Zainspirowany wpisem https://wykop.pl/wpis/84472653/od-zawsze-bylem-neetem-mam-30-mieszkam-z-rodzicami postanowiłem kupić Wojaka i założyć własny tag. Ogólnie jestem biedny i nie pracuję od 10 miesięcy, a na koncie w banku zostawiłem 2000 zł. Gdybym nie kupił Wojaka, to przy moim szczurzym trybie życia mógłbym jeszcze ze 4 miesiące leżeć w łóżku i wegetować, także to dla mnie duża inwestycja. Mam też kilka innych shitcoinów, które zamienię na Wojaki jak będzie dobry moment.
Ta kasa i tak obiektywnie jest g---o warta i nie ma znaczenia. W sumie to nic nie ma znaczenia jak się żyje w samotności XD, więc co za różnica. Lekarz se zarobi tyle za 2 dni pracy. Będę robił update co jakiś czas, o ile nie spadnie do 0. Planuję trzymać do momentu aż btc wzrośnie do 120k. Dlaczego akurat Wojak to raczej oczywiste. Aczkolwiek dodam, że siedzę po 14 h dziennie przed komputerem, zbadałem temat i ten shitcoin ma potencjał, co opiszę innym razem.
@UmguleleMAX: tak, wiem. On wszedł all-in w zcash na początku stycznia, a zcash spadł 60% w ciągu 30 dni. Przestał się udzielać na tagu, więc zakładam, że jest sporo na minusie
@StaryMonitKonta: za smieciuszka z rynku akcji to bym szanował takie podejście, ale za jakąś gowno kryptowalute... Zobaczysz, że sobie rozwalisz ryj na tym
@nie_umiem_inwestowac: @aett posiadam również gównoakcje, ale tylko po 100 zł dla zabawy. Zobaczycie, że sami skończycie w shitcoinach ( ͡°͜ʖ͡°) Pozdrawiam serdecznie
@StaryMonitKonta: którego wojaka dokładnie kupiłeś bo widzę że różne są podeślij linka. I kupiłeś go za 2000zł czy 3000$ jak na screenie bo nie rozumiem.