@ziobro2: Wiesz, tak sobie pomyślałem :) kieydś NPC to były statyczne postacie, czasem któryś tam dłubał w nosie, ale generalnie były to takie kołki stojące w miejscu ewentualnie znikające w nocy. Potem doszła rewolucja i NPC zaczęły być bardziej dynamiczne, coś tam robili, w trakcie rozmowy mimika ust się pojawiała itd. Potem kolejan rewolucja to coś pokroju wiedźmina, gdzie kazdy ma swoje zajęcie cos robi itd. RD2 podniosło to do poziomu
@PrezydentGalaktyki: kiedyś jak grałem w GTA Vice city i miałem misję z odwiezieniem Mercedes do klubu, to chciałem zobaczyć, co będzie robić jak zablokuję jej wcześniej wejście motocyklem. Gdy chciała wejść to oczywiście"zablokowała" się przy motocyklu i poszła dalej chodnikiem to ja za nią. Poszła na pasaż niedaleko i chodziła tak w kółko. Znudziło mi się więc walnąłem ją i zaczęła uciekać na drugą stronę ulicy. Niestety obróciłem wtedy na chwilę
@Chlopak_jak_z_plakatu: Racja, powolne życie składające się z prostych czynności wykonywanych dzień w dzień, aż do uprzykrzenia. I tak się powoli żyje na tej wsi ( ͡°͜ʖ͡°)
W Gothicu jest to samo: 1. Pobudka 2. Praca 3. Picie i palenie 4. Spanie Tylko, że to gra z 2001 (G2 2002) i w RDR2 jest to o wiele lepiej zrobione i rozbudowane
@Imperator_Wladek: Dokładnie! Dodać trzeba, że Rockstar miał też duuużo większy budżet i lata doświadczeń w gamedevie w porównaniu do Piranii. Podobne rozwiązanie zachowania NPCów jest także w Kingdom Come.
Gra nie ma wbudowanego edytora wideo i jest dostępna tylko na konsole. Ciekawy jestem jakim cudem zmontowali to tak jakby to był Rockstar Editor (znany z GTA4 i GTA5). Albo film dostarczył Rockstar.
@Qrix: Rockstar wie jak budować hype na swoją grę i tyle. Kontrolowane niby "spontaniczne" materiały od "społeczności" robią gigantyczną robotę w promocji gry. Nie zdziwię się, że wiele z takich szczegółów (typu końskie jaja) było zrobionych nie dla samego fakty, żeby były, tylko właśnie dlatego, że ludzie będą się tym jarać jak cholera, a wystarczy mały filmik i hype rośnie do gigantycznych rozmiarów.
teraz sobie wyobrazcie ze jakies kasyna i candy crushe na androidach maja o wiele wieksze zyski od takich arcydziel. zreszta rockstar tez w ta strone androida idzie, zobaczcie multiplayer w gta v. taka nas przyszlosc czeka
@Antorus: Saints Row to wlasnie podroba GTA, wyroznili sie od GTA tym ze poszli bardziej w absurd. dobry gameplay (grałem w trzecia i czwarta czesc, probowalem tez tego crapa Gat out of Hell) ale widac niski budzet. nawet nie chce im sie nowych map robic, czworka wykorzystala mape trojki.
Diablo 2 ma wspanialy klimat, piekna muzyke, lubie bardzo ta gre. ale ma tez duzo archaicznych rozwiazan (co ze wzgledu na wiek
@Antorus: z tego co widzialem na youtubie to nowy Tomb Raider ma gorzej wygladajace cutscenki niz poprzedni Tomb Raider (szczegolnie animacja twarzy). tak sie to powinno robic: https://www.youtube.com/watch?v=ecpQ_WUqKUM sprobuj osiagnac taka jakosc bez odbierania kontroli nad postacia. no ciezko. moze troche sie da to zrobic w stylu half life 2, ale to co zrobil half life 2 to tez pewien rodzaj cutscenek, i tez w pewien sposob ogranicza gracza. gry bez
Gdyby kogoś interesowało: muzyka pochodzi z soundtracku filmu "The Assassination of Jesse James", pierwszy utwór to "Song for Jesse" Imo to jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych, arcydzieło Sam film również polecam.
Komentarze (168)
najlepsze
1. Pobudka
2. Praca
3. Picie i palenie
4. Spanie
Tylko, że to gra z 2001 (G2 2002) i w RDR2 jest to o wiele lepiej zrobione i rozbudowane
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie zdziwię się, że wiele z takich szczegółów (typu końskie jaja) było zrobionych nie dla samego fakty, żeby były, tylko właśnie dlatego, że ludzie będą się tym jarać jak cholera, a wystarczy mały filmik i hype rośnie do gigantycznych rozmiarów.
Diablo 2 ma wspanialy klimat, piekna muzyke, lubie bardzo ta gre. ale ma tez duzo archaicznych rozwiazan (co ze wzgledu na wiek
Imo to jedna z najlepszych ścieżek dźwiękowych, arcydzieło
Sam film również polecam.
no popacz pan, niezle tworca filmiku dopasowal muzyke