Dlaczego w Polsce jeździ tak mało pociągów?
W odcinku o problemach polskich pociągów oraz o tym, dlaczego Polacy niechętnie wybierają kolej!
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 190
- Odpowiedz
W odcinku o problemach polskich pociągów oraz o tym, dlaczego Polacy niechętnie wybierają kolej!
Komentarze (190)
najlepsze
1. Musisz się zameldować wcześniej na stacji, aby kupić bilet, lub kupić go wcześniej lub przez internet
2. Jedzie pociąg z daleka, na nikogo nie czeka.
2.1 Korek, wypadek po drodze na stację i już kicha
3. Problem z bagażami, jadąc samochodem ładujesz pełny bagażnik a tutaj tyle, ile udźwigniesz
4. Jedziesz z obcymi ludźmi, płaczące dzieci, śmierdzący
1.Nowe, ładne, czyste, ogrzewane zimą i klimatyzowane latem składy.
2. Godziny dostosowane do tego, żebyś zdążył do szkoły i pracy i bez problemów wzrócił
3. Częste kursy, nawet co 20-30 minut.
4. Wysiadasz w centrum stolicy regionu gdzie możesz przesiąść się na szybki tramwaj albo autobus miejski
5. Jadą na tyle szybko, że nawet jak stoisz 10 minut na
źródło: comment_1603012489x76ELrGeFUA4CDnXrliObR.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Tam była lepsza kupa. Pociągi ustawiali tak żeby pracownik kolei z pipidówki do roboty dojechał uj z resztą.
Ile torów poszło na złom, a to przecież zysk dla firmy więc nagroda też się należy.
1. Lepszy dojazd do miast
2. Atrakcja turystyczna (historyczne szlaki i tego typu)
3. Zmiejszenie korków (przez niektore miasta na pomorzu nie da sie przejchać z rana i popołudniu przez długie korki
Ale niech się pojawią małe pojazdy szynowe - np. szynobusy, którymi będzie się opłacało operować.
Powszechny w latach 2000-ych skład lokomotywa + 1 wagon był skrajnie nieefektywny, podczas gdy zastosowanie małych EZT lub szynobusów byłoby jak najbardziej opłacalne.
Ciekawy jestem dyskusji pod znaleziskiem, a sam kanał "Pociągi" może mieć potencjał.
Jednakże na ten moment jeszcze tego potencjału nie realizuje - np. tutaj. Tytuł brzmi "Dlaczego w Polsce jeździ tak mało pociągów", a film praktycznie w ogóle nie mówi, dlaczego w Polsce jeździ tak wiele pociągów.
Przytacza
Wybudowanie dróg na Euro2012 kosztem drobnych, rodzimych firm i nie kontrolowanie przepływu pieniądza w firmach typu - "Generalny wykonawca".
Pracowałem kiedyś w takiej firmie "w łańcuchu płatności budowlanych" i ZAWSZE to wyglądało tak, że inwestor/firma która kontrolowała postęp prac i płaciła za kolejne etapy ZAWSZE żądała wykazów uregulowanych płatności z podwykonawcami ( bo żaden inwestor chce postępu prac, a nie upadłości i szukania nowych firm
Ale co ja tam mogę wiedzieć...
@klicek: W lesie ( ͡° ͜ʖ ͡°)