają czas do soboty na opuszczenie placówki.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 28.11.2024, 10:54:16
  • 83
  • #
    polska
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
Artur7600
Artur7600
Artur7600 29.11.2024, 09:55:22 via Android
  • -3
Plebs ma ubaw co? Kinkiety nawet zabrali... prawie jak Komorowski. No polew na maksa... Likwidacja tej placówki nie oznacza niczego dobrego dla Polski. Dyplomacja zawsze jest potrzebna i jest ostatnią szansą na to żeby nie rozstrzygać konfliktów siłowo. Na wykopie widzę pełno kozaków chętnych do wojny, za to bez żadnego doświadczenia i pojęcia o tym czym jest wojna.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

392

Cała prawda o Ukraińcach w Polsce. Zaskakujące dane w raporcie NBP

Pokaż treści 18+

Cała prawda o Ukraińcach w Polsce. Zaskakujące dane w raporcie NBP

Udział osób pracujących lub poszukujących pracy wśród imigrantów z Ukrainy w 2024 r. to 78 proc. Imigranci z Ukrainy są świetnie wykształceni. Blisko połowa ma wyższe wykształcenie. Większość wynajmuje mieszkania i nadal wspiera finansowo swoich bliskich w ojczyźnie.

PiotrSkargarkson
z
money.pl
dodany: 26.11.2024, 03:45:49
  • 151
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    praca
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    ciekawostki
Artur7600
Artur7600
Artur7600 27.11.2024, 07:41:59 via Android
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.01.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 10.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 07.03.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia