Wpis z mikrobloga

Zmieniam pracę.
Przez ostatni rok jeździłem rowerem do pracy i powiem że jak zima będzie taka sama to to kest super sprawa. Zwłaszcza jak mam garaż.
Tylko że teraz do pracy będę miał 8 km a po ścieżkach pewnie 9.

Generalnie chcę kupić rower elektryczny. Tylko doczytałem że z nimi to jest tak że nie pedalujesz nie jedziesz.
A ja chcę full elektryka z możliwością regulacji prędkości który będzie jeździł 360 dni w roku.

Chcę rower damkę z centralnym silnikiem Yamahy lub Boscha z przekładnia planetarna z v breakami hydraulicznymi. Plus wszystkie możliwe osłony.
Droższy ale używany.

Pytanie
Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
Jak gość powie że ma zasieg 50km czy da się to sprawdzić bez przejechania tych 50km?
Znacie kogoś kto w Krakowie przerabia tak rowery?
#ebike #krakow
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sl_w_k_1 nie znam się na tym ale ja na twoim miejscu kupiłbym sobie coś żeby na kat. B podpadało czyli do 125 cm3. Często można spotkać takie pierdziawki na ulicy, podejrzewam że palą niewiele
  • Odpowiedz
A ja chcę full elektryka z możliwością regulacji prędkości który będzie jeździł 360 dni w roku.

@Sl_w_k_1: czyli chcesz motorower ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Sl_w_k_1 zasadniczo, to instalowanie manetki "gazu" jest zabronione, i nie polecam, bo jestem pewien że policjanci się będą za to brali i wystawiali mandaty.

ale jak odblokujesz sobie ograniczenia prędkości i ilość biegów (z 3 do 5), to na piątym biegu kręcenie pedałami jest czysto symboliczne (ot, byle czujnik obrotów pedałów wiedział, że cokolwiek się dzieje). jeżeli silnik będzie miał większą moc niż wolno posiadać (nie pamiętam ile to w tej
PotwornyKogut - @Slwk_1 zasadniczo, to instalowanie manetki "gazu" jest zabronione, i...

źródło: temp_file4026580541023642432

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0