Czy Polska potrzebuje Centralnego Portu Komunikacyjnego?
- CPK ma swoje uzasadnienie, jednak wiąże się z pewnymi konsekwencjami. To rozwiązanie otwiera możliwość wykorzystania potencjału pasażerskiego nie tylko Warszawy, lecz także wszystkich największych aglomeracji w Polsce. Szybki dostęp kolei nie tylko do Łodzi, ale także do Krakowa, Śląska, Wrocławia
cogitos z- #
- #
- #
- #
- #
- 338
Komentarze (338)
najlepsze
zarabia, prawda?
cały internet zasypany jest materiałami - podejrzewam opłaconymi przez agencje PR i lobbystów.
Nie mam pojęcia, jak jest naprawdę, ale to śmierdzi na kilometr.
Swoją drogą obecny zarzad projektu powinien zawiesić wszystkie działania wiedząc, że kolejna ekipa może mieć inne plany.
To wszystko może skończyć się w ten sposób, że PIS podpisze umowę, a za
@Slowberry: ludzie gówno wiedzą.
Inny pan na innym portalu
@misiopysio: To w ramach zemsty za olanie referendum. "Jak się suweren nie wypowiedział, to znaczy że nie będzie miał nic przeciwko". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dwa kolejne: CPK się nie opłaca - wykopki też popierają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wykopki raczej rozdwojenia jaźni nie mają, więc oznacza to jedno: płatne trolle na farmie dostały zlecenie, by gęsto plusować jedną z tych opcji.
A do Bangkoku do teraz nie latają.
Potrzebuje.
Jednak bez wybudowanej infrastruktury kolejowej i drogowej, w każdym aspekcie (cargo czy pasażerskiej) jest bez sensu.
1. Liczba walków przy całym projekcie będzie nieskończona. Już są historie z podejrzanymi wykupami gruntów, będzie tego tylo więcej. Okazja czyni złodzieja.
2. Kluczową częścią CPK jest supersprawna i superszybka kolej. Naprawdę, w wiele rzeczy jestem w stanie uwierzyć, ale nie w to, że PKP jest w stanie to obsłużyć.
3. Ni e stać nas na to, a budowa pochłonie miliardy. Zamiast