Wpis z mikrobloga

Od 4 lat jeździłem tandemem, gdzie jedynie rozładunek miałem bokiem. Zmieniłem robotę na naczepę, gdzie mam same rampy. Czuje się jakbym wczoraj zdał prawko. () #zycietruckera
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Niedobry: Nie, nie jechałem xD W tym samym czasie pewnie rozwaliło się 20 osobówek.

W 2024 "tirowcy" spowodowali ZALEDWIE 2,8% wypadków. W tym czasie rowerzyści spowodowali 2,46 razy więcej wypadków, a totalne dzbany za kierownicą, czyli osobówkarze 25,93 razy więcej wypadków. Jeśli przemnożyć to przez statystyczną ilość przejeżdżanych kilometrów, oraz czas uczestniczenia w ruchu drogowym tych pojazdów, to ta różnica zostanie zwielokrotniona.
wezsepigulke - @Niedobry: Nie, nie jechałem xD W tym samym czasie pewnie rozwaliło si...

źródło: sprawcy2024

Pobierz
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: No to teraz mi powiedz czym sie rozni amator od "kierowcy zawodowego". I dlaczego ten drugi nie powinnien miec az takich statystyk...

Ale doceniam wygrzebanie danych. (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@Niedobry: Jakich "aż takich"? Jakby jakaś partia miała takie poparcie w sondażach to byś uznał że nie istnieje. Weź pod uwagę że jesteśmy też krajem tranzytowym, więc mamy całą masę jednostek transportowych z byłego ZSRR i Chin jadących wyłącznie przez nasze terytorium. Chłopy (w sumie nie tylko) pracują po 15h dziennie, jadą po 10h dziennie i powodują 26x mniej wypadków od osobówkarzy dojeżdżających 30min dziennie do pracy i biedronki autem
  • Odpowiedz
@wezsepigulke: Zaraz zaraz... 700 000 "kierowcow zawodowych". Powoduje wiecej ofiar niz cala budowlanka (Okolo 750 000) ludzi.

A budowlancy nie maja tacho i przymusowych odpoczynkow. Oraz duuzo niebezpieczniejsze srodowisko niz "jazda po plaskim asfalcie". Hellol
Niedobry - @wezsepigulke: Zaraz zaraz... 700 000 "kierowcow zawodowych".  Powoduje wi...

źródło: 1000021808

Pobierz
  • Odpowiedz
@Niedobry: Budowlańcy zamiast tego mitycznego tachografu mają kodeks pracy a w nim normy czasu pracy. Mają też zasady BHP. Natomiast z doświadczenia wiem że akurat wyjątkowo w tej branży na ogół pracują już największe głąby z głąbów, nawet takie co ich te C+E przerasta. Jak i umycie rąk po wyjściu z toitoi a przed zjedzeniem drugiego śniadania w śmierdzącym kontenerze.

Kierowca to nie tylko jedzie samochodem, ale też uczestniczy w
  • Odpowiedz
@Niedobry: Po za tym przypominam, jesteśmy krajem tranzytowym, znajduje sie tu więcej ciężarówek niż same polskie. Oraz mamy całą masę kierowców zatrudnianych z innych krajów.

Z resztą koniec tematu. Walczysz z oficjalnymi policyjnymi danymi.
  • Odpowiedz
@wezsepigulke:

Natomiast z doświadczenia wiem że akurat wyjątkowo w tej branży na ogół pracują już największe głąby z głąbów, nawet takie co ich te C+E przerasta. Jak i umycie rąk po wyjściu z toitoi a przed zjedzeniem drugiego śniadania w śmierdzącym kontenerze


No wlasnie wlasnie. I nie maja egzaminow "zawodowych" obowiazkowych i ciagle mniej smierci powoduja niz panicze w zestawach...
  • Odpowiedz
@Niedobry: Co ty bredzisz teraz? Jaki to ma związek? Weź poszukaj statystyk wypadków w pracy stomatologów i porównaj z wypadkami drogowymi, może też jakiś idiotyczne wnioski wyciągniesz xD

Może kierowcy kategorii B nie mają państwowych egzaminów obowiązkowych i to ich jakoś usprawiedliwia od popełniania znacznie większej ilości wypadków?

Ile wypadków na budowie jest zgłaszane jako powstałe gdzie indziej aby uniknąć odpowiedzialności? Co nie jest możliwe z wypadkami drogowymi. Moim zdaniem
  • Odpowiedz