Wpis z mikrobloga

#polityka

Trzeba było czymś przykryć smród afery mieszkaniowej Nawrockiego.
Szukali, szukali, aż znaleźli. Wolontariuszy, czyli panów Jadczaka i Słowika, znane pisowskie pachołki którzy usilnie próbują "udowodnić", że sztab Trzaskowskiego stoi za aferą z reklamami na FB.

1. Nie ma żadnych, ale to żadnych, dowodów na lansowaną przez wspomnianych panów tezę. Jest za to mnóstwo zgrabnych insynuacji, które mają przekonać określone środowiska i zwolenników określonych kandydatów do tego, że tak jest.
Na dzisiaj niczego jednak nie udało im się udowodnić.

2. Czego nie udało się ustalić panom Jadczakowi i Słowikowi?
a/ Akcja Demokracja NIE STOI za emisją tych reklam. Takie oświadczenie wydała AD. Panom dziennikarzom NIE UDAŁO SIĘ tej tezy obalić.
b/ To jedna z pracownic AD stoi za poleceniem trzech osób, które wystąpiły w spotach.

3. Spoty NIE BYŁY nagrywane przez AD.

4. W nagrywaniu spotów uczestniczyła osoba z zagranicy (prawdopodobnie z USA).

5. Za spotami może stać austriacka firma, z którą AD współpracuje w innych obszarach.
Panom dziennikarzom NIE UDAŁO SIĘ ustalić niczego poza tym.

6. NICZEGO NIE DOWODZI fakt, że Jakub Kocjan "do niedawna był asystentem posłanki KO".

7. NICZEGO NIE DOWODZI też fakt, że Kocjan jest laureatem nagrody prezydenta Warszawy.

8. Wiadomo za to, że PO wystąpiła z pozwem przeciwko Sławomirowi Mentzenowi w tej sprawie.

9. Za to udało się obu panom uruchomić szeroki strumień hejtu wobec Jakuba Kocjana. "Będziesz siedział" to najłagodniejsze określenia. Za co i z jakiego paragrafu? Nie wiadomo.
Wiadomo natomiast, że na prawej stronie wszyscy dostali kompletnego p-------a.
Wiadomo też, dlaczego.

10. Na reklamy wydano ponad 400 tys. zł, ale panowie dzienikarze NIE UDOWODNILI nawet w minimalnym stopniu, że finansowanie pochodzi od AD.

11. Za to znalazła się w ich tekście zgrabna insynuacja "nakierowująca", czyli sprawozdanie finansowe AD.
NIE DOWODZI TO NICZEGO.

12. Dużo więcej w tej sprawie pokazał Demagog. Wskazał m. in. dwa nieistniejące adresy w Polsce. Wskazał także to, że na dzisiaj nie ma żadnych dowodów, aby kampanię finansował sztab Trzaskowskiego.
Pojawia się za to nazwa: Sputnik News.

13. Podobnie NASK wskazuje źródła zagraniczne oraz ostrzega, że cała sprawa może być prowokacją.
Panowie Jadczak i Słowik wspominają o tym w swoim tekście BARDZO OGLĘDNIE.
Filjan - #polityka 

Trzeba było czymś przykryć smród afery mieszkaniowej Nawrockiego...

źródło: temp_file2928627248096952143

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 2
@K_Feras_P japa tam pisowska onuco, jadczak i słowik przez ostatnie 8 lat stali w obronie pisowców waląc tylko z opozycję, i teraz walą tylko w koalicję. Brali kasę jako suwarci. Trzeba być bezczelnym albo tępym by ich bronić
  • Odpowiedz
@Filjan: W sumie to można
1) Zarejestrować firmę Tomasz Kowalski Budownictwo (czy jakąś inną nie wzbudzającą podejrzeń samą nazwą) gdzieś w Moskwie, albo lepiej w polskosbrzmiącym miasteczku w Rosji
2) Zrobić oddział w Polsce i założyć konto bankowe
3) Robić przelewy na wybraną partię X
4) Dać cynk do mediów, że ruska firma od miesięcy (dlatego nazwa niewzbudzająca podejrzeń w partii) sponsoruje partię X

Co z tego, że śmierdzi na
  • Odpowiedz
@Filjan:
1. Pochodzenie środków na kampanię wyborczą jest prawnie mocno ograniczone, a na kampanie medialne można wydać dowolną ilość pieniędzy. Jak masz możliwość zapłaty za reklamy przez jakąś fundację finansowaną przez samorząd albo państwową spółkę to pokusa jest spora. PiS robił to na bezczelnego np. robiąc kampanię "zachęcającą do udziału w referendum". Jakoś nie słychać, żeby prokuratura się tym zajmowała.
2. Ryzyko jest realnie niewielkie. Jak się sztab dowiedział, że
  • Odpowiedz
@Filjan: pomijając fakt, że przekleiłeś tutaj wpis Jacka Liberskiego, który ani bezstronnością, ani inteligencją, bynajmniej nie grzeszy (no chyba że to Ty Jacuś udzielasz się też tutaj na wykopie), to zabrakło Ci parę punktów:

14) Nie wiadomo dlaczego NASK i ABW zareagowały tak późno a propagandowe reklamy śmigały w sieci od miesiąca

15) NASK skłamał jakoby reklamy zostały zablokowane przez
  • Odpowiedz