Wpis z mikrobloga

Wczoraj miałem zawarcie na urządzeniu podłączonego do gniazdka w łazience, które to gniazdko zabezpiecza bezpiecznik pierwszy od prawej (zdjęcie). Bezpiecznik jest cały czas w pozycji dolnej i nie da się go ustawić do góry. Również jako jedyny ma widoczne zielone pole z kółkiem. Szukałem info na google, ale nic nie znalazłem. Czy w tym przypadku bezpiecznik jest do wymiany i trzeba jakiegoś elektryka wzywać, czy szukać gdzieś indziej. Jestem zielony w tym temacie i będę wdzięczny za wszelkie rady, pozdrawiam!

#elektryka
przemu321 - Wczoraj miałem zawarcie na urządzeniu podłączonego do gniazdka w łazience...

źródło: temp_file1751348705852029477

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@przemu321: Skoro nie da się go przestawić w pozycję załączoną (do góry) to oznacza, że w dalszym ciągu to zwarcie występuje. Musisz usunąć źródło zwarcia.
  • Odpowiedz
@przemu321 coś się chyba musiało porobić w gniazdku. Ja bym jednak zawołał elektryka bo samodzielne zabawy z kabelkami już raz mnie w aucie sporo kosztowały ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 118
Szczerze, jeśli jesteś zielony to tylko zostaje elektryk. "Wybiło" bezpiecznik to oznacza że jest zwarcie. Jeśli nie da się go ponownie załączyć to znaczy że zwarcie dalej istnieje. Trzeba usunąć przyczynę czyli wezwij elektryka.
  • Odpowiedz
@przemu321 pewnie w gniazdku się przyłącze przewodu poluzowało albo usmażyło. Bezpiecznik raczej jest dobry, zwłaszcza że jest porządnej firmy. Spróbuj wszystkie urządzenia wypiąć z gniazdek na tym obwodzie, jak nadal będzie wywalać to wezwij elektryka
  • Odpowiedz
  • 7
Od razu po zdarzeniu odłączyłem z tego gniazdka urządzenie i nic na tym obwodzie nie jest już podłączone. Szukam elektryka do usunięcia usterki. Dziękuję za szybką pomoc i wasze wsparcie, piona!
  • Odpowiedz