Rejestratorki w przychodni muszą odbierać telefony od pacjentów Przełomowy wyrok

Rzecznik Praw Pacjenta wielokrotnie otrzymywał sygnały dotyczące niemożności nawiązania kontaktu z rejestracją przychodni, szczególnie trudnego w okresie zwiększonej zachorowalności, gdy niemożność dodzwonienia się jest nagminna. RPP uznał to za naruszenie zbiorowych praw pacjentów.

- #
- #
- #
- #
- #
- 134
- Odpowiedz





Komentarze (134)
najlepsze
źródło: 120577053_2817815671874946_8419499401469016560_n
Pobierzobecna technologia na to pozwala>
mieli by nagrane wszystkie czasy oczekiwania i skrupulatnie rozliczaliby placówki z efektywności...
przez 26lat działania składki zdrowotnej nie wpadli na to by rozsądniej wszystkim zarządzać.
mieszkańcy polski potrafią bardzo wiele za granicą u siebie jest tylko wybitny niedasiewizm
@isiaczek: są też pozytywy: blik, rozliczanie pit przez internet, mobywatel itp, itd
To co tam się dzieje to rodem przypomina "13 posterunek", jakieś opasłe teczki w skrzypiących szafach, często chamska obsługa i chamscy/oburzeni klienci, absurdalne rozmowy i absurdalne polecenia.
Poważnie tam się zachowują jak na 13 posterunku, musisz przyjść rano o 6:30 zapisać się, żeby przyjść później. Jak przyjdziesz o 12, to jest