Awaryjne hamowanie z niesprawnym układem hamulcowym - kolizja
Ostre hamowanie i "jazda bokiem" Sprawny układ hamulcowy to podstawa. Jak widać dla niektórych nie ma to znaczenia.
![stopchamteam](https://wykop.pl/cdn/c0834752/46385a3d7523b90fcacdb7067c3a3881fa630dba9462e522e930a0a42736b40c,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 68
Ostre hamowanie i "jazda bokiem" Sprawny układ hamulcowy to podstawa. Jak widać dla niektórych nie ma to znaczenia.
Komentarze (68)
najlepsze
- była bez ABSu i tutaj niesprawny jest korektor hamowania kół tylnych
- była z ABS i ten ABS był niesprawny. To właśnie ABS pełni rolę korektora hamowania i nie ma wtedy zazwyczaj osobnego korektora. Chociaż w niektórych starszych autach bywał zarówno korektor jak i ABS..
@nojasneurwa: Jak jest błąd w ABSie typu brak sygnału z jednego z czujników, to wtedy nie działa on wcale, dla wszystkich kół.
źródło: comment_YaDgau9ZyuppUPJhiWlerZMDwci11S9G.jpg
PobierzPotwierdzam również Twoją teorię o tym, że dostawcy części do produkcji aut SPECJALNIE wkładają do Fiatów pordzewiałe linki, a całość jest skontruowana tak, że użytkownik nie ma możliwości samodzielnej
* - doslownie nic xD tak samo stare mercedesy
@wezpracezmienkredyt: Święte słowa - Chciałem kilka lat temu kupić w124 jako drugie auto. Same rodzynki, auto jedzie w bok, wał drży, most wyje, zawieszeni wali, przekładnia stuka, silnik szarpie, skrzynia wyje, zmiana biegu niemal niemożliwa - ale o dziwo każdy egzemplarz jechał (to jest chyba ta ich największa zaleta).
"Panie takich aut już nie robią każdy zachwalał" ( ͡° ͜ʖ
Komentarz usunięty przez moderatora
Najważniejszy układ odpowiadający za bezpieczeństwo, jednocześnie jeden z bardziej awaryjnych i nieprzewidywalnych w swoim działaniu.
Samo serwisowanie jest czynnikiem ryzyka... nigdy nie masz pewności (powtarzam... nigdy), że układ zachowa Ci się tak samo na pierwszych 5 kilometrach od wyjechania z serwisu jak na kolejnych 200.
Ten układ działa albo nie, są pewne stany
Komentarz usunięty przez moderatora