Wpis z mikrobloga

#bartosiak #gry #pcmasterrace #wojna

Jaki jest sens robienia gry o teraźniejszej wojnie skoro nie ma dronów i rakiet od ktorej ginie 95% poległych? Gameplaye to sama piechota i czołgi pod fabryką w Żeraniu XD
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jaki jest sens robienia gry o teraźniejszej wojnie skoro nie ma dronów i rakiet od ktorej ginie 95% poległych? Gameplaye to sama piechota i czołgi pod fabryką w Żeraniu XD

@fajo-pab: nie wiem nie znam się, nie ma tam artylerii rakietowej?
  • Odpowiedz
  • 8
@Mamiser: nie ma xd

Nie ma rakiet, nie ma dronów, nie ma nic co czyni wojnę na ukrainie intetesującą.

To już wiadomo czemu Paradox nie tyka terazniejszosci. Wiedzą, że zanim skonczą grę, a zeby dopiescic to trzeba 5+lat, to przy premierze juz bedzie outdated

Ta gra wyglada jak world of tanks na tableta xd
  • Odpowiedz
  • 1
@Armanz: nie idźmy w skrajność. Na ten moment część RTSowa wygląda jak pole walki 2 wojny światowej bez lotnictwa

Może dodadzą w DLC jak paradox hehe

@SzalonyOgorek: myslę że oni nawet nie będą mieli pomysłu jak porządnie wkomponować takie rzeczy. Myślę że nigdy dronów nie będzie bo musieliby wyrzucić do kosza całą pracę na częścią RTS.

Ogólnie to zapędzili się w uliczkę bez wyjścia.
  • Odpowiedz
@fajo-pab: Bartosiak o tym wspominał i akcja gry dzieje się w czasie ataku Rosje na UA gdzie drony jeszcze nie były tak popularne na polu walki. W pełnej wersji gry b--ń ma się zmieniać i docelowo mają być w 2025 roku drony i cała reszta, która jest teraz.
  • Odpowiedz
Jaki jest sens robienia gry o teraźniejszej wojnie skoro nie ma dronów i rakiet

To, że nie latają samolociki robiące „psssszzzzyyyyyyyyyyy-BUM”, to nie znaczy, że nie ma rakiet.
Oglądałem demo, normalnie piechota niszczy pojazdy i helikoptery, przecież nie z akm-ów.
Drony są ledwo widoczne irl, a ty chciałeś je w jakiej formie umieścić na zeskalowanej planszy?