Wpis z mikrobloga

Chyba skończyłem wizualnie projektować poziomy w swojej grze.
Z pustych korytarzy zrobiłem tętniące szczegółami i elementami miejsca.
Każdy z poziomów zyskał sporo światła, elementów i szczegółów.

Posłuchałem też kilku rad Mirków i innych ludzi z różnych forum.
Poprawiłem sporo też w dźwiękach i animacjach.

Dość sporo się nauczyłem przez te dwa miesiące, a efekty można zobaczyć na filmiku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak kogoś tytuł interesuje, to jest na steam w zapowiedzi: https://store.steampowered.com/app/3681830/Walters_Adventur

#programowanie #indiegamedev #tworczoscwlasna #walteradventure #steam #gry #chwalesie
MePix - Chyba skończyłem wizualnie projektować poziomy w swojej grze.
Z pustych koryt...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 4
@MePix Z uwag to popracuj nad poziomami głośności poszczególnych dźwięków. Niektóre są sporo głośniejsze niż inne. W tej lokacji startowej z domkami kamera mogła by też unosić sie wyżej żeby pół ekranu to nie była gleba, a centrować sie po wejściu do dziury. No ale pomijając to, to prezentuje sie już fajnie całość. Tak trzymać ()
  • Odpowiedz