Wpis z mikrobloga

Cześć, mam pytanie. Kupiłem w sklepie Domitech przez Allegro zraszacz wody marki Gardena. Po otwarciu opakowania okazało się, że produkt ma wadę fabryczną. Sprzedający wmawia, że uszkodzenie powstało w trakcie użytkowania, co jest nieprawdą — zraszacz był niesprawny od początku. Postanowiłem o zwrocie zaraz po otwarciu przesyłki. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją. Zażądałem zwrotu pieniędzy po odesłaniu produktu, ale sprzedawca odmówił i nalega, aby reklamacja została zgłoszona bezpośrednio do producenta.

Czy ktoś z Was miał podobny problem? Allegro odpowiada szablonowo i obecnie czekam na rozpatrzenie reklamacji.
#allegro #domitech #zakupyonline #reklamacja
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Catmmando: pierwszy raz robiłem zwrot przez allegro i właśnie przez reklamację ( ͡ ͜ʖ ͡). Żałuję że bez słowa nie odesłałem felernego sprzętu.
  • Odpowiedz
@mireoek: no właśnie to jest gorsze jeszcze, bo wtedy mogą podejrzewać, że popsułeś i teraz próbujesz odesłać

ja zawsze robiłem to tak, że wchodzę w zakup, problem z produktem wybieram albo "uszkodzony w transporcie" albo "wada podczas użytkowania" albo właśnie jak po otwarciu od razu był uszkodzony to jest opcja "towar niezgodny z umową"

to otwiera dyskusję i tam trzeba wprost napisać, że domagasz się z tytułu rękojmi wymiany, naprawy
  • Odpowiedz
  • 0
Mam świadomość, że sklep kupił ten produkt z jakiegoś magazynu czy hurtowni z zamiarem dalszej odsprzedaży z marżą — i nie sprawdzali stanu produktu. W tej sytuacji jednak wystarczyłaby dobra wola ze strony sklepu, żeby rozwiązać sprawę polubownie. Niestety, tej dobrej woli brakuje ¯\(ツ)/¯ @Domitech @allegro
  • Odpowiedz