Tldw LP Egr w Reno to fajne rozwiązanie, przy około 200k km ceramiczne szczątki DPF orają turbinę i cylindry. Nie pomyśleli nawet o zastosowaniu prymitywnej siateczki jak choćby vw. Polecam. Polecam również obejrzeć cały odcinek jak ktoś lubi Tego Typa :)
200 tysięcy to ten silnik miał jak go Helmut sprzedawał a w tym stanie to pewnie pół bańki nalatał łącznie z kilkukrotnym płukaniem DPF. DPF się wymienia a nie płucze.
Ojoj, DPFy złe, ekologia zła, tory złe, wszystko złe. Cichy zabójca może właśnie mordować wasz silnik, a wy nawet o tym nie wiecie.
1) Pewnie producent zaleca wymianę DPFu co 120kkm - 150kkm. Procedura nie została wykonana, a potem zdziwko, że pojawiły się problemy. 2) Niech chcesz ponosić kosztów z tych związanych, nie kupuj diesla. 2) Ekologia jest nie po to, żeby ptaszki sobie ćwierkały, tylko żeby ludzie nie podusili się w
Komentarze (10)
najlepsze
Polecam również obejrzeć cały odcinek jak ktoś lubi Tego Typa :)
1) Pewnie producent zaleca wymianę DPFu co 120kkm - 150kkm. Procedura nie została wykonana, a potem zdziwko, że pojawiły się problemy.
2) Niech chcesz ponosić kosztów z tych związanych, nie kupuj diesla.
2) Ekologia jest nie po to, żeby ptaszki sobie ćwierkały, tylko żeby ludzie nie podusili się w