@PDCCH: @witk12: Potwierdzam, przez pewien czas jeździłem z padniętym czujnikiem ABS - o ile sam brak ABSu, nawet w przypadku awaryjnego hamowania, nie był dużym bólem, hamowanie w linii prostej też bezproblemowe, o tyle brak korektora siły hamowania realizowanego przez pompę ABS bardzo dawał się we znaki na zakrętach. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Im szybciej się jechało w zakręcie i następował większy transfer środka ciężkości, tym
Im szybciej się jechało w zakręcie i następował większy transfer środka ciężkości, tym
Kwestia wyprzedzania i szybszej jazdy niekoniecznie spowodowane są chęcią oszczędności na czasie, są również inne powody:
- kierowca przed jedzie niejednostajnie, pomimo braku ograniczeń, zwalnia lub przyspiesza - można co prawda spróbować zostawić większy dystans, ale różnie to działa, czasami kierowca przed też zacznie zwalniać wtedy;
- tempo jazdy i zdarzeń jest zbyt wolne, w efekcie człowiek zaczyna tracić uwagę na jeździe i rozglądać się na około, kręcić radiem, etc.