Wpis z mikrobloga

Mirki z #gdansk lub nawet #trojmiasto . Chcę sobie jutro kupić bilet semestralny (5 miesięcy), jako, że jestem świeżym studentem spoza miasta to mam pytanie, czy mam to zrobić w sposób następujący :

1. Pójdę sobie do punktu sprzedaży na Dworcu Głównym.

2. Wyrobię kartę miejską.

3. Kupię bilet 5 miesięczny i "przeleję" na kartę?

Ponadto drugie pytanie. Czy bez kłopotu będę mógł jeździć na razie na ważnej legitymacji szkolnej do czasu gdy dostanę swoją legitymację studencką?

#pytanie
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@IgnacyJanPaderewski: Złóż już teraz o kartę, kosztuje 10zł (+ zdjęcia), bo żeby na legitce ładować bilet musisz czekać jakieś 2 tygodnie.

Później możesz sobie ładować tradycyjnie w okienku lub wygodniej przez internet (jednak taki semestralny 4 lub 5 miesięczny kupisz tylko dla jednego organizatora, jeśli będziesz chciał korzystać z SKM, to przez internet maksymalnie miesięczny kupisz).

Jak masz jakieś pytania, to wal śmiało, 5 lat jeździłam wszystkim po Trójmieście ;F
  • Odpowiedz
@IgnacyJanPaderewski: Tak, do imiennego. Szczerze mówiąc, nie jestem przekonana, czy akurat bilet semestralny możesz kupić na okaziciela, lepiej zadzwoń i zapytaj.

No i minusem biletu na okaziciela jest to, że jak go zapomnisz i dostaniesz mandat, to nie możesz się odwoływać :P

Edit: o, @Strigiformes: rozjaśnił, też mi się tak wydawało :)
  • Odpowiedz
@IgnacyJanPaderewski: na Matejki jest new look, wiem, że też na partyzantów podobno coś taniego jest (nie pamiętam nazwy). Masz czas jeszcze, to na groupnie coś się może pojawi, ew. poszukaj jakiejś apki z kuponami, jeśli chcesz tanio ;F
  • Odpowiedz
bo żeby na legitce ładować bilet musisz czekać jakieś 2 tygodnie.

@isomalta: Warto czekać, wygodne to jest bo jedna karta mniej w portfelu i pokazujesz jedną, zamiast dwóch.
  • Odpowiedz