Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko399
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

585

Jak zostałem oszukany przez MORELE.NET i MSI - Prośba o wykop effect!

13 lipca (piątek) posnuł mi się komputer

ZuChlop
ZuChlop
z
wykop.pl
dodany: 27.08.2018, 12:19:44
  • #
    polska
  • #
    komputery
  • #
    morele
  • #
    msi
  • #
    reklamacje
  • 91
    • Facebook
    • Twitter

13 lipca (piątek) posnuł mi się komputer. Po prostu się wyłączył i nie chciał wstać. Szybko postarałem się sprawdzić co jest nie tak. Okazało się, że padł zasilacz, testowałem na innym komputerze. Też nie chciał odpalić, wysłałem go na gwarancję. Następnie przyjrzałem się płycie głównej. Ta ciągle migała na czerwono i wyświetlała błąd 00. W książce nie było opisanego błędu. Poszukałem w Internecie informacji na ten temat. Kilku gości wysłało płytę do serwisu im naprawili. Pomyślałem, że będę musiał zrobić to samo i zgłosiłem reklamację w "super sklepie" MORELE.NET. Kurier przyjechał i zabrał paczkę. 19.07 dostałem info, że poszło do "SERWISU ZEWNĘTRZNEGO'. Czekałem kilka tygodni i zaczynałem się powoli martwić. Nic nie odpisywali, więc postanowiłem sam coś napisać. Dostałem informację, że płyta główna jest naprawiona i oczekują na przesyłkę. Kilka tygodni później przychodzi ów przesyłka. Płyta główna została wysłana w zastępczym opakowaniu, bez ŻADNYCH materiałów dodatkowych. Ci ludzie byli tak pazerni, że nawet nie dorzucili tej zaślepki do płyty głównej. (Takie ci to wesołe i bezczelne małe c*ujki). Sklep wymaga wysłania wszystkich akcesoriów wraz z oryginalnym pudełkiem.

Płyta główna oczywiście nie działa nadal. Co zyskałem dzięki temu? Pozbyłem się wszystkich oryginalnych dodatków, straciłem czas, otrzymałem niedziałająca płytę główną w ZASTĘPCZYM OPAKOWANIU i masę nerwów.


Sklep sam się gubi w zeznaniach, bo niby sprzęt naprawiony, a tak naprawdę nie naprawiony.


NIE KUPUJCIE PRODUKTÓW MSI I NA STRONIE MORELE.NET!


Oczywiście sklep MORELE.NET nie chce zemną rozmawiać i mam nadzieję, że dzielne wykopki mi pomogą ( ͡° ͜ʖ ͡°)


PS: Nie wiem, gdzie jest ten serwis zewnętrzny ani jaki jest ich adres. Wydaje mi się, że to jakieś cele bezpieczeństwa RODOs czy coś.


Teraz garść screenów:


436c41474458395255546b3d_boKcA6eIAyo1lyAIIaaM6LYiejXxbi9t.jpg


Ja im tę blaszkę wysłałem.


436c41474458395255546b3d_sBvEuC52lGLIgja7jWUVNuBofc08OZbP.jpg


436c41474458395255546b3d_ii7nWbkoN6Oy3nhrcka4u5yGDWR5u9DY.jpg


436c41474458395255546b3d_C4jfkEzpHmTXZTVpDcvrjAzjStJ2Pa1Q.jpg


436c41474458395255546b3d_ZpmMGk7bqAFX29jYmY7mHDUBLdToBlRe.jpg


























Treści powiązane (1)

"nie do końca nowy" tablet od Morele

konto usunięte
z wykop.pl
  • 7

Komentarze (91)

najlepsze

wawelski5
wawelski5
27.08.2018, 12:23:01
  • 91
"Posnuł" czyli popsuł się zasypiając na zawsze to rozumiem ale "przychodzi ów przesyłka" to już drażni.
  • 3
janek_
janek_
27.08.2018, 17:53:48
  • 39
@wawelski5: Ja po przeczytaniu "posnuł" pomyślałem, że to znowu jakaś podlaska polszczyzna :)
PeaK
PeaK
27.08.2018, 22:05:54 via Android
  • 2
@wawelski5 bedzie niezly plot twist jak gosciu ma uszkodzony cpu a plyta byla i jest dobra. Stawianie takich smialych tez i pisanie ze cie oszukali jest malo rozwazne. Szczegolnie, ze gadzety moga doslac i nawet nie poczekales na ich odpowiedz ( ͡° ͜ʖ ͡°) No i warto zamazac dane osobowe pracownikow morele...

Nie masz moze cpu konczacego sie na K @ZuChlop ?
pwdpraca
pwdpraca
27.08.2018, 12:39:08
  • 51
z tego co wiem to NIE WYSYŁA SIĘ akcesoriów, możesz znaleźć taką informację w karcie gwarancyjnej, na stronie producenta lub przez kontakt telefoniczny.
  • 7
ZuChlop
ZuChlop
27.08.2018, 12:42:28
  • 71
@pwdpraca: Po prostu zastosowałem się do wytycznych, które przyszły do mnie na pocztę.
Pobierz
źródło: comment_JiX5v7tv4OSJjgN6RUdNLhnULQqCy8dn.jpg
ZuChlop
ZuChlop
27.08.2018, 12:45:19
  • 26
@pwdpraca: Szanowny Kliencie,
w przypadku problemów z produktem, uprzejmie proszę o utworzenie nowego zgłoszenia reklamacyjnego.
Pozdrawiam,
Maciej Szczepanik
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Grupa Sklepów Morele.net Sp. z o.o.
a.....x
konto usunięte 27.08.2018, 12:30:21
  • 23
Od MSI nic nie kupię, choć mam drugiego laptopa od nich, ale na tym koniec. Po tym jak mnie potraktował serwis wciskając ściemę, że klawiatura jest zalana - ani złotówki więcej ode mnie nie zobaczą.
  • 2
jastrzabnakonarze
jastrzabnakonarze
27.08.2018, 18:05:25
  • 3
@arneex: a ja mam zupelnie inne odczucia odnosnie MSI. Jak kupuje plyte glowna to tylko od nich. Kiedys zmienialem obudowe na ktorej mialem fajne aluminiowe naklejki od nich. Napisalem na fb czy wysla mi nowa bo stara zniszczona. Poprosili o adres i dostalem paczke z cala masa takich i podobnych. Winilbym tu posrednika, czyli @morele_net. Kupilem u nich kiedys karte graficzna Zotac 980Ti, w ktorej jeden wentylator halasowal. Jakby uderzal
a.....x
konto usunięte 27.08.2018, 18:13:52
  • 3
@jastrzabnakonarze: Ja mówię tylko o serwisie MSI. Może trafił mi się laptop z wadą, co zresztą nie jest jakieś wyjątkowe, szukałem na forach zagranicznych i to się po prostu zdarzało. Ale nie, dostałem odpowiedź typu copy-paste i uporczywe przekonywania, że to z pewnością ja sam zalałem klawiaturę i chcę coś od nich dostać za darmo. Nie, stać mnie było na laptopa za 6k, stać mnie na klawiaturę do niego za 300
balrog84
balrog84
27.08.2018, 12:34:48
  • 20
Trochę dziwne, że wymagają opakowania oryginalnego. Wysyłając laptopa innej firmy do producenta, gość który przyjmował moje zgłoszenie sam sugerował, aby nie dawać oryginalnego pudełka, jeżeli nadal mi potrzebne, bo oni odeślą w losowym zastępczym. To samo tyczy się akcesoriów. Interesował ich laptop - dobrze, bezpiecznie zapakowany do transportu.
  • 1
100cupsofcoffee
100cupsofcoffee
27.08.2018, 13:50:50
  • 18
@balrog84: Bo nie wysyła się w oryginalnym, bo jest to bez sensu, pudełko ląduje na stercie innych i nikt nie szuka po SN czy to pudełko pasuje do tego laptopa, ma być zapakowane prawidłowo i najważniejsze bez akcesoriów (ew zasilacz jesli to laptop albo powoduje problem).
T.....k
konto usunięte 27.08.2018, 17:27:48
  • 14
A mi kiedyś serwis ASUSa zabrał zaślepki na HDMI xD, ale było wyraźnie napisane: bez akcesoriów! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
benedek
benedek
27.08.2018, 17:37:09
  • 10
Wykopię, coś za dużo złego jest o Morele. Trzeba robić shit storm na wykopie, by zaczęto się interesować tematem,
Polelek
Polelek
27.08.2018, 12:26:49 via iOS
  • 10
A to #!$%@?, i pewnie żeby wysłać na gwarancje musi być w oryginalnym opakowaniu którego nie dostałeś, szkoda, bo sam chciałem zamawiać tam sprzęt, ale to wystarczająco mnie odstrasza.
  • 2
w.....y
konto usunięte 27.08.2018, 16:29:03
  • 32
@Polelek: morele nie wymaga oryginalnego opakowania
S.....n
konto usunięte 27.08.2018, 18:32:03
  • 17
i pewnie żeby wysłać na gwarancje musi być w oryginalnym opakowaniu którego nie dostałeś,


@Polelek: no pewnie nie. Prawo mówi jasno, że kartonu nie masz obowiązku trzymać.
ZohanTSW
ZohanTSW
27.08.2018, 18:18:09
  • 5
Co 2 miesiące na głównej "MORELE NET OSZUKUJO. WYKOP EFEKT" a i tak ludzie kupują i tworzą kolejne znaleziska i chcą kolejnych wykop efektów, ehh nie nauczą się
  • 8
balrog84
balrog84
27.08.2018, 18:42:26
  • 3
@ZohanTSW: Moim zdaniem nie ma szans, aby duże sklepy internetowe, a Morele raczej szaraczkiem nie są, nigdy nie zaliczyły wpadki. Kwestia zasadnicza jest taka, jaki odsetek takich spraw z gównianą obsługą występuje. Ale tego klient nigdy się nie dowie.
m0rgi
m0rgi
28.08.2018, 08:20:09
  • 1
@ZohanTSW: Wolę kupić w takim molochu który ma promil problemów które zazwyczaj rozwiąże na moją korzyść niż u janusza gdzie przepłacę a jak problem wystąpi to trzeba się przepychać walcząc o swoje.
toshibaas
toshibaas
28.08.2018, 05:45:50 via Android
  • 2
Ciekawe kiedy ludzie się nauczą, że nie wysyła się na gwarancję tylko oddaje na reklamację z tytułu rękojmi. Każdy znajomy przynajmniej raz był robiony w #!$%@? gwarancja, która jest zazwyczaj #!$%@? warta.
sejbr
sejbr
27.08.2018, 22:34:22
  • 2
Kolejny temat jak to w morele "oszukujo" i zawsze to samo:
1. Nie naprawili
2. Wszystko się jebło i nikt nie chce pomóc, ignorują, wyzywają etc.
3. Maile autora są poniżej poziomu ( co jest cechą wspólną wszystkich tych znalezisk, może to jest problemem?)
4. Nie podałeś marki i serii zasilacza, a to pozwala myśleć tylko o tym, że jest na CZAAARNEJ LIŚCIIEEEEEE!!!
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • Wykopujący (585)
  • Zakopujący (30)

Hity

tygodnia

UOKiK zajmie się Ramą jako Masło. Producent: w nazwie listek zamiast 'a'
2905
Czterech policjantów prowokuję do bójki przechodnia
2564
PiS idzie na rekord. Podnoszą podatek od plastiku o 2000%!
1833
Admini Wikipedii banują polskich edytorów za pisanie o Holokauście
1672
Żydowska dziennikarka powiela kłamstwa na temat Holokaustu w Polsce
1625
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #ukraina
  • #swiat
  • #prawo
  • #historia
  • #rosja

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl