@Gandalf_Rudy: Biorąc pod uwagę precyzję rysunku to raczej na trzeźwo, ewentualnie jeśli nie, to w sumie bez różnicy, skoro po pijaku lata lepiej niż nie jeden na trzeźwo ;)
Prywatny samolot, gosciu wystartowal, nakreslil tekst, i wyladowal.
Prywatny ale należący do ośrodka szkolenia lotniczego więc zrobił to ktoś z kursantów.
Ciekawe czy na trzezwo
Na trzeźwo bo #!$%@? nie przejdziesz kontroli przed wejściem na płytę lotniska Poznań Ławica. Zrób mały fact checking najpierw a dopiero potem snuj teorie.
@BAOBA: latanie precyzyjne. Przed lotem dokładnie opisuje kursy i momenty kiedy ma zmienić kierunek. I raczej leciał z osobą towarzyszącą, naprowadzającą.
@Gandalf_Rudy: Flightradar tez ma multilateracje i niekiedy źródłem danych jest własnie multilateracja. Chyba FL kiedyś to pokazywał albo gdzies dalej pokazuje natomaist https://globe.adsbexchange.com/
Podaje jakie jest źródło sygnału dla większości ADS-B nad Atlantykiem ADS-C le terz niekiedy MLAT
Komentarze (49)
najlepsze
źródło: comment_1652550283FipPtoT1gDjy1zHgJMjSJS.jpg
PobierzPrywatny ale należący do ośrodka szkolenia lotniczego więc zrobił to ktoś z kursantów.
Na trzeźwo bo #!$%@? nie przejdziesz kontroli przed wejściem na płytę lotniska Poznań Ławica.
Zrób mały fact checking najpierw a dopiero potem snuj teorie.
Chyba FL kiedyś to pokazywał albo gdzies dalej pokazuje natomaist
https://globe.adsbexchange.com/
Podaje jakie jest źródło sygnału dla większości ADS-B nad Atlantykiem ADS-C le terz niekiedy MLAT
@Gandalf_Rudy: to nie są dane z radarów tylko samoloty rozgłaszają swoje pozycje przez radio w systemie ADS-B:
https://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Dependent_Surveillance–Broadcast