Wpis z mikrobloga

Wyjaśnijcie mi proszę, jak to jest, bo nie umiem znaleźć odpowiedzi, a nie jestem laikiem w kwestii technologii.
Dlaczego Safari na stronach, które mają większy DOM po prostu tak ociężale chodzi? Na Benchmarkach ma naprawdę dobre wyniki, a w praktyce wygląda to zupełnie inaczej.
W porównaniu do przeglądarek na Chromium, czy Firefox ma naprawdę dobre wyniki w testach, optymalizacja na Mac jest ponoć świetna, a mimo to w trakcie normalnego użytkowania jest jakaś katastrofa momentami i niektóre strony wręcz klatkują.
Testowałem na Mac Mini M4 z 32GB RAM

#mac #macbook #apple #technologia #przegladarki #informatyka #komputery
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 2
@pasta_alla_carbonara: Przykład:

Ventusky - mapa przy przesuwaniu kratkuje, na Firefox, czy Chrome tego nie ma
FUTBin (Strona do gry FIFA / FC 26) - Tutaj dałem link bezpośrednio do karty piłkarza. Na dole jest panel "Chemistry" (pokazałem na zdjęciu). Najedź myszką na te elementy tam i zobacz, jak zamula, a na Firefox, czy Chrome chodzi elegancko
NightRock - @pastaallacarbonara: Przykład:

Ventusky - mapa przy przesuwaniu kratkuje...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
@NightRock: mam to samo. uroki gownokodu w reakcie i javascript renderingu, webkit od zawsze zle sobie z tym radzil. Ludzie z futbina po prostu olali optymalizacje, da sie to zrobić lepiej, ale to wymaga troche zachodu. Tak samo problemy mieli ludzie na chociazby hithubie, ze nie dalo się przegladac kodu, to tym narzekającym najbardziej wlączono server side rendering :) Odpowiadajac na Twoje pytanie, jak to jest? No tak jest, bo
  • Odpowiedz
  • 0
@thority: Właśnie przetestowałem już te funkcje i nie da rady. Na razie używam Brave i Firefox, ale z racji pełnego ekosystemu chciałem używać Safari, ale no nie da rady, jakbym nie kombinował, to ciągle jest przepaść jeśli chodzi o wydajność
  • Odpowiedz
  • 0
@pasta_alla_carbonara: @thority
Nie no, przecież das ist eine Katastrophe.