Wpis z mikrobloga

@blisher: To świetna inicjatywa! Na ile godzin pracy oceniłbyś dodanie mównicy oraz kukły na niej stojącej? Następnie (na początek) jako teksturę twarzy kukły powinniśmy być w stanie wstawić np. zdjęcie naszej twarzy. Albo pomidora. Potem można dodać opcję krwawienia, eksplozji czy upadku kukły. Potem opcję zmiany rozmiaru kukły - tak żeby mogła być dzieckiem lub olbrzymem. W międzyczasie gdzieś opcję chwycenia za karabin snajperski. Może jakiś mały tłum i mównica?
  • Odpowiedz
@blisher: Mam dylemat. Wkurzasz mnie spamowanie tagiem gamedev, ale interesują mnie twoje postępy. Normalnie byś już dawno wylądował na czarnolisto ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@blisher: Tak właściwie to nie było. O ile nie liczyć krótkiej gry JFK Reloaded. Powodem jest autocenzura panująca na rynku gier komputerowych. Być może w tym temacie zmienią coś indie deweloperzy, no ale na razie oni się zajmują odgrzewaniem starych kotletów typu Carmageddon.

Rzeczywiście problemem mogą być protesty które podniosą się gdy "normalna" część społeczeństwa się dowie, że w jakiejś grze można wysadzić w powietrze kukłę której możemy wkleić dowolną twarz czy rzecz. Pamiętam co było jak pewien Japończyk stworzył grę o gwałtach (która do niczego się nie nadawała). Organizacje feministyczne bardzo protestowały. W przypadku takiej gry... Amnesty International?

Sądzę, że istnienie takiej aplikacji poruszałoby bardzo ważny temat: czy jeżeli pomyślę o zrobieniu czegoś to jest to tak samo złe jak zrobienie tego fizycznie? A jeżeli narysuję, że to robię? A jeżeli narysuję kilkanaście obrazków przedstawiających jak to robię? A jeżeli pozwolę komu innemu to narysować wcześniej przedstawiając mu swój
  • Odpowiedz
@matt881: O kurdę, kozackie! Na tereny jeszcze za wcześnie (ten co mam teraz jest czysto roboczy) ale jak mechanika gry będzie gotowa i będę myślał nad jakimiś misjami to wrócę do tego
  • Odpowiedz