@KonfederusjeZaorac: dokładnie,durnie chcą grać zamiast skupić się na tym jako co identyfikuje się postać xD
swoją drogą orientacja seksualna postaci w grze jest równie ważna jak w bajce dla dzieci... wszyscy mają to głęboko w dudzie i nikt o to nie pyta, a gdy jest to wciskane na siłę to wszyscy się tylko irytują i odwracają od wydawcy który
@deni28s: bo to Dragon Age tak samo jak netfliksowy władca pierścieni to marki które się sprzedadzą dopiero jak ludzie wywalą kasę/obejrzą kilka odcinków się zastanowią nad własną głupotą
Ale jak to? Przecież zmiennokształt... znaczy się zmiennoseksualni zarzekali się na tweeterku, że po trzy egzemplarze kupią, coś nie pykło w obliczeniach co do targetu? Który to już raz z kolei?
Nie rozumiem, zrobili grę dla określonych grup społecznych i za mało się sprzedała, więc powody mogą być dwa: 1. grupy docelowe nie kupują tego produktu kierowanego do nich 2. grupy docelowe kupują produkt, ale są zbyt małe liczebnie żeby zwrócić koszt wyprodukowania.
Ciekawe który z powyższych powodów zadziałał w tym przypadku.
@eloyard: pod kase z funduszy wspierajacych DEI takich jak blackrock. CEO disneya powiedzial publicznie ze jest wstanie zaplacic cene slabych akcji za nauke spoleczenstwa. To jest programowanie ludzi na calego ale cos do konca nie wychodzi.
Jakieś źródło? Nie, żebym bronił tej gry, bo to straszne g---o, ale to jakiś niczym niepodparty wpis randoma na forum. Żeby takie coś wykopywać trzeba mieć IQ poniżej 50.
Przy takich liczbach wiele gier spokojnie przekraczało milion lub półtora w przeszłości, może nawet więcej (licząc wszystkie platformy). Te obliczenia twoje są bardzo życzeniowe. Około miliona to nawet ten gniot Star Wars Outlaws miał w pierwszym miesiącu, który nawet nie był na Steamie w momencie premiery, więc nie wierzę w jakieś 500k w przypadku DA. Tylko trzeba pamiętać, że DA powstawał bardzo
@gokihar Czyli na jednej platformie masz jednocześnie 90k graczy w kilkudziesięciu strefach czasowych i wierzysz, że sprzedano 500k kopii? A Xbox i PS? A inne sklepy niż steam?
Komentarze (272)
najlepsze
@KonfederusjeZaorac: dokładnie,durnie chcą grać zamiast skupić się na tym jako co identyfikuje się postać xD
swoją drogą orientacja seksualna postaci w grze jest równie ważna jak w bajce dla dzieci... wszyscy mają to głęboko w dudzie i nikt o to nie pyta, a gdy jest to wciskane na siłę to wszyscy się tylko irytują i odwracają od wydawcy który
@Bioenergetyk: Tylko tak z ciekawości, miało być: "wszystkie 37 osob kupilo 3 kopie" czy "wszystkie 37 osob kupilo po 3 kopie"
1. grupy docelowe nie kupują tego produktu kierowanego do nich
2. grupy docelowe kupują produkt, ale są zbyt małe liczebnie żeby zwrócić koszt wyprodukowania.
Ciekawe który z powyższych powodów zadziałał w tym przypadku.
@eloyard: pod kase z funduszy wspierajacych DEI takich jak blackrock. CEO disneya powiedzial publicznie ze jest wstanie zaplacic cene slabych akcji za nauke spoleczenstwa. To jest programowanie ludzi na calego ale cos do konca nie wychodzi.
Komentarz usunięty przez moderatora
@NPC2137: ale im to się raczej by podobało.
trust me bro
Przy takich liczbach wiele gier spokojnie przekraczało milion lub półtora w przeszłości, może nawet więcej (licząc wszystkie platformy). Te obliczenia twoje są bardzo życzeniowe. Około miliona to nawet ten gniot Star Wars Outlaws miał w pierwszym miesiącu, który nawet nie był na Steamie w momencie premiery, więc nie wierzę w jakieś 500k w przypadku DA. Tylko trzeba pamiętać, że DA powstawał bardzo