Witam,
Chcialbym Wam opisac sytuacje i jednoczesnie ostrzec jak jedna z wiekszych hurtowni
hydroonline.pl traktuje swojego niedoszlego klienta...
Dnia 26 stycznia po upewnieniu sie, ze wszystko jest dostepne zlozylem zamowienie na nawozy i inne akcesoria ogrodnicze do mojego gospodarstwa, ktore lacznie opiewaly na sume prawie 2000zl. Zalezalo mi na czasie, zeby to wszystko szybko zalatwic, wiec przelew wykonalem nastepnego dnia. Po paru dobach, kiedy przesylki nadal nie bylo, zadzwonilem z pytaniem co sie stalo. Odpowiedz byla taka, ze sprzet bedzie dopiero pod koniec tygodnia, bo go zamowili dopiero... Pomyslalem, ze poczekam, bo dostarczenie paczki potrwaloby tyle ile bym musial czekac na zwrot pieniedzy. Dnia 9 lutego w poniedzialek zadzwonilem jeszcze raz, tym razem zostalem poinformowany, ze jednak dostane przesylke za dwa tygodnie, bo tak sie spodziewaja dostawy... Odmowilem, bo byl to zbyt odlegly termin a jak juz wczesniej pisalem, zalezalo mi na czasie. Jeszcze tego samego dnia napisalem meila z numerem konta, na ktory maja mi zwrocic pieniadze. Po tym czasie dzwonilem do nich pare razy (co 3 dni), bo pieniadze o dziwo nie dochodzily... Za kazdym razem slyszalem, ze pieniadze wyslane, pozniej, ze to wina ksiegowej a to pracownika a to kogos tam itd... Pieniedzy tak czy inaczej nie bylo. W koncu dostalem numer do "wlasciciela", ktory zapewnil mnie, ze sprawy dopilnuje. Oczywiscie na zapewnieniach sie skonczylo, bo sam szef zbywal mnie informacja, ze pieniadze zostaly wysalane...
Pisze to, zeby przede wszystkim Was ostrzec... Ja pieniadze tak czy inaczej odzyskam, ale w moim mniemaniu, trzeba naglasniac takie zachowania, bo staja sie juz powoli na porzadku dziennym i nikt sobie nic z tego nie robi. Smutne jest to, ze aby odzyskac wlasne pieniadze musimy stosowac sie do srodkow prewencyjnych. Nie dajmy sie
DYMAC.
Ponizej przedstawiam screeny.
Pozdrawiam
potwierdzenie zamowienia
Potwierdzenie zaplaty
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/21ysyFn_uzoBqEcsqqBxDy7VTtnk47pTPR2SxsNq,wat600.jpg?author=krwawy_row&auth=bece42f5999e9819dc30a92edc83242b)
Komentarze (47)
najlepsze
@piotr167:
to ścigać osoby, które miały te firmy, bądź były w ich zarządach itd. Zawsze warto popróbować.
A co do tego czy im kasy na paliwo starcza... to już nie nasz problem, że im na coś brakuje są winni to powinni oddawać.
Więc nie wykopuję.
1. jestem hurtownią
2. spłynęło zamówienie ze sklepu
3. te mirek patrz, brakuje nam X i Y
4. kontenery płyno
5. ty patrz on chce zwrotu kasy
6. jakiej kasy? przecież za kontener już zapłaciliśmy
7. hurr dzie moje pinionce
na przyszłość - jeżeli jesteś DETALISTĄ i zależy ci na czasie - idź do sklepu dla detalistów.
Normalne w handlu hurtowym że nieraz się czeka parę tygodni