Wpis z mikrobloga

Mirki byłem na zbieżności w #540i #e39 #touringmasterrace i nie zgadniecie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

Tak nie da się odkręcić tulej wahacza xD

Stąd pytanie - cóż zrobić, szukać nowego/używanego wahacza i liczyć na to że ktoś tam nie przepalił/przekręcił tulej czy może polecacie jakieś metody regeneracji? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@benzdriver co byś zrobił z taką V8? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bmw #samochody #motoryzacja
  • 17
Dokładnej ilości elementów nie znam, ale raczej wchodziła w grę wymiana całego zestawu, bo to była kompleksowa robota. Czyli najlepiej spójrz ile elementów jest w zestawie do E46 na stronie.
Na dodatek zrobił mix - "standardowa" sztywność na przód (czerwone), zwiększona sztywność na tył (żółte).
@sorek kupujesz nowe tuleje wahacza. Do tego śruby, nakrętki, podkładki w ASO i na podnośnik. Stare śruby obcinacz/zrywasz, wyjmujesz wahacz, wymiana tulei, wstawienie wahacza, ustawienie zbieżności. Ew. Jak jest kumaty mechanik to jest szansa że śrubę 'rozbuja'. Mam nadzieję że pomogłem:)