Używał ktoś z was tego dx11 z steamworkshopu w GOTHIC2? Odpalam go i jakos niewygodnie mi sie siedzi. Opcji pod f11 praktycznie w ogole nie ruszualem, zasieg rysowania swiata ustawilem na 4, zasieg rysowania postaci na 6 (w ogole nie oczuwam roznicy w tej opcji, jak zmieniam jej wartosc) i jak biegam po mapie, to caly czas doświadczam tego, że świat juz jest ładnie narysowany, ale postacie nagle pojawiaja się tak z d--y już w połowie zasięgu rysowania. Zmieniałem tą opcje zasiegu rysowania postaci, ale to nic praktycznie nie zmienia. Wartość powyzej 6 nic nie zmienia. Widziałem, że streamerzy używaja chyba innego dx11 i maja tez troszke różniący się panel i nie zauważyłęm tego problemu. Używał i ktoś i miał podobny problem? Grafike tez mam dość zacną, bo jest to geforce gtx 1050 TI #gothic #kronikimyrtany #gothic2
@HuLLaJNoGa: musisz spróbować różne wersje, bo różne są ( ͡°͜ʖ͡°)
A tak poważnej to może zainstaluj sobie wersję z githuba, choć to pewnie ta sama co w warsztacie lub starszą wersję. Wydaje mi się, że zasięg rysowania postaci jest dość nowy, bo nie pamiętam tego paska ze wcześniejszych moich podejść do gry
@Imperator_Wladek: ta wersja jest lepsza i aktualizowana, bo te od saiyanskinga robiły mi czarny stroboskop podczas swobodnego celowania z łuku/kuszy/czarów w Reworkedzie xD
@MientkiWafel: czyli uzywasz tej wersji ze steama? jak tam u siebie to ustawiles, zeby to wygladalo w miare naturalnie? Ja cale zycie gralem w gothica, bez dx11 i ten swiat wraz z postaciami rysowal sie naturalnie. Stworzenia nie pojawiały sie tak z d--y, tylko zawsze masz wrazenie, ze one juz tam po prostu zawsze stały jak tylko wszedles w zasieg widzenia.
@Imperator_Wladek: @MientkiWafel pobralem sobie legacy wersje na steamie i ogolnie problem dla mnie jest taki, ze jak gram bez DX11 to te postacie sie tak pojawiaja plynnie, tak wylaniaja sie z cienia, a na dx11 to one tak po prostu w setną sekunde sie pojawiaja i są sobie. Wyglada to mega dziadosko i poki co uzywam tylko dx11 do walki na smoki, zeby fpsy zmniejszyc
@HuLLaJNoGa: z GitHuba, a na to nagłe pojawianie się rzeczy i NPCów w DX11 nie ma rady, to w końcu projekt fanowski i nie wszystkie sztuczki z oryginalnego renderingu na DX7 są poimplementowane (choć i tak jest spory postęp w porównaniu do 2019, gdzie nawet nocy nie było, a deszcz albo się nie pojawiał albo powodował wysypanie gry)
jest jeszcze LegacyAltRenderer który umożliwia korzystanie z oryginalnej grafiki na współczesnych kartach
@MientkiWafel: uzywales moze VSYNC'a w gothicu? Czasami doswiadczam jakies spadki fpsow, a karta nawet nie przekracza 60 fpsow i sie zastanawiam czy to nie przez VSYNC'a
#gothic
#kronikimyrtany
#gothic2
źródło: DX11
PobierzA tak poważnej to może zainstaluj sobie wersję z githuba, choć to pewnie ta sama co w warsztacie lub starszą wersję. Wydaje mi się, że zasięg rysowania postaci jest dość nowy, bo nie pamiętam tego paska ze wcześniejszych moich podejść do gry
https://github.com/kirides/GD3D11/releases
Ja cale zycie gralem w gothica, bez dx11 i ten swiat wraz z postaciami rysowal sie naturalnie. Stworzenia nie pojawiały sie tak z d--y, tylko zawsze masz wrazenie, ze one juz tam po prostu zawsze stały jak tylko wszedles w zasieg widzenia.
jest jeszcze LegacyAltRenderer który umożliwia korzystanie z oryginalnej grafiki na współczesnych kartach