Wpis z mikrobloga

@duzy_krotki: mendy jadą na zabój byleby przeczekać i ryja od koryta nie oderwać, już szukają drugiego budy

Ciekawe jakie smaczki by wyszły jakby jakieś ekipy kontrolne w te budynki powpuszcac czy się nie zaczną zawalać kiedyś. Przecież to wszystko jest tak robione na krzywy ryj, że ja nie wiem, nie znam się na prawie budowlanym ale to prawo nie jest dla nas żeby nam się dobrze mieszkało, tylko dla nich
  • Odpowiedz
@duzy_krotki: Atal nie ma zapasu gotówki bo zamiast budować kapitał zapasowy to wypłacał p------e dywidendy, więc to nie jest tak, że wypstrykali się z hajsu nagle xD

Podczas covidu były bailouty spółek lotniczych które robiły to samo, więc scenariusz gdzie państwo ratuje jednego z największych developerów w kraju wcale nie jest taki nierealny xD

• Odpowiedz
  • 1
Podczas covidu były bailouty spółek lotniczych które robiły to samo, więc scenariusz gdzie państwo ratuje jednego z największych developerów w kraju wcale nie jest taki nierealny xD

@Atomic_Cookie

On nie jest nierealny, on jest praktycznie pewny przy obecnej władzy.
  • Odpowiedz
Ciekawe jakie smaczki by wyszły jakby jakieś ekipy kontrolne w te budynki powpuszcac czy się nie zaczną zawalać kiedyś. Przecież to wszystko jest tak robione na krzywy ryj, że ja nie wiem

@interpenetrate: Atal akurat stawia te swoje "apartamenty" na bardzo przyzwoitej jakości i dobrym wykonawstwie - tak porównując z innymi.
  • Odpowiedz
jeśli można spytać, jesteś jakimś kierownikiem budowy że masz rozeznanie albo mieszkasz w jakiejś ich inwestycji i masz porównanie? Bo chętnie poznam jakieś insider info

@interpenetrate: Znam wielu ludzi co tam mieszkają i ich opinie. Znajomy architekt też podobnie się wypowiada, mimo że robi dla konkurencji. Oczywiście nie mówimy o zagęszczeniu niektórych "inwestycji", tylko samej jakości i wykonaniu.
  • Odpowiedz