Są tutaj dwa modele ELRS i crossfire i zanim się do nich odniosę to chcę się zapytać czy jeśli jest air unit pro to czy w standardzie jest już na pokładzie DJI PNP.
A teraz do rzeczy, którą wersję wybrać? ELRS czy crossfire? Dodam, że wcześniej latałem dronami z DJI FPV remote 3. Cel? Głównie agreswyeniejsze latanie, ale planuję do drona też kupić baterie Lion i porobić typowy crusing w alpach i jakiś mountain surfing.
No i teraz pytanie co wybrać, i dlaczego wgl miałbym wybierać inny reciever, z tego co czytałem zasię DJI PNP przy o4 pro jest większy niż zasięg transmisji.
Zaczne od tego że będzie to mój pierwszy customowy dron FPV a nie sprzęt od DJI. Także jestem zielony jeśli chodzi o ustawianie sprzętu w betaflight, z tego co czytałem to TBS ma lepszą penetrowalność terenu, jest drogi ale konfiguracja jest banalna, z kolei ELRS podobno jest bardzo skomplikowany do zsetupowania ale jest tańszy i ma większy wybór modeli radia. Nie mam zamiaru robić nie wiadomo jakiego long range, raczej mam zamiar wdrapać się na jakiś szczyt gdzie można latać i tam sobie pośmigać.
Także poradźcie co wybrać bo nie mam zielonego pojęcia. #fpv #dji
@mikorys ELRS, crossfire to już odchodzi w zapomnienie. Byle tinywhoop ci się zachce to zazwyczaj jest to elrs. Zawsze możesz odlutować reciver i podłączyć 1 kabelek z air unit i oto sposobem możesz zrobić sobie PNP. Polecam polować na promki, ten vapor był jakiś czas temu przez ali za ~1.5k. Jak pod freestyle to szukaj ramy w X (choć na początku nie odczujesz róźnicy) i rozważ mareczka 5 jak chcesz geprc.
@mikorys: "A teraz do rzeczy, którą wersję wybrać? ELRS czy crossfire? Dodam, że wcześniej latałem dronami z DJI FPV remote 3. Cel? Głównie agreswyeniejsze latanie, ale planuję do drona też kupić baterie Lion i porobić typowy crusing w alpach i jakiś mountain surfing."