@Mamut: @trzeci: http://iron-harvest.com/ zakładka "The World" Wyraźnie napisali, że koncepcja 1920+ jest stworzona, przez Różalskiego i na niej opierają grę.
Wygląda to bardzo dobrze, niech się nie spieszą i wypuszczą dobrą grę nie tylko pod względem miodności ale i dopracowania. Może być hit. Trzymam kciuki
@anonimowyrozmowca: Od razu idzie zauważyć podobieństwo. Dynamiczna rozgrywka, zaawansowany silnik fizyczny, efektowne pióropusze ognia i pyłu podczas eksplozji.
Zastanawiam się dlaczego nie powstają już zajebiste RTSy jak kiedyś zalewały rynek teraz tylko głupie Hack and Slash, Press X to Pay Respect, Press Start i relaxuj się, gra się sama przejdzie.
Gdzie są czasy Empire Earth, Command & Conquer itd... :( cieszy ze polacy pocisnęli temat!
@AmonGoeth: Gry mają coraz większy budżet, a skomplikowane strategie są skierowane do wąskiego grona odbiorców i mogą się przez to producentom nie zwrócić. To ryzykowna inwestycja na którą najczęściej stać niezależnych developerów, stawiających wszystko na jedną kartę i robiących coś oldshoolowego (w popularnych gatunkach segmentu AAA i tak by mogli się nie wybić).
"Iron Harvest" wygląda prześlicznie i ma świetną steampunkową stylistykę. Mam nadzieję, że ta gra osiągnie sukces zarówno
@mrc816: Gra jest umiejscowiona w świecie stworzonym przez Jakuba Różalskiego i to się tutaj najbardziej liczy. To może być lepsza promocja Polski, niż niejeden rodzimy projekt (jak chociażby nieudane gry AAA od City Int.... CI Games). ( ͡°͜ʖ͡°)
@BQP: W takim razie można to samo powiedzieć o Jądrze Ciemności autorstwa Josepha Conrada i Czasie Apokalipsy, bo Spec Ops jest mocno na nich wzorowane i główny motyw fabuły bierze właśnie z nich.
@BQP: Jak na grę z gatunku strzelanki TPP/FPP robi to bardzo dobrze, w tym gatunku jest bardzo mało gier poruszających tę tematykę i do tego w taki sposób. Zdecydowana większość jest pod tym względem słabsza od Spec Ops. Musi pewnie jeszcze trochę minąć czasu, aż FPSy i pochodne gry nabiorą takiego kunsztu jak filmy. Dla mnie ta gra była ciekawa właśnie z tego powodu, że łamała pewne schematy i standardy
Komentarze (92)
najlepsze
Wyraźnie napisali, że koncepcja 1920+ jest stworzona, przez Różalskiego i na niej opierają grę.
Wygląda to bardzo dobrze, niech się nie spieszą i wypuszczą dobrą grę nie tylko pod względem miodności ale i dopracowania. Może być hit.
Trzymam kciuki
@Sepp1991: Wyglądają jak na mechanizmie Theo Jansena:
Od razu idzie zauważyć podobieństwo. Dynamiczna rozgrywka, zaawansowany silnik fizyczny, efektowne pióropusze ognia i pyłu podczas eksplozji.
Gdzie są czasy Empire Earth, Command & Conquer itd... :( cieszy ze polacy pocisnęli temat!
Gry mają coraz większy budżet, a skomplikowane strategie są skierowane do wąskiego grona odbiorców i mogą się przez to producentom nie zwrócić. To ryzykowna inwestycja na którą najczęściej stać niezależnych developerów, stawiających wszystko na jedną kartę i robiących coś oldshoolowego (w popularnych gatunkach segmentu AAA i tak by mogli się nie wybić).
"Iron Harvest" wygląda prześlicznie i ma świetną steampunkową stylistykę. Mam nadzieję, że ta gra osiągnie sukces zarówno
https://kingart-games.com
Gra jest umiejscowiona w świecie stworzonym przez Jakuba Różalskiego i to się tutaj najbardziej liczy. To może być lepsza promocja Polski, niż niejeden rodzimy projekt (jak chociażby nieudane gry AAA od City Int.... CI Games).
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Musi pewnie jeszcze trochę minąć czasu, aż FPSy i pochodne gry nabiorą takiego kunsztu jak filmy.
Dla mnie ta gra była ciekawa właśnie z tego powodu, że łamała pewne schematy i standardy