Wpis z mikrobloga

Blendmirki. A czy Wy macie może jakiś pomysł na ładne drzewa i roślinność, ale o niskiej geometrii? Tworzę teraz drzewka z użyciem Curve Sapling, no ale to cholera ociężałe jest i generuje gigantyczną ilość poly. Jedno drzewko tym zrobić, to ok, ale do wizualizacji potrzebuję do niektórych ujęć około 20 drzew i jakieś krzewy. Zdecydowanie za dużo geometrii wyjdzie tą metodą. Plane z teksturą się nada, ale gdzieś w tle, bo na pierwszym planie nie będzie to dobrze wyglądało. Jakieś pomysły?

Załaczony poniżej obraz renderował się lekko ponad 2 godziny i memory peak był na poziomie 4,5GB, a gdzie tam reszta wizualizacji, przy czym to ma być wyłącznie dodatkiem...

#blender #b3d #grafikakomputerowa #3d #grafika3d #grafika
themindcrusherHS - Blendmirki. A czy Wy macie może jakiś pomysł na ładne drzewa i roś...

źródło: comment_S8TY5rEtVtqiouo7gkkZ85WHEpb0JerE.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@themindcrusherHS: Swoją drogą na blendswap.com była scena, z zastosowaniem instancji drzew,realistycznego lasu z kilkoma tysiącami drzew z sapling generatora, wchodząca bez problemu na GPU poniżej 2GB RAMu.
  • Odpowiedz