Blender 3.2 wydany! Ogromne wsparcie dla Linuxa
Jak możemy dostrzec, Blender 3.2 nareszcie daje nam przyspieszenie GPU z kartami graficznymi AMD na Linuxie. Jest to bardzo ważne, bowiem od teraz praca w oprogramowaniu powinna być o wiele szybsza, a co za tym idzie – przyjemniejsza. Warto tutaj zaznaczyć, że Blender 3.0 usunął wsparcie dla OpenCL
Linux_Zamiast_Windows z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 135
Komentarze (135)
najlepsze
Pobożne życzenia.
Rzeczywistość tak wygląda:
- brak dobrego encodera do przetwarzania filmów w H.264, itd. Przy nagrywaniu/streamowaniu powstają artefakty, przykładowo streamowanie 6000 kbps na Twitch..
- część starych gier jest ignorowane przez panel sterowania AMD, nie można np. ograniczyć FPS, włączyć VSync, czy wymusić Antyaliasing
Myślę, że jedynie w czym są dobrzy, to wysokie FPSy we współczesnych grach za niższą cenę.
Jeśli ktoś wykorzystuje komputer
To będzie jego rok!
...
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Człowieku, żart "To będzie rok linuxa" ma więcej lat, niż ty pokory.
Obudź się: https://www.google.com/search?q=%22+to+b%C4%99dzie+rok+linuxa%22&oq=%22+to+b%C4%99dzie+rok+linuxa%22&aqs=chrome..69i57.9769j0j9&client=ms-android-samsung-ga-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Źródełko ( ͡° ͜ʖ ͡°)