Jestem uzależniony od Unreal Engine
Cześć Wszystkim! Troche #chwalesie i troche #rozdajo, a napewno #gamedev i #UnrealEngine Tworzę 3D assetsy dla Unreal Engine i publikuje je na Unreal Marketplace. Od jakiegoś roku żyje tylko z tego. Jesli macie jakies pytania jak to wygląda od kuchni, to chętnie odpowiem. Oto moj kanal na...
bartoszwozny z- #
- #
- #
- #
- #
- 246
Komentarze (246)
najlepsze
Wprawdzie to było ładne kilka lat temu... ale i tak jestem ciekaw opinii kogoś z branży.
Jak wiadomo Azja ma olbrzymi potencjał finansowy w branży gamedev...
Jakie masz zdanie na ten temat?
Kilka lat to jest naprawdę długo, i wiele moglo sie zmienic.Azja ma duzy potencjal, ale też wielu tanich grafików. Nie wiem na ile by byli skłonni wydawac na assetsy, skoro mają kogoś kto by to samo zrobil za
@heheszkant: co za profanacja nazwiska Salvadora. Generatory obrazów, fotografii, książek, muzyki i w sumie to już wszystkiego, co miało być kreatywne, jak to wejdzie do powszechnego użytku, to potem jakiś balas jeden z drugim będzie publikował wygenerowane rzeczy i nazywał się artystą, plując w ryj całemu dorobkowi artystycznemu ludzkości.
- Czy dalej jest tak, że dostęp do narzędzi do modelowania jest darmowy natomiast koszt ponosi dopiero ktoś kto buduje na tym komercyjny produkt?
- Czy ta wersja silnika na której zrobili demo technologiczne Matrixa w ubiegłym roku jest już powszechnie dostępna i używana?
- Czy można migrować modele ze
1.Wybralem takie klimaty, bo akurat w tamtym momencie mi przyszly do glowy. zastanowilem sie, co bym potrzebowal jakbym robil wlasna gre.
2. Kazdy asset ktory publikujesz musi byc twojego autorstwa. Epic bardzo tego pilnuje, ale i spolecznosc jak zlapie kogos na uzywaniu czyichs modeli szybko reaguje. Potem Epic banuje takiego sprzedawce. Czasem kupuje jakis model zeby zobaczyc jak cos zostalo zrobione. Przy jednym samochodzie utknalem w miejscu, w ktorym musialem
Ja siedziałem w 3dmax-ie i po nocach robiłem grafiki ale pracuję głównie w 2,5 D na programie artcam.Programy 3 d to moje hobby.