Ważne dla kierowców. Co się zmienia od 1 lipca? - RMF 24
Będzie parę zdań, ale ktoś mi wyjaśni dlaczego nie wprowadzimy na wzór Szwajcarii całorocznych niedrogich winiet? 100-200 zł na rok to jest nic, ktoś kto przejeżdża przez Polskę w wakacje się dołoży.
tezeten z- #
- #
- #
- 128
- Odpowiedz
Komentarze (128)
najlepsze
@tezeten:
Bo osoba, która jedzie raz w tygodniu A1 z Gdańska do Torunia i z powrotem płaci rocznie 29,90 zł * 2 przejazdy * 52 tygodnie = 3 109,60 zł a na przykład busiarz-prywaciarz, który wozi ludzi z Torunia na lotnisko w Gdańsku dwa razy dziennie w dni robocze - 29,90 zł * 4 przejazdy * 250 dni
@Trauma_Teddy: I tu się mylisz bo to my złożyliśmy taką propozycję do UE aby dostać pieniądze na kolej. UE nie dało nam żadnego nakazu nałożenia opłat na nowe drogi, po prostu to jedna z wielu nierealnych rzeczy które nasz rząd wiedział że nie zrealizuje ale wpisał w
@SaycoRa: i słusznie zrobiły, bo od jego debilnych pomysłów odciął się cały rząd, łącznie z jego macierzystą Unią Pracy. Przypomnijmy zatem, bo co młodsi nie pamiętają.
Otóż Pol jako minister bardzo chciał zostawić po sobie jakąś autostradę, ale kasa była pusta i nie miał pomysłu, skąd wziąć pieniądze. W swoim geniuszu wymyślił, że zapłacą kierowcy. Ci sami,
Sam sobie odpowiedziałeś.
Ciężarówki płacą za drogi w prawie każdym kraju i to pod nie powstały te systemy, osobówki próbuje się podpinać pod system niejako "przy okazji".
Kolejna
Wtedy pierwszy mordę byś darł, że darmozjady chcą się bezpodstawnie wzbogacić.
Oc
Z tego też powodu nie można wprowadzić winiet na cały kraj.
Były też pomysły ministra Polla żeby
@tezeten: Przestań powtarzać te wyborcze bzdury! Darmowe mają być tylko te zarządzane przez państwo. Czyli ile z nich?
@oloolo123: jakby tak było to polska miała by tyle autostrad co belgia. Od dawna ten podatek finansuje koleje