@deni28s: bo to Dragon Age tak samo jak netfliksowy władca pierścieni to marki które się sprzedadzą dopiero jak ludzie wywalą kasę/obejrzą kilka odcinków się zastanowią nad własną głupotą
Ale jak to? Przecież zmiennokształt... znaczy się zmiennoseksualni zarzekali się na tweeterku, że po trzy egzemplarze kupią, coś nie pykło w obliczeniach co do targetu? Który to już raz z kolei?
Nie rozumiem, zrobili grę dla określonych grup społecznych i za mało się sprzedała, więc powody mogą być dwa: 1. grupy docelowe nie kupują tego produktu kierowanego do nich 2. grupy docelowe kupują produkt, ale są zbyt małe liczebnie żeby zwrócić koszt wyprodukowania.
Ciekawe który z powyższych powodów zadziałał w tym przypadku.
@eloyard: pod kase z funduszy wspierajacych DEI takich jak blackrock. CEO disneya powiedzial publicznie ze jest wstanie zaplacic cene slabych akcji za nauke spoleczenstwa. To jest programowanie ludzi na calego ale cos do konca nie wychodzi.
Przy takich liczbach wiele gier spokojnie przekraczało milion lub półtora w przeszłości, może nawet więcej (licząc wszystkie platformy). Te obliczenia twoje są bardzo życzeniowe. Około miliona to nawet ten gniot Star Wars Outlaws miał w pierwszym miesiącu, który nawet nie był na Steamie w momencie premiery, więc nie wierzę w jakieś 500k w przypadku DA. Tylko trzeba pamiętać, że DA powstawał bardzo
@gokihar Czyli na jednej platformie masz jednocześnie 90k graczy w kilkudziesięciu strefach czasowych i wierzysz, że sprzedano 500k kopii? A Xbox i PS? A inne sklepy niż steam?
Komentarze (272)
najlepsze
źródło: nigdy się małpy nie nauczą
Pobierz@Bioenergetyk: Tylko tak z ciekawości, miało być: "wszystkie 37 osob kupilo 3 kopie" czy "wszystkie 37 osob kupilo po 3 kopie"
1. grupy docelowe nie kupują tego produktu kierowanego do nich
2. grupy docelowe kupują produkt, ale są zbyt małe liczebnie żeby zwrócić koszt wyprodukowania.
Ciekawe który z powyższych powodów zadziałał w tym przypadku.
@eloyard: pod kase z funduszy wspierajacych DEI takich jak blackrock. CEO disneya powiedzial publicznie ze jest wstanie zaplacic cene slabych akcji za nauke spoleczenstwa. To jest programowanie ludzi na calego ale cos do konca nie wychodzi.
Komentarz usunięty przez moderatora
trust me bro
źródło: 09def03cfdaad942b2020d14854f4b3613993d0c27c5df953e139c1b8d5ca15e
PobierzPrzy takich liczbach wiele gier spokojnie przekraczało milion lub półtora w przeszłości, może nawet więcej (licząc wszystkie platformy). Te obliczenia twoje są bardzo życzeniowe. Około miliona to nawet ten gniot Star Wars Outlaws miał w pierwszym miesiącu, który nawet nie był na Steamie w momencie premiery, więc nie wierzę w jakieś 500k w przypadku DA. Tylko trzeba pamiętać, że DA powstawał bardzo
źródło: GbKoww9XgAAXqSY
Pobierzźródło: MDK2_Cover
Pobierz