Wpis z mikrobloga

@rolek2145: Widać, że chłop nie wie co mówi. "gry optymalizowane pod steam decka" no nie, są po prostu predefiniowane ustawienia, na których gra chodzi jako tako. Ten strzał w dziesiątkę zależy mocno od kasy jaką będzie kosztował. Czytałem komentarze fanboyów czegokolwiek gruby nie wypluje i nie brzmiały one optymistycznie. Dla kogo to jest sprzęt? PS co do hamowania gier. Konsole napędzają rozwój gier. Żaden twórca nie zrobi gry tylko pod
  • Odpowiedz
  • 4
@domuru: On nie kuma jednej rzeczy.Gry jak każda branża nie może ciągle rozwijać się w równym tempie.Nastąpiło wyhamowanie i tyle.Steam machine to średni pc i tyle.To nic nie zmieni.Będą tam gry w średnich detalach albo niskich a za kilka lat wgl nie będzie na niego nowych gier bo twórcy nie będą na niego tworzyć i tyle.Skoro wg niego konsole hamują rozwój to stemmachines tym bardziej bo będzie słabszy niż przyszłe
  • Odpowiedz
@rolek2145: Słychać, że ekspert xD Kto optymalizuje gry pod steam decka? Steam deck i steam machine to zwykłe PC, obsługa lunuxa nie jest optymalizacją pod PC.

  • Odpowiedz
@Viscop: Dokładnie, dają po prostu predefiniowane ustawienia graficzne i dają łatkę steam deck verified i tyle. Ze SM będzie podobnie. A twórcy to robią bo najpewniej lepiej grę pozycjonuje.
  • Odpowiedz
@rolek2145: wiele gier pokazuje ze ludzie maja w dupie raytraicing i inne nikomu niepotrzebne upiekszacze. Liczy sie grywalnosc. Smierc developerow gier AAA ktore stawiały na realizm w open world oraz gry indie ktore zusykuja na popularnosci jest tego swietnym przykladem.
  • Odpowiedz
@domuru: znaczy no. Teoretycznie są takie gry ale pewnie policzymy na palcach rąk. Deep rock survivors przykładowo miało optymalizowany silnik by lepiej działać na handheldzie steama.
  • Odpowiedz