Jak zostałem oszukany przez MORELE.NET i MSI - Prośba o wykop effect!
13 lipca (piątek) posnuł mi się komputer
ZuChlop z- #
- #
- #
- #
- #
- 91
13 lipca (piątek) posnuł mi się komputer
ZuChlop z13 lipca (piątek) posnuł mi się komputer. Po prostu się wyłączył i nie chciał wstać. Szybko postarałem się sprawdzić co jest nie tak. Okazało się, że padł zasilacz, testowałem na innym komputerze. Też nie chciał odpalić, wysłałem go na gwarancję. Następnie przyjrzałem się płycie głównej. Ta ciągle migała na czerwono i wyświetlała błąd 00. W książce nie było opisanego błędu. Poszukałem w Internecie informacji na ten temat. Kilku gości wysłało płytę do serwisu im naprawili. Pomyślałem, że będę musiał zrobić to samo i zgłosiłem reklamację w "super sklepie" MORELE.NET. Kurier przyjechał i zabrał paczkę. 19.07 dostałem info, że poszło do "SERWISU ZEWNĘTRZNEGO'. Czekałem kilka tygodni i zaczynałem się powoli martwić. Nic nie odpisywali, więc postanowiłem sam coś napisać. Dostałem informację, że płyta główna jest naprawiona i oczekują na przesyłkę. Kilka tygodni później przychodzi ów przesyłka. Płyta główna została wysłana w zastępczym opakowaniu, bez ŻADNYCH materiałów dodatkowych. Ci ludzie byli tak pazerni, że nawet nie dorzucili tej zaślepki do płyty głównej. (Takie ci to wesołe i bezczelne małe c*ujki). Sklep wymaga wysłania wszystkich akcesoriów wraz z oryginalnym pudełkiem.
Płyta główna oczywiście nie działa nadal. Co zyskałem dzięki temu? Pozbyłem się wszystkich oryginalnych dodatków, straciłem czas, otrzymałem niedziałająca płytę główną w ZASTĘPCZYM OPAKOWANIU i masę nerwów.
Sklep sam się gubi w zeznaniach, bo niby sprzęt naprawiony, a tak naprawdę nie naprawiony.
NIE KUPUJCIE PRODUKTÓW MSI I NA STRONIE MORELE.NET!
Oczywiście sklep MORELE.NET nie chce zemną rozmawiać i mam nadzieję, że dzielne wykopki mi pomogą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
PS: Nie wiem, gdzie jest ten serwis zewnętrzny ani jaki jest ich adres. Wydaje mi się, że to jakieś cele bezpieczeństwa RODOs czy coś.
Teraz garść screenów:
Ja im tę blaszkę wysłałem.
Komentarze (91)
najlepsze
Nie masz moze cpu konczacego sie na K @ZuChlop ?
w przypadku problemów z produktem, uprzejmie proszę o utworzenie nowego zgłoszenia reklamacyjnego.
Pozdrawiam,
Maciej Szczepanik
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
@Polelek: no pewnie nie. Prawo mówi jasno, że kartonu nie masz obowiązku trzymać.
1. Nie naprawili
2. Wszystko się jebło i nikt nie chce pomóc, ignorują, wyzywają etc.
3. Maile autora są poniżej poziomu ( co jest cechą wspólną wszystkich tych znalezisk, może to jest problemem?)
4. Nie podałeś marki i serii zasilacza, a to pozwala myśleć tylko o tym, że jest na CZAAARNEJ LIŚCIIEEEEEE!!!