#sferis #action #zakupy #kurier #fedex
Przy ostatnim wysypie świątecznych akcji pod tytułem zaginiona paczka i co nam Pan zrobisz chciałbym Wam opisać swoją historię która trwa już 2 miesiące i końca nie widać XD
Zaczynając zamówiłem suszarkę dyson na prezent świąteczny ale pierwsza została włożona do za małego paczkomatu nie szło jej wyciągnąć - tutaj brawa dla InPost bo temat ogarnął mimo gorącego okresu przedświątecznego w 2 dni i odnalazł "odebraną" paczkę i zwrócił do nadawcy którym był Sferis.
No nic tak czułem że trzeba działać szybko więc zamówiłem drugą tym razem dostawa FedEx do punktu odbioru. 19.12.2024 - dostaje infomrację, że paczka zostanie dziś doręczona do punktu a 2h później info, że paczkę odebrałem. Oczywiście paczki nie widziano w sklepie a FexEx nie wygenerował nawet kodu odbioru który trzeba wpisać w panelu płatniczym.
Temat zgłoszony do Sferis który zgłosił reklamacje do FedEx z komentarzem że wg kuriera odebrałem więc kasy nie zwrócą. FedEx równo po 30 dniach generycznie odrzucił reklamacje bełkocząc coś o gps pod adresem mimo że nawet nie wygenerowali mi kodu odbioru więc technicznie nie byłem tego w stanie odebrać XD

Po 30 dniach otrzymuje to - sklep wraz z przewoźnikiem proszą o akcpetacje i zrozumienie że nie mam ani towaru ani pieniędzy XD

W odpowiedzi na to wysyłam wezwanie przedsądowe, że zostałem oszukany i stanowi to naruszenia polskiego prawa na co sferis składa dnia 28.01.2025 odwołanie do FedEx.

I teraz najlepsza część tej historii - dnia 19.02.2025 (oczywiście ani sklep ani przewoźnik w międzyczasie nie zrobili nic) dzwoni do mnie jakaś Pani która po krótkiej rozmowie mówi, że kilka dni temu dojechała do nich paczka która nie jest w ogóle w systemie i widnieje na niej mój numer telefonu XD Okazało się że FedEx woził tą paczkę i przerzucał prawie 2 miesiące a potem zrzucił ją wraz z innymi w punkcie odbioru (tym razem fizycznie a nie tylko w systemie) - oczywiście nadal nie posiadam kod PIN odbioru.
Postanowiłem zgłosić do Sferis ale niestety sklep ignoruje moje wiadomości - ani nadal nie wykonał zwrotu pieniędzy ani nawet nie odniósł się co teraz z tą paczką - na szczeście poprosiłem o zdjęcia obsługą sklepu i na ten moment odłożenie jej na boku żeby zaraz nie zaginęła znów w odętach FedExu.
Ogólne nie wiem kto tam jest gorszy i nieprofesjonalny ale można się poczuć jak zwierzę a nie obsługiwany człowiek XD Nie polecam z całego serca zakupów i polecam InPost - bo nawet jak coś sknocą to szybko to naprawiają.






Komentarze (8)
najlepsze
W sprawie kodu odbioru napisz na bok@pointpack.pl. Ewentualnie odbiór na podstawie dokumentu potwierdzającego tożsamość, ale z tym bywa problem, bo większość osób w tego typu punktach nie wie lub nie umie wydać ręcznie przesyłki.
źródło: 1231c04bf3d8e4a6f1ed206462793e365082557282c9dbb138bcd47706b0f051
Pobierz